AndroidHealthClinic

Brinta niet te eten

Brinta met melk in een pannetje en dan goed koken. Als je het niet goed kookt dan blijft het kruimelig, als je het kookt wordt het glad. Wel dik, maar lekker!

hmm gewoon brinta in een kom doen 40 gram ofzo, beetje zoetstof erover doen en melk opwarmen erbij gooien. En klaar. Smaakt goed

je kan inplaats van brinta ook havermout proberen. Is even goed voor je en is gewoon een kwestie van persoonlijke smaak

havermout vond ik altijd beter weg te krijgen!

Met water of melk, whey en evt een banaan in de blender. superveel kcals ook direct.

ja lekker drinken. 90 gr brinta en 700 ml magere melk

50 Gram Brinta (Cut) + 30 Gram Banana Whey + 20 Gram Lijnzaad + Banaantje + 600 ML Water = Heerlijk :) Gewoon zo'n grote plastic limonadekan pakken en de staafmixer er even in zetten (Blender kan ook maar ik heb nooit zin om af te gaan wassen ^^)

je kan inplaats van brinta ook havermout proberen. Is even goed voor je en is gewoon een kwestie van persoonlijke smaak

Is dan ook goed weg te drinken. halve liter melk met 100 gram havermout kun je zo wegslikken.. 100 gram brinta erbij en je hebt één dikke kloete pap... Dan krijg ik het niet uit m'n beker en uitlepelen heb ik 's ochtends geen tijd voor...
Havermout neemt volgens mij de melk niet op.. brinta zwelt door de melk op.. denk ik :P

Als je havermout met melk mix in een blender, kun is het zo weg te drinken, maar ik vindt het zelf persoonlijk lekkerder met als het dikker is.

Is dan ook goed weg te drinken. halve liter melk met 100 gram havermout kun je zo wegslikken.. 100 gram brinta erbij en je hebt één dikke kloete pap... Dan krijg ik het niet uit m'n beker en uitlepelen heb ik 's ochtends geen tijd voor...
Havermout neemt volgens mij de melk niet op.. brinta zwelt door de melk op.. denk ik :P
Tot 60gr brinta gaat nog goed, je moet wel snel opdrinken dan! FF 10x schudden en gelijk weg.

40 tot 60 gram brinta als ontbijt? ja dat kan je wel vloeibaar krijgen met een half pak melk natuurlijk. Maar is naar mijn idee veel te weinig.

Ik dronk tot voor kort zelf altijd brinta maar als je boven de 130 gram komt moet er wel zoveel water bij.

Ik doe nu het volgende:

- shakebeker vullen met 450 ml water
- 150 grams Havermout erbij.
- 60 gram Whey

Even 2 minuten de staafmixer erin en je hebt een voedzaamontbijtje.

Maak geen pap meer van je brinta want dat is met water niet te vreten.

Tot 60gr brinta gaat nog goed, je moet wel snel opdrinken dan! FF 10x schudden en gelijk weg.

Tja maar komt er dus op neer dat als je havermout gebruikt. Je makkelijker meer voedingsstoffen kan binnenkrijgen? Want die brinta zet wel zoveel uit dat het veel "machtiger" is...

40 tot 60 gram brinta als ontbijt? ja dat kan je wel vloeibaar krijgen met een half pak melk natuurlijk. Maar is naar mijn idee veel te weinig.

Ik dronk tot voor kort zelf altijd brinta maar als je boven de 130 gram komt moet er wel zoveel water bij.

Ik doe nu het volgende:

- 60 gram Whey

Ik maakte altijd gewoon 2 shakes met brinta

• Topic Starter Topic Starter

Ik doe nu het volgende:

- 60 gram Whey

Alleen whey moet ik zelf betalen - spendeer ik liever voor voor het trainen...

Gebruiken jullie warme of koude vloeistof voor de brinta?

ik altijd warm , koud vind ik het niet te doen :S

ik ook altijd warm

Ik zo koud mogelijk, doe er zelfs wel eens ijsklontjes door.

Ik had het zelfde probleem.
Doe nu 300 ml melk met 40 gram brinta 1/3 schep whey in de shaker.
en dan schep ik hem leeg, soms gooi ik het in een bakkie.
Magnetron 1 min. en lepelen maar.
Merk wel dat het met de shaker beter gaat als in een bakkie lopen
kloten.
Inplaats van wat whey is candarel ook goed te doen.

Terug
Naar boven