Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik doe dit ook maar zou je kunnen whey er zo bij doen ?60 gram brinta + 300 ml melk. 3 - tal minuten in de microgolfoven en ping... heerlijk!
je kan inplaats van brinta ook havermout proberen. Is even goed voor je en is gewoon een kwestie van persoonlijke smaak
Ik zat met het zelfde probleem, die Brinta is echt niet lekker. Ik eet nu elke ochtend Cruesli met yoghurt, hier knikker ik een paar scheppen Brinta doorheen en dit smaakt me goed.
je kan inplaats van brinta ook havermout proberen. Is even goed voor je en is gewoon een kwestie van persoonlijke smaak

Tot 60gr brinta gaat nog goed, je moet wel snel opdrinken dan! FF 10x schudden en gelijk weg.Is dan ook goed weg te drinken. halve liter melk met 100 gram havermout kun je zo wegslikken.. 100 gram brinta erbij en je hebt één dikke kloete pap... Dan krijg ik het niet uit m'n beker en uitlepelen heb ik 's ochtends geen tijd voor...
Havermout neemt volgens mij de melk niet op.. brinta zwelt door de melk op.. denk ik![]()
Tot 60gr brinta gaat nog goed, je moet wel snel opdrinken dan! FF 10x schudden en gelijk weg.
40 tot 60 gram brinta als ontbijt? ja dat kan je wel vloeibaar krijgen met een half pak melk natuurlijk. Maar is naar mijn idee veel te weinig.
Ik dronk tot voor kort zelf altijd brinta maar als je boven de 130 gram komt moet er wel zoveel water bij.
Ik doe nu het volgende:
- shakebeker vullen met 450 ml water
- 150 grams Havermout erbij.
- 60 gram Whey
Even 2 minuten de staafmixer erin en je hebt een voedzaamontbijtje.
Maak geen pap meer van je brinta want dat is met water niet te vreten.
40 tot 60 gram brinta als ontbijt? ja dat kan je wel vloeibaar krijgen met een half pak melk natuurlijk. Maar is naar mijn idee veel te weinig.
Ik dronk tot voor kort zelf altijd brinta maar als je boven de 130 gram komt moet er wel zoveel water bij.
Ik doe nu het volgende:
- shakebeker vullen met 450 ml water
- 150 grams Havermout erbij.
- 60 gram Whey
Even 2 minuten de staafmixer erin en je hebt een voedzaamontbijtje.
Maak geen pap meer van je brinta want dat is met water niet te vreten.