Fitness Seller

Brinta niet te eten

• Topic Starter Topic Starter
zal binnekort wel ff probere, tips always welcome

Met melk is het wel te doen...

Brinta met water en wat honing is lekker :)
Miss ook lekker als je er wat fruit en noten doorheen doet.

Ik had het zelfde probleem.
Doe nu 300 ml melk met 40 gram brinta 1/3 schep whey in de shaker.
en dan schep ik hem leeg, soms gooi ik het in een bakkie.
Magnetron 1 min. en lepelen maar.
Merk wel dat het met de shaker beter gaat als in een bakkie lopen
kloten.
Inplaats van wat whey is candarel ook goed te doen.

Dat zijn allemaal wel oplossingen om het eetbaar te krijgen maar 40 gram brinta met 15 gram whey is toch GEEN ontbijt man?

Laatst bewerkt:
Sorry er ontbrak een essentieel woord....

Pf, ik heb m'n voeding pas veranderd nu de zomer er weer eens aan komt, ook 's ochtends 50g brinta. 'k Dacht dat 50g brinta & 250ml melk wel prima zou zijn, maar wat een dikke drap wordt dat, koelt ook lekker snel af :P. Gelukkig zie 'k hier dat jullie er ook meer melk bijmengen, dan doe ik dat in't vervolg beter ook maar xD

• Topic Starter Topic Starter
Pf, ik heb m'n voeding pas veranderd nu de zomer er weer eens aan komt, ook 's ochtends 50g brinta. 'k Dacht dat 50g brinta & 250ml melk wel prima zou zijn, maar wat een dikke drap wordt dat, koelt ook lekker snel af :P. Gelukkig zie 'k hier dat jullie er ook meer melk bijmengen, dan doe ik dat in't vervolg beter ook maar xD

Je bumpt even een oude topic, echter at ik brinta koud, i kdoe nu dit als ontbijt:

500 ml melk
100 g brinta
1 scoop whey
1 eetlepel honing

Bambix is idd ook een stuk dunner..
Maar brinta met water word ie ook echt dun van hoor..en niet te lang in de magnetron:)

Genoeg melk opwarmen, daarna paar scheppen brinta (5 a 7) en voila. Te dik? gewoon meer melk of minder brinta.

Terug
Naar boven