Fitness Seller

Brinta pannenkoeken

Gasten doe gewoon simpel...
Met een grote koekenpan goed voor 3 pannenkoeken:
6 hele eieren
100gr havermout
200ml melk

klaar! toevoegingen naar wens...

nee enkel met water
in de bulk mag je gerust magere melk gebruiken ;)
en ja is idd lekker
heb nu zelfs smaakstof voor bij neutrale proteïne te doen erbij gedaan ,smaak hij lekker naar vanille, banaan of wat je maar wil :D

Heb hem net geprobeerd, voor ik je reactie gelezen heb dus khad het zonder water gemaakt, en dit ging wel:D maar mss toch wat water of melk bij doen volgende keer.
Dit is wel goed want het is gezonde pannenkoek!

Interessante topic. Staan veel leuke ideeën in die ik eens ga testen:).

Heb vandaag havermout gemixt met melk en een ei daarbij kaneel gedaan.

een kop havermout en een kop melk.

Alleen vroeg ik me af als je brinta gebruikt (granen dus) krijg je dan niet gewoon hetzelfde als meergranenpannekoek?

Heb vandaag havermout gemixt met melk en een ei daarbij kaneel gedaan.

een kop havermout en een kop melk.

Alleen vroeg ik me af als je brinta gebruikt (granen dus) krijg je dan niet gewoon hetzelfde als meergranenpannekoek?

Met brinta is het ruk, dan krijg je een papje.

meergranen pannekoeken zijn die goed of niet? Ze zijn wel lekker en je kan ze bijna kant en klaar halen in zo een flesje, waarbij je alleen melk hoeft toe te voegen, shaken en in het pannetje

meergranen pannekoeken zijn die goed of niet? Ze zijn wel lekker en je kan ze bijna kant en klaar halen in zo een flesje, waarbij je alleen melk hoeft toe te voegen, shaken en in het pannetje

Voorverpakte? Lijkt me dat daar veel toegevoegde shit in zit, maar weet dit niet zeker. Denk dat het er wel op de verpakking te zien is.

Voorverpakte? Lijkt me dat daar veel toegevoegde shit in zit, maar weet dit niet zeker. Denk dat het er wel op de verpakking te zien is.

Samenstelling op de verpakking ziet er goed uit, aardig wat kh en heel weinig uit suikers. Die dingen zijn nieuw. Zijn trouwens niet voorverpakt, het is een soort meergranen poeder en daarbij hoef je alleen melk toe te voegen in het flesje en eve goed schudden en daarna in een pannetje gieten

---------- Toegevoegd om 17:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:29 ----------

[Link niet meer beschikbaar]

zo zien ze er ongeveer uit. kent iemand het al?

Die verschrikkelijk dure dingen?

zou als ik jou was gewoon kopje havermout, kopje melk, eitje en bijv. een banaan of zoiets erin doen.

smaakt heerlijk en kost niets. anders zou je de voedingswaarden even moeten posten.

Gasten doe gewoon simpel...
Met een grote koekenpan goed voor 3 pannenkoeken:
6 hele eieren
100gr havermout
200ml melk

klaar! toevoegingen naar wens...

Deze werkte perfect voor mij. Ik was wel vergeten om te blijven roeren in de suspensie.. De eerste pannekoek neigde naar een omelet, de laatste naar een koek. Maar toch zeer simpel en weinig afwas. Blender + pan.

Deze werkte perfect voor mij. Ik was wel vergeten om te blijven roeren in de suspensie.. De eerste pannekoek neigde naar een omelet, de laatste naar een koek. Maar toch zeer simpel en weinig afwas. Blender + pan.

Klopt ze zijn perfect :D
Heb dit in de bulk bijna dagelijks gegeten.
Ik doe het zo:
-alles in de shakebeker
-shaken
-staafmixer die havermout wat dunner maken
-de shakebeker op zen kant leggen (dicht) zodat niet alle havermout naar beneden zakt

en na elke pannenkoek een beetje schudden.

Klopt ze zijn perfect :D
Heb dit in de bulk bijna dagelijks gegeten.
Ik doe het zo:
-alles in de shakebeker
-shaken
-staafmixer die havermout wat dunner maken
-de shakebeker op zen kant leggen (dicht) zodat niet alle havermout naar beneden zakt

en na elke pannenkoek een beetje schudden.

Wat ik me wel afvraag, stel je je nooit vragen bij de 6 eierdooiers die je dagelijks eet/at?*

zijn niet zo duur je hebt ook huismerken voor 1.20 bijvoorbeeld en kan je 6 pannekoeken mee maken

Iemand nog tips om mijn havermout pannenkoeken wat lekkerder te maken?

Terug
Naar boven