XXL Nutrition

brinta vs havermout

ultra fine oats ftw..brinta zinkt heel snel naar de bodem en blijft in je beker plakken :(

• Topic Starter Topic Starter
Als je koud wil (hoeveelheid ligt uiteraard aan je macro's) dan doe je 300 ml magere melk + 40-50g Brinta + 40g whey (2 scoops) in een shakebeker. snel gemaakt en een prima ontbijt. smaakt prima koud, maar je kan het ook verwarmen.

thx voor de tip ik ga et zeker is warm proberen :D

Ik gebruik per dag 2 x 100 gram Quakers havermout ongekookt, gemengd met 300 ml melk, mixen en dinken maar :D

is bijna zelfde... zelfde smaak ik smaak niks anders
havermout gezien de prijs.. 1 euro bij de ah 5 pakken voor 3 weken : )

---------- Post toegevoegd Fri 16 Mar 2012 om 10:46 ----------

Ik gebruik per dag 2 x 100 gram Quakers havermout ongekookt, gemengd met 300 ml melk, mixen en dinken maar :D
Quacker die gebruik ik ook :)

Brinta van de lidl!!!!

350gr per dag hierzo :D

500gr € 0,69 (Lidl)
500gr € 1,39 (Brinta)

Havermout krijg ik moeilijk verteerd en komt een hele dag bij me omhoog (kotsneigingen). Vandaar.
En brinta (lidl) is lekkerder vind ik persoonlijk. Met wat kaneel en zoetstof lepeltje...

Brinta + 30 gram whey isolaat + 500 ml melk, of mix van havermout en brinta.
havermout wel fijn malen in blender, anders halen die stukken me ochtend strot open.
en in de zomertijd fruit uit eigen tuin/kas toevoegen. :)

Ja, door de havermout en de melk gaat zeker de staafmixer doorheen, anders heb je inderdaad een geperforeerde strot :D

Whey isolaat met vanille smaak en havermout is ook goed te doen ;)

Zal het eens proberen met sample die ik nog heb liggen. :)

Ik moet het anders zeggen: de vanille smaak valt min of meer weg tussen de havermout. Je proeft er nog weinig van.

Brinta van de lidl!!!!

350gr per dag hierzo :D

500gr € 0,69 (Lidl)
500gr € 1,39 (Brinta)

Havermout krijg ik moeilijk verteerd en komt een hele dag bij me omhoog (kotsneigingen). Vandaar.
En brinta (lidl) is lekkerder vind ik persoonlijk. Met wat kaneel en zoetstof lepeltje...

kan je die brinta (lidl) zonder melk eten? :D

bambix nuff said

Als je koud wil (hoeveelheid ligt uiteraard aan je macro's) dan doe je 300 ml magere melk + 40-50g Brinta + 40g whey (2 scoops) in een shakebeker. snel gemaakt en een prima ontbijt. smaakt prima koud, maar je kan het ook verwarmen.

gaat dat ook zonder melk?

Probeer het, en deel je ervaring :D

haha owké!

130 gram brinta in de ochtend, met 30gram whey, jeb eigelijk nog nooit havermout gegeten XD

Lekker havermout eten inderdaad, voor €0,38 per 500g is de prijs ook niks:D

Terug
Naar boven