- Waardering
- 23
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je koud wil (hoeveelheid ligt uiteraard aan je macro's) dan doe je 300 ml magere melk + 40-50g Brinta + 40g whey (2 scoops) in een shakebeker. snel gemaakt en een prima ontbijt. smaakt prima koud, maar je kan het ook verwarmen.

Quacker die gebruik ik ookIk gebruik per dag 2 x 100 gram Quakers havermout ongekookt, gemengd met 300 ml melk, mixen en dinken maar![]()

Ja, door de havermout en de melk gaat zeker de staafmixer doorheen, anders heb je inderdaad een geperforeerde strot![]()
en whey smaak is bij mij vaak aardbei. 
Brinta van de lidl!!!!
350gr per dag hierzo
500gr € 0,69 (Lidl)
500gr € 1,39 (Brinta)
Havermout krijg ik moeilijk verteerd en komt een hele dag bij me omhoog (kotsneigingen). Vandaar.
En brinta (lidl) is lekkerder vind ik persoonlijk. Met wat kaneel en zoetstof lepeltje...

Als je koud wil (hoeveelheid ligt uiteraard aan je macro's) dan doe je 300 ml magere melk + 40-50g Brinta + 40g whey (2 scoops) in een shakebeker. snel gemaakt en een prima ontbijt. smaakt prima koud, maar je kan het ook verwarmen.

130 gram brinta in de ochtend, met 30gram whey, jeb eigelijk nog nooit havermout gegeten XD