Prestigio
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 189
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Havermout kan eventueel in de magnetron bereid worden, en dan is 1 á 1.5 minuut genoeg...
Is overpriced... Er zijn ook van die pakken van €0,38 voor 500g (3x zo goedkoop)
Is overpriced... Er zijn ook van die pakken van €0,38 voor 500g (3x zo goedkoop)

Idd, neem dan de euroshoppert!![]()
Maar s'ochtends een bak brinta+ whey kan ik als ontbijt niet meer missen hoor
En overdag zit ik aan de havermout en brood. Ik moet wel zeggen dat ik, sinds ik de havermout van Powersupplements (ik weet het, tis duur) gebruik ik niet meer zo godsgruwelijk vaak aan de scheis ben!
Dus brinta als ontbijt en havermout met water! Voor mij dus geen VS maar een combi van!!![]()
ik neem als ontbijt een whey shake, een appel en gem. 40gr brinta, is dat wel genoeg om "op te starten" of adviseren jullie meer brinta??
ik neem als ontbijt een whey shake, een appel en gem. 40gr brinta, is dat wel genoeg om "op te starten" of adviseren jullie meer brinta??

Ja, 80 gram en halve liter melk is mooi, zit je ruim aan de 500 calorieen. Ik doe er nog 250gr kwark en 4 eieren bij, zit je bijna aan de 1000 calorieen. Mooi begin van de dag![]()
sterk!
Ik zou er in de ochtend wel 2 op kunnen
Ik bak ze wel eens met een beetje bloem erbij.Probeer de pannenkoek dan eensIk zou er in de ochtend wel 2 op kunnen
Pannenkoek recept 1:
100g Havermout
2 Eiwitten (75g - 90g afhankelijk van de grootte)
150ml Halfvolle Melk
Los erbij: Banaan
Pannenkoek recept 2:
100g Havermout
25g Whey
250ml Halfvolle Melk
Beide recepten zijn goed voor zo'n 600 ~ 625 kcal
Maar zonder kan ook inderdaad.