XXL Nutrition

brinta vs havermout

Havermout kan eventueel in de magnetron bereid worden, en dan is 1 á 1.5 minuut genoeg...

Yup, je kan er ook nog whey bij doen of andere toppings en ingrediënten.
Havermout met melk en kaneel is erg lekker ;) Banaan erbij en klaar is ontbijt:D

beide, brinta als ik smorgens weg moet en als ik vrij ben havermout. simpelweg omdat havermout meer tijd in beslag neemt.

Lekker boeiend, gewoon nemen wat je het lekkerst vind en niet gaan ziften over 2g suiker ofzo, maakt echt geen verschil. Ik ga daarom voor brinta + whey.

havermout van quaker!

Is overpriced... Er zijn ook van die pakken van €0,38 voor 500g (3x zo goedkoop)

Idd, neem dan de euroshoppert! :cool:

Maar s'ochtends een bak brinta+ whey kan ik als ontbijt niet meer missen hoor :)

En overdag zit ik aan de havermout en brood. Ik moet wel zeggen dat ik, sinds ik de havermout van Powersupplements (ik weet het, tis duur) gebruik ik niet meer zo godsgruwelijk vaak aan de scheis ben!

Dus brinta als ontbijt en havermout met water! Voor mij dus geen VS maar een combi van!!:D

Idd, neem dan de euroshoppert! :cool:

Maar s'ochtends een bak brinta+ whey kan ik als ontbijt niet meer missen hoor :)

En overdag zit ik aan de havermout en brood. Ik moet wel zeggen dat ik, sinds ik de havermout van Powersupplements (ik weet het, tis duur) gebruik ik niet meer zo godsgruwelijk vaak aan de scheis ben!

Dus brinta als ontbijt en havermout met water! Voor mij dus geen VS maar een combi van!!:D

Variatie is essentieel. Zowel in training als voeding!

ik neem als ontbijt een whey shake, een appel en gem. 40gr brinta, is dat wel genoeg om "op te starten" of adviseren jullie meer brinta??

ik neem als ontbijt een whey shake, een appel en gem. 40gr brinta, is dat wel genoeg om "op te starten" of adviseren jullie meer brinta??

Ligt aan de rest van je schema... Ik neem zelf vaak 100g havermout, 25g whey en 250ml halfvolle melk als ontbijt
of 2 eiwitten, 100g havermout 150ml melk en een banaan
(+/- 600 kcal)

Ja, 80 gram en halve liter melk is mooi, zit je ruim aan de 500 calorieen. Ik doe er nog 250gr kwark en 4 eieren bij, zit je bijna aan de 1000 calorieen. Mooi begin van de dag :)

• Topic Starter Topic Starter
  • Topic Starter Topic Starter
het is nog wel lekker warm met wat kaneel maar de tijd die ik verlies met het opwarmen en kruiden weegt niet op tegen het kleine smaak verschil :D

elke ochtend 250ml melk + 60gr brinta + 30gr havermout + 40gr whey islolaat(banaan) + 1 hele banaan in de blender. zo klaar (+-5min) en zo weg te werken (+-5min) en het blijft genieten, echt een moment om elke dag weer naar uit te kijken :D

Ik heb gewoon de goedkoopste havermout, prima voedingswaarden. Maar meer dan 40 a 50 gram in één keer is echt niet lekker meer en te zwaar op de maag.

Probeer de pannenkoek dan eens:D Ik zou er in de ochtend wel 2 op kunnen:)
Pannenkoek recept 1:
100g Havermout
2 Eiwitten (75g - 90g afhankelijk van de grootte)
150ml Halfvolle Melk
Los erbij: Banaan

Pannenkoek recept 2:
100g Havermout
25g Whey
250ml Halfvolle Melk

Beide recepten zijn goed voor zo'n 600 ~ 625 kcal

ik pak iedere morge 200gram havermout, goed te doen duurt alleen wat lang marja. met water en neit warm make

Probeer de pannenkoek dan eens:D Ik zou er in de ochtend wel 2 op kunnen:)
Pannenkoek recept 1:
100g Havermout
2 Eiwitten (75g - 90g afhankelijk van de grootte)
150ml Halfvolle Melk
Los erbij: Banaan

Pannenkoek recept 2:
100g Havermout
25g Whey
250ml Halfvolle Melk

Beide recepten zijn goed voor zo'n 600 ~ 625 kcal
Ik bak ze wel eens met een beetje bloem erbij. :) Maar zonder kan ook inderdaad.

Oh ja vergeten te zeggen, om ze luchtiger te krijgen kun je wat backin of baksoda toevoegen:D

Terug
Naar boven