MuscleMeat

Brinta

SideShow

Competitive Bodybuilder
Waardering
1
Lengte
1m96
Massa
90kg
Vetpercentage
13%
Lo

Ik ben nog maar een week bezig nu met mn voeding aan te passen, zodanig dat het meer geschikt is voor bb. Vandaag voor de eerste keer brinta geprobeerd, na hier en daar te lezen hoe goed het is. Ik doe 5 soeplepels in een kopje, voeg melk een toe, en vervolgens moest ik al bijna kotsen van de eerste slok :D
Zo een doos van 500gr bevat misschien wel 60gr eiwitten, maar loont dat wel van elke dag die gore shit te eten/drinken? want met een paar soeplepels heb je dan misschien 2gr eiwit binnen ... dan eet ik liever een stukje tonijn/kwark meer op een dag ... :o

Brinta eet je niet voor de eiwitten, sterker nog de eiwitten die in brinta zitten kan je beter helemaal niet meetellen.

Brinta eten voor de eiwitten ??? Over smaak valt niet te twisten, dus neus dicht en slikken :P

Brutez zei:
Brinta eet je niet voor de eiwitten, sterker nog de eiwitten die in brinta zitten kan je beter helemaal niet meetellen.
Ik tel ze wel mee, ook eiwitten in brood, het zijn geen complete eiwitten nee maar toch tel ik ze mee, net zoals ik suiker meetel bij de koolhydraten.

Maar doe je maar 5 lepeltjes? Ik doe er altijd 9 a 10 tot de brinta zo hard als beton wordt, DAT is pas smerig hehehe

brinta eet je voor de carbs en niet voor de eiwitten!

Gewoon warme melk in een kom en al roerend brinta toevoegen, net zo lang tot het pap word.
Pak zelf zo'n 80 gram per keer op 400ml melk
En I love it !!! s'Ochtends eerst Brinta en dan koffie(de 2 eerste levensbehoeften :D )

ja ik kook ook altijd eerst de melk of ja koken, 2 minuten in de magnetron en dan de brinta erdoor en dat vind ik toch best wel lekker hoor!

• Topic Starter Topic Starter
hm, ok :) dus niet voor de eiwitten, maar voor de carbs

wat zijn carbs ? :p

carbs, carbohydrates, koolhydraten

Brinta eet je idd voor de koolhydraten en ik moet zeggen dat ik het ook niet echt te eten vind, zo gewoon met melk. Wat ik dan deed is : 250ml melk, met een 50gr Brinta, een banaantje erdoorheen en een beetje zoetstof..veel lekkerder! Nu doe ik gewoon 60gr havermout in mijn whey-shake smorgens en klaar is kees..carbs zijn binnen :thumbs:

He kerel alles goed.
Ik zelf drink ook elke dag 150 gram brinta met water plus daarbij in 40 gram whey eiwitten voor de smaak. ik doe dat in een 1.5 liter fles cola. (in plaats voor boterhammen omdat het makkelijke is om weg te drinken dan eten) in het begin is het wel wennen om te drinken maar dat komt van zelf. gewoon even vol houden.

130gr havermout!! jippie!!

• Topic Starter Topic Starter
havermout dus met banaan, oja en whey, daar moet ik ook nog naar zien :spaz:
en weightgainer, en dit en dat en ginder ... ;)

100 gram brinta/haver mix, met 0,5L melk.

je ZOU whey kunnen gebruiken om de brinta lekkerder te maken maybe ??

Havermout is voor mij nog altijd de beste keuze. Inderdaad zoals sommige al zeiden met een banaan er door heen, wat zoetstof, weiproteine en wat kaneel.

Smullen...

En zoals ik ook al las; gewoon vreten die handel. Het gaat om het resultaat. Lekker eten doe je maar in een 5 sterren restaurant!!!

saint zei:
Havermout is voor mij nog altijd de beste keuze. Inderdaad zoals sommige al zeiden met een banaan er door heen, wat zoetstof, weiproteine en wat kaneel.

Smullen...

En zoals ik ook al las; gewoon vreten die handel. Het gaat om het resultaat. Lekker eten doe je maar in een 5 sterren restaurant!!!
Geef je groot gelijk, maar je kan natuurlijk ook heel lekker en toch goed eten.
Heb het met me brinta igg zo gedaan:
Begon met zoals ik al eerder vertelde met warme melk en dan brinta erin.
Dan pleurde ik er 5 scheppen vergif euuhh ik bedoel suiker doorheen jam jam.
Na een tijdje deed ik er 4 door, daarna 3 en uiteindelijk vreet ik het zonder suiker en ik vind het echt lekker.
Is een kwestie van wennen, ik vind pure brinta nu gewoon zoet smaken terwijl ik het voorheen maar een bittere kartonnen hap vond.
Zou je eens kunnen proberen.
Zo ben ik met alles trouwens minder suiker gaan gebruiken (koffie van 2 naar 1/2 schepje suiker) maar das een beetje off topic :D

'ik lus dat niet'
'ik kan dat niet eten'

gvd.. VRETEN MAN !!! niet mauwen als een mietje! Hoe wil je ooit groot(er) worden als je niet eens fatsoenlijk voedsel naar binnen kan werken !

LEER eten.

:mad:

idd er zijn te veel topics waar men komt met: "Ik krijg dit/dat niet door m'n strot, hoe maak je 't lekkerder" Je wordt er soms echt een beetje gestoord van.

Mouzer zei:
Maar doe je maar 5 lepeltjes? Ik doe er altijd 9 a 10 tot de brinta zo hard als beton wordt, DAT is pas smerig hehehe

Jaha, dat stond eens in een dieet wat ik kopieerde.

Maar waarom zou je er dus 9 a 10 lepels in doen? ??? ???

Gewone pap, zoals ze bij brinta op het pak aangeven is best lekker, maar die tien lepels, dan wordt het minder. Waarom dan niet twee kommen?

(Overigens eet ik alles, ook lijnzaad olie vind ik niet echt smerig.)

Ik doe n limonadeglas vol Brinta...fl**ker dat met 40 gr whey in n shakebeker....300 ml melk dr bij en ik drink t op voordat het dik wordt.

Van die dikke shit moet ik ook kokhalsen.

Terug
Naar boven