AndroidHealthClinic

Brinta

Frenkpie zei:
'ik lus dat niet'
'ik kan dat niet eten'

gvd.. VRETEN MAN !!! niet mauwen als een mietje! Hoe wil je ooit groot(er) worden als je niet eens fatsoenlijk voedsel naar binnen kan werken !

LEER eten.

:mad:

Wel, ik werk in een 2-ploegenstelsel en ik kan u verzekeren, als je om 4u uit je warm bedje moet, om 4u40 te beginnen, dat het verdomd belangrijk is dat je shake of wat dan ook een beetje smaakt!!

Elysium zei:
Wel, ik werk in een 2-ploegenstelsel en ik kan u verzekeren, als je om 4u uit je warm bedje moet, om 4u40 te beginnen, dat het verdomd belangrijk is dat je shake of wat dan ook een beetje smaakt!!

Wat heeft het uur waarop je moet opstaan te maken met de smaak die een shake moet hebben?

Doe er uw zoetstoffen bij en stop met zagen als het niet normaal gaat.

Nooit gehoord van "mind over matter" veronderstel ik.

Marc W zei:
Jaha, dat stond eens in een dieet wat ik kopieerde.

Maar waarom zou je er dus 9 a 10 lepels in doen? ??? ???

Gewone pap, zoals ze bij brinta op het pak aangeven is best lekker, maar die tien lepels, dan wordt het minder. Waarom dan niet twee kommen?

(Overigens eet ik alles, ook lijnzaad olie vind ik niet echt smerig.)
Op het pak raden ze 30gram brinta aan bij 250ml. Bij mij is dat ongeveer 8 eetlepels hoor.. 5 eelepels is eerder 20 gram.

M4yD4y zei:
Wat heeft het uur waarop je moet opstaan te maken met de smaak die een shake moet hebben?

Doe er uw zoetstoffen bij en stop met zagen als het niet normaal gaat.

Nooit gehoord van "mind over matter" veronderstel ik.
Ik snap Elysium wel.
Ken het zelf maar als te goed, vroeg opstaan, igg nog helemaal geen trek in iets en dan toch moeten eten, had er eerst ook best moeite mee.
En als het dan ook nog eens niet lekker smaakt en je het echt naar binnen zit te stouwen dan kan dat wel eens lang gaan duren.
En dat kan dus net niet als je binnen 40 minuten op je werk moet zijn.
Ja, kan je natuurlijk ook eerder je nest uitkomen maar 4 uur is al zo vroeg.
Elysium ik snap je hoor ;)

Elysium zei:
waarom? shake smaakt toch altijd goed? Water met shake.. heerlijk ! kan ik liters op.

En anders meng het met melk.. klaarrr :)

en wat maakt die tijd nou uit hoe laat je opstaat... i don't get it :S
ók smorgens vroeg een blikje tonijn opeten zonder iets erbij is best goor, maar och tijdens t cutten heb ik het makkelijk 4-5 weken zonder problemen gegeten.
Smaakte goor.. maar BOEIE.. VRETEN die handel!!!

Bij mij maakt het veel uit hoelaat ik opsta.
Als ik om 7 uur opsta krijg ik geen 4 eieren met 4 sneden brood op, als ik op een zaterdag morgen rond 11 uur opsta krijg ik dat makkelijk op. Oke dan heb ik ook al lange tijd nix gegeten maar als ik uitgeslapen ben kan ik makkelijker eten dan wanneer ik dat niet ben, volgens mij slaapt me maag enzo dan nog :P

Eet het zoals het hoort.
Warme melk, brintha erbij gieten tot het op de gewenste dikte is.
Heerlijk is het dan al, het wordt imo nog lekkerde als je er wat zoetstof (schepje suiker) doorheen gooit, maar dit is zeker niet noodzakelijk.

Mouzer zei:
Op het pak raden ze 30gram brinta aan bij 250ml. Bij mij is dat ongeveer 8 eetlepels hoor.. 5 eelepels is eerder 20 gram.

Dan hebben we andere brinta? Ik heb het pak hier voor me liggen, achter op het pak in het rood

Bereiding:

1. Schenk 2.5 dl melk in een bord of kom
2. Verwarm dit
3. Voeg 4 a 5 eetlepel Brinta toe en roer goed door.

et cetera.

Met 4 a 5 eetlepels is het meer melk dan pap, daarom doe ik er ook circa 8 eetlepels in. JAM JAM

Haha, ik at 's morgens al brinta voordat ik aan BB deed. Vast voedsel als brood krijg ik in de ochtend echt niet door m'n strot. Maar brinta vind ik echt heerlijk.

• Topic Starter Topic Starter
mja, alles is blijkbaar een kwestie van gewoonte. Ik gebruik het nu 3 dagen en ben 't al gewend van binnen te gieten met een glaasje melk :D

cool huh :cool:

Terug
Naar boven