MuscleMeat

Brinta

Naar binnen gieten en je inbeelden dat het verse manpap is.

• Topic Starter Topic Starter
en hoeveel gram gooien jullie erin?

Je moet gewoon ff kijken.

niet te veel brinta gewoon een laagje en melk erover
dan lijkt het dun maar als je het een minuutje of 2 laat staan word het wat dikker en dan is het lekker.
Als je gelijk heel veel doet word het een dikke pap niet lekker.

Hagelslag er overheen vind ik wel lekker.

op het moment 50 gram brinta:p met 300ml mager melk. niet te dik en niet te dun voor de smaak doe ik er 2 zoetjes bij de melk

Een beetje honing wil ook wel us werken.

rozijnen, whey met een smaakje en een kiwi eet ik erbij

Dianketo zei:
en hoeveel gram gooien jullie erin?

Is een beetje het nadeel van brinta, je moet er veeel melk instoppen..
Voor 50 gr heb je minstens 350ml melk nodig.. Voor 100gr havermout heb je al genoeg aan 300ml melk..

Voor 100gr brinta heb je dan 600-700ml melk nodig, en probeer dat goedje dan maar es naar binnen te krijgen :kots:

• Topic Starter Topic Starter
Bracke zei:
Is een beetje het nadeel van brinta, je moet er veeel melk instoppen..
Voor 50 gr heb je minstens 350ml melk nodig.. Voor 100gr havermout heb je al genoeg aan 300ml melk..

Voor 100gr brinta heb je dan 600-700ml melk nodig, en probeer dat goedje dan maar es naar binnen te krijgen :kots:

Dus dan kan je eigenlijk beter havermout eten in plaats van brinta omdat daar de voedingswaarde hoger ligt (300ml) dan bij brinta of heb ik dat mis?

80gr brinta op 350ml melk werkt prima bij mij hoor. Gewoon snel genoeg naar binnen gieten en anders lepel gebruiken.

ik gebruik altijd brinta wake up, doe ik altijd gewoon bij me melk en het mixt heel goed

Ik haat PAP!..Dus doe ik 0,5 liter koud water in mijn blender, 60 gram eiwitpoeder erbij en dan 75-100 gram brinta..even een paar seconden blenden..en dan heeeel snel naar binnen gieten voor het dik wordt :)

grten Rico

dutch windmill zei:
Ik haat PAP!..Dus doe ik 0,5 liter koud water in mijn blender, 60 gram eiwitpoeder erbij en dan 75-100 gram brinta..even een paar seconden blenden..en dan heeeel snel naar binnen gieten voor het dik wordt :)

grten Rico

Afgezien van het feit dat ik Pap Love.. (bambix 4ever:P)
idd, hup .5 liter water erbij, in de blender.. brinta en eiwitten erin knallen, en Snel opdrinken!

Als ik aan de Brinta zit (soms Bambix soms Havermout soms volkoren brood)
is het ongeveer 70-80g met 300ml magere melk, ik zoet het een beetje met witte kristalsuiker,maar honing kan ook.

0.65 liter melk met +-80 gram pap => mijn ontbijt!

hard bikkelen en blijven eten na een tijdje is het je vriend en kan je niet meer zonder

eet 2maal daags 100Gr brinta, en jah in't begin lukte nog geen 30gr brinta, rotzooi! maar nu is het beter dan een lekkere mars :D

Probeer het eens op elke manier, je kunt u brinta ook opwarmen he in een bord met melk, maar dat werkte niet voor me, gwn koude melk erdoor heen in een shakehouder goed roeren en binnen gieten op nuchtere maag ;)

wat ik doe

1 banaan, soeplepel honing, 75 gram brinta en 300 ml melk de boel mixen en hup.. HEERLIJK!

Lekker warm papje maken, 2 eetlepels honing erin, en roomboter naar smaak toevoegen (tenzij je aan het cutten bent natuurlijk).

dieet confituur, youghurt, whey met een goed smaakske is mijne topper:D zoals Wimmos vermelde.

Terug
Naar boven