MuscleMeat

Brinta

Ik doe een appel in kleine stukjes 4 minuten in de microgolf, dan melk erbij, terug 3 minuten in de microgolf. Brinta erbij, kaneel en zoetstof...jamjamjam :meal:

melk opwarmen
4 maatscheppe brinta
1 maatschep whey
kaneel als de t*ring
20 gram pindas

smullen maar

Is een beetje het nadeel van brinta, je moet er veeel melk instoppen..
Voor 50 gr heb je minstens 350ml melk nodig.. Voor 100gr havermout heb je al genoeg aan 300ml melk..

Voor 100gr brinta heb je dan 600-700ml melk nodig, en probeer dat goedje dan maar es naar binnen te krijgen :kots:

100 gr brinta, 300 ml melk.. eten tot wanneer het te hard is, dan terug een beetje melk bij gieten en repeat.

Ik doe gewoon 250 ml magere melk warm maken. 50 gram brinta. En klaar.
Dit doe ik 2x zodat ik 100 gram brinta op heb.
Vind het goed te eten dan.

gewoon brinta afwegen 80 gram dan 400cc koud water en dan naar binnen en PRONTO anders heb je cement.Mijn vrouw zegt dan....je lijkt wel op zo een gans die gevoerd wordt ....kots...gruwel....maar ja wat mot dat mot

Ik gebruik havermout in plaats van brinta. Havermout wordt niet zo'n massa als het wat langer staat en heeft praktisch dezelfde voedingswaarden. Heb een tijdje 100 gram brinta met 500 ml melk geprobeerd, maar net als bij ieder ander binnen notime een blok beton:rolleyes:

suiker erbij

100 gr brinta, 300 ml melk.. eten tot wanneer het te hard is, dan terug een beetje melk bij gieten en repeat.

Ik eet het graag blubberig :lick:

Onlangs brinta moeten eten met water, want ik zat zonder melk..
Ik heb nog nooit in m'n leven zoiets GOOOOR moeten slikken :barf: :barf: :barf: :barf: en ik eet bijna alles!!

Dit doe ik momenteel:

Ontbijt:

- 400/300ml magere melk, even opwarmen
- 65/50 gram brinta
- 30/40 gram whey proteine (vanilla smaak mmm :) )

2 lage dagen en 1 hoge, dus op een hoge dag 400ml magere melk + 65 gr brinta + 30gr whey, lage dagen 300ml magere melk + 50gr brinta, + 30gr whey. Ik begin het nog lekker te vinden ook :D :D

Met water vind ik ubersmerig :eek:

Ik gebruik havermout in plaats van brinta. Havermout wordt niet zo'n massa als het wat langer staat en heeft praktisch dezelfde voedingswaarden. Heb een tijdje 100 gram brinta met 500 ml melk geprobeerd, maar net als bij ieder ander binnen notime een blok beton:rolleyes:
Idd brinta word veel sneller beton als havermout. Wat dat betreft is havermout ideaal om te downen..

120 gr brinta + aardbei whey mixen met 700 ml water :D

Ideaal ontbijt:

80gr Brinta
500ml magere melk
1 schep Whey
2 eetlepels lijnzaadolie

En daarna nog een omeletje.
Heerlijk.

Pak gewoon een halve liter melk, gooi je brinta erin en doe het in de blender. Wanneer die gestopt is drink je die zooi in een paar teugen naar binnen, wel snel anders komt het boven drijven. Je hoeft er niet van te genieten en het bespaart je tijd.

Terug
Naar boven