XXL Nutrition

Brinta

maak het helemaal smerig en doe gwn 100Gr brinta me water = mmm lol dat is pas hell :eek: grtz

Shakebeker + 12 eetlepels brinta + 2 scheppen Whey + een flinke hoeveelheid water = Drinken maar :D

gewoon een shitload aan zuiker of zoetstof erbij gooien! works for me!:thumbs:

50 gram brinta 300 ml melk ff melk opwarmen brita erbij en schep bruine suiker en dan gieten, best te doen dan. Mits je het niet lang laat staan.

rickrox zei:
50 gram brinta 300 ml melk ff melk opwarmen brita erbij en schep bruine suiker en dan gieten, best te doen dan. Mits je het niet lang laat staan.

15seconden laten staan wnr je het koud eet, kan je er een huis mee metsen...:cool:

In de shakebeker
2 maatscheppen brinta
2 maatscheppen Whey
opvullen met half volle melk , schudden maar en klaar! prima te nassen

Degluiperd zei:
In de shakebeker
2 maatscheppen brinta
2 maatscheppen Whey
opvullen met half volle melk , schudden maar en klaar! prima te nassen

hoeveel brinta denk je dan te hebben??? 10Gram? is niet eens de moeite vind ik.. grt

Gewoon whey erin mieteren, een ontbijt waar ik altijd wel naar uitkijk :meal:

125 gram brinta + heel veel water haha, ook wel eens canderell erbij geprobeerd maar dat is nog smeriger, eet alleen brinta als ik op dieet zit, hele jaar door krijg ik dit men strot niet af.

Waarom zou je in hemelsnaam brinta eten als je er zoveel moeite mee hebt?

Alsof brinta een wondermiddel is ofzo ???

BBD zei:
Waarom zou je in hemelsnaam brinta eten als je er zoveel moeite mee hebt?

Alsof brinta een wondermiddel is ofzo ???

Idd, er bestaan gelijkaardige dingen die je misschien wel lust!!! Dat potje brinta zal het verschil echt niet maken hoor :rolleyes:

Als je brinta echt ranzig vindt, probeer eens havermout.
Ik vond brinta, altijd wel redelijk lekker. Maar nu eet ik toch liever havermout. dus probeer dat eens.

0.75 liter magere melk
100 gram brinta
50 grma whey

Dit allen door de blender heen en je hebt een heerlijk maaltje wat je kan drinken. De melk dus hoog houden als kan je het niet drinken...

Kan je tijdens het cutten een beetje suiker door de havermout gooien om het wat lekkerder te maken en zo ja, hoeveel mag je erin gooien?

Escobar18 zei:
Kan je tijdens het cutten een beetje suiker door de havermout gooien om het wat lekkerder te maken en zo ja, hoeveel mag je erin gooien?
Ja dat kan maar het zal je progressie in de cut wel in de weg staan...

60 gemixte bambix en brinta door elkaar

ik doe altijd zes rauwe eiwitten bij vullen tot een half liter met water een eetlepel honing en dan brinta tot de blender het niet meer weg krijg:meal:

Terug
Naar boven