- Waardering
- 2
Wie legt mij even met goede argumenten uit waarom brood beter niet in een cut-dieet gebruikt kan worden?
Karma voor iedere goede poging. ;-)
Karma voor iedere goede poging. ;-)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
iank zei:

datgeld voor alle kh ( beetje komkommer kan geen kwaad savonds bijv)maar brood rijst pastas aard enz kun je beter laten savonds in de cutOvide zei:ik heb wel eens gehoord dat je beter 's avonds geen brood kunt eten als je een endomorph bent.. brood schijnt 's avonds minder goed te verteren en je zal er vet door gaan vasthouden. misschien komt dit over met brood in de cut?![]()
jaytahitu zei:brood kan opzicht geen kwaat in de cut ... maar er zitten wat meer samengestelde carbs in en in de cut moet je ze simpel houden zodat je lichaam zo snel mogenlijk kan verbranden
Iedereen aan de cola en snoep! Joepie!naomi zei:ik denk dat je niet kunt praten over wat wel en niet in de cut kan dat is imo persoonsgebonden ieder lichaam is anders en reargeert anders op bepaalde voedingsstoffen/middelen
ik zelf eet ook niet veel brood misschien eens p week voor de rest alleen maar havermout en soms roggebrood(ik zit zoiezo laag in kh) maar andere die eten het wel dagelijks en kunnen er wel tegen en vallen ook af in vetperc
mijn tip is probeer het een maandje en dan een maandje eruit gooien en kijk naar de resultaten![]()
bij iedereen houdt zout vocht vast! Elk lichaam reageert wel anders, maar er zullen altijd dingen zijn die op iedereen van toepassing zijn..daar heb je zeker gelijk in over het zoutRvR zei:dat voor iedereen de cut anders is dat is waar, maar dat je door dit gegeven niet meer kan zeggen dat zout vocht vasthoudt is in mijn ogen echt dikke onzinbij iedereen houdt zout vocht vast! Elk lichaam reageert wel anders, maar er zullen altijd dingen zijn die op iedereen van toepassing zijn..

jaytahitu zei:brood kan opzicht geen kwaat in de cut ... maar er zitten wat meer samengestelde carbs in en in de cut moet je ze simpel houden zodat je lichaam zo snel mogenlijk kan verbranden
RobertHosper zei:1 2 3 vocht vasthouden qua scherpte zou ik me pas zorgen om maken als je rond de 10% zit en je wil nog lager. daarboven zal het niet zo heel veel uitmaken net als zuivel