Fitness Seller

Brood slecht voor je?

Om carbs te laden idd. Kan je net zo goed en shake nemen imo.

Ja ok, maar dan wel een eiwitshake met suikers. Ik eet eerst altijd een banaan na de training en kwartier later een eiwitshake met 0gr suikers. Maar goed, wit brood is ook echt niet te vreten. Ik snap sowieso niet waarom mensen dat prefereren boven volkorenbrood:rolleyes:

Ja ok, maar dan wel een eiwitshake met suikers. Ik eet eerst altijd een banaan na de training en kwartier later een eiwitshake met 0gr suikers. Maar goed, wit brood is ook echt niet te vreten. Ik snap sowieso niet waarom mensen dat prefereren boven volkorenbrood:rolleyes:

Ik begrijp dat ook niet, als kind vond ik het wel beter, als je dan een gebakken eitje at met wit brood kon je lekker soppen.

Ik zie het nu als een onverteerbare spons waarvan ik last krijg van me darmen, en dikke keutels poep, geen wit brood meer voor mij dus.

Ik begrijp dat ook niet, als kind vond ik het wel beter, als je dan een gebakken eitje at met wit brood kon je lekker soppen.

Ik zie het nu als een onverteerbare spons waarvan ik last krijg van me darmen, en dikke keutels poep, geen wit brood meer voor mij dus.

Haha ja precies ja:D

Is er eigenlijk al is een onafhankelijk onderzoek gedaan naar dat wit brood dat bruin vanbinnen is zoals van Blue Band?
Ik lees hier en hier dat het infeite geen haar beter is dan normaal wit brood ???

Je moet gewoon volkoren brood halen.

volkorenbrood is een beschermde naam, bruin brood niet.

Is er eigenlijk al is een onafhankelijk onderzoek gedaan naar dat wit brood dat bruin vanbinnen is zoals van Blue Band?
Ik lees hier en hier dat het infeite geen haar beter is dan normaal wit brood ???
Sommige bruine broden zijn zelfs deels gemaakt van de oude korsten van wit brood, gewoon een kleurtje meer niet. Zoals Probz zegt kunnen ze doen wat ze willen want het is niet gereglementeerd.

Ik eet dit spul [Link niet meer beschikbaar], voelt stukken beter aan dan normaal volkorenbrood.

Dus mensen, als je dit leest, gooi je brood weg en ren naar de supermarkt voor je halfje bruin volkoren!

In nederland heeft elk product weer een fase van bekendheid, naar mijn mening heeft dit alleen als gevolg dat er weer een nieuw "verantwoord" brood op de plank kan komen waar de consument dan weer een halve euro meer voor betaald. Ik eet uitsluitend brood overdag en heb er in 4 jaar nog geen problemen mee gehad. Ik heb overigens wel gehoord dat brood erg zout is, en dat dit dus tijdens de cut of kuur voor vochtretentie kan zorgen.

Toch raar dat meergranen beter verteerbaar is dan wit of volkorenbrood. Teveel vezels is ook niet goed, raar maar waar, het kan zelfs voor verstopping en moeilijke vertering zorgen. Maar dan ben je er wel veel van aan het eten.

Laatst bewerkt:
Er zijn verschillende onderzoeken die laten zien dat hoge consumptie van volkorenproducten (waaronder brood) de kans op hartziekten en diabetes verlaagt.

Maar............
Dit zijn vaak onderzoeken naar populaties waarin de consumptie van brood dan heel laag is. Met hoge consumptie wordt dan 1-2 boterhammen per dag bedoelt. Volgens mij zijn er dus wel aanwijzingen dat het gebruik van volkoren graanproducten de kans op chronische ziekten verlaagd, maar of je er iets aan hebt om er gemiddeld-veel van te eten ???

Kvind brood zowiezo niks, meestal vol met zout en middeltjes om het vers te houden en lekkerder te maken. 100% volkoren rijst/pasta is the shit:cool:

zilvervliesrijst bedoel je dan;) En volkorenpasta is idd lekker.

Ik kan me geen leven voorstellen zonder brood

Terug
Naar boven