MuscleMeat

Brrrrrrr... Het wordt koud

ik slaap 14 uur per dag met dit weer, constant moe.

Het regent en waaid nu niet, ik vind alles best. Kheb zo'n schijthekel aan regen en wind.
De temperatuur boeid ook niet. Ik eet elke dag zo verdomde veel dat ik een kachel in me heb zitten die me goed warm houd.

Liep vandaag de sportschool uit in een tshirt en had t gewoon warm.. :o
Zolang het niet waait valt het allemaal best mee.

geen enkele BBer die nu gaat schaatsen?
ben vandaag van Leeuwarden naar Dokkum geschaatst.
Echt een Friese aangelegenheid.

• Topic Starter Topic Starter
Gerucht gaat Vrijdag/zaterdag elfstedentocht

Vanavond rayonhoofden bij elkaar.

Als hij komt gok ik hem op donderdag.
dit wordt zo vet.

Ik heb trouwens een totaal niet betrouwbare bron die in contact staat met een van de rayonhoofden en die stuurde mij dat het ''aan'' is.
ik wil niet te vroeg van stapel lopen want ik weet dat het van harinxmakanaal nog deels open ligt maar hier in Friesland hebben mensen inmiddels kriebels die we hier als nuchtere mensen in 15jaar niet hebben gevoeld. Kan ook nog steeds niet doorgaan,maar we weten het niet.

Ik heb trouwens een totaal niet betrouwbare bron die in contact staat met een van de rayonhoofden en die stuurde mij dat het ''aan'' is.

Zeg dan niks. :rolleyes:

Woon zelf al mijn hele leven in Friesland. En kan zeggen dat het op dit moment echt nog niet zover is. Maar de hype is natuurlijk al gestart. Ze moeten eerst nog die sneeuw rommel eraf krijgen. Denk dat het erg krap zal worden. Overdag is het te warm.

Zeg dan niks. :rolleyes:

Woon zelf al mijn hele leven in Friesland. En kan zeggen dat het op dit moment echt nog niet zover is. Maar de hype is natuurlijk al gestart. Ze moeten eerst nog die sneeuw rommel eraf krijgen. Denk dat het erg krap zal worden. Overdag is het te warm.
Ik hou die Friesland webcams in de gaten en zie ze maar schuiven met die sneeuw,
ik hoop echt dat het door gaat :cool:

En inderdaad de temperatuur gaat alweer omhoog :(

iemand nog betrouwbare vooruitzichten van de komende week?

Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat er zelfs binnenkort over de noordzee geschaatst kan worden bij Hoek van Holland!

Terug
Naar boven