- Waardering
- 2.745
Wat een ongelooflijke KoT tool zug

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een ongelooflijke KoT tool zug

Nou trainen/eten en dan de rest van de tijd groeien , prima toch ?ik slaap 14 uur per dag met dit weer, constant moe.

ik slaap 14 uur per dag met dit weer, constant moe.

nee niet echt, je Spijsvertering ligt dan op zijngat, dus word er weinig in de spier opgenomen en de rest als vet opgeslagen.Nou trainen/eten en dan de rest van de tijd groeien , prima toch ?![]()
Damn you got me,nee niet echt, je Spijsvertering ligt dan op zijngat, dus word er weinig in de spier opgenomen en de rest als vet opgeslagen.
voor vandaag 
geen enkele BBer die nu gaat schaatsen?
ben vandaag van Leeuwarden naar Dokkum geschaatst.
Echt een Friese aangelegenheid.
maar hier in Friesland hebben mensen inmiddels kriebels die we hier als nuchtere mensen in 15jaar niet hebben gevoeld.

wat een geweldig spannend leven moeten jullie daarboven dan wel niet hebben![]()
Ik heb trouwens een totaal niet betrouwbare bron die in contact staat met een van de rayonhoofden en die stuurde mij dat het ''aan'' is.

Ik hou die Friesland webcams in de gaten en zie ze maar schuiven met die sneeuw,Zeg dan niks.
Woon zelf al mijn hele leven in Friesland. En kan zeggen dat het op dit moment echt nog niet zover is. Maar de hype is natuurlijk al gestart. Ze moeten eerst nog die sneeuw rommel eraf krijgen. Denk dat het erg krap zal worden. Overdag is het te warm.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/elfstedentocht-298640/
Oke hij gaat door, nu is het menens geworden!