AndroidHealthClinic

Brrrrrrr... Het wordt koud

Bezoekers in dit topic

aaahhh zooo. ik dacht je srs was
 
Moet ik elke zin uitleggen vandaag?

menens
` me - nens : het is menens ernst; het wordt menens het is niet meer als grap bedoeld

strong avi















































































ju8lf9.gif
 
-19 zaterdagochtend hier. Godver wat had ik het koud toen.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik vind het mooi alleen jammer van dat typisch Nederlandse gejank dat je hier en daar tegenkomt om de zogenaamde 'kou'. Is geen Rusland hier. Keep it real.
 
blijf eens een nachtje buiten als je dan zo hardcore bent.

kou is kou, en het vries enorm, dat dit geen rusland is, wel duh, waarom is rusland zo dunbevolkt...
 
blijf eens een nachtje buiten als je dan zo hardcore bent.

kou is kou, en het vries enorm, dat dit geen rusland is, wel duh, waarom is rusland zo dunbevolkt...
Ik heb het over gezeur en gezucht, zijn van die mensen die als de temperatuur boven de 25graden komt zeuren over de enorme hitte.
 
Nachtje buiten gaat wat ver maar ik liep zaterdagnacht zonder shirt of trui een blokje om (2x) in Amsterdam en op zich viel het wel mee met de kou. Je went er redelijk snel aan, ook al zal de alcohol me ook wel warm hebben gehouden.
 
Hey Eric, woon je nou in Amsterdam of in Den Haag?
 
Nachtje buiten gaat wat ver maar ik liep zaterdagnacht zonder shirt of trui een blokje om (2x) in Amsterdam en op zich viel het wel mee met de kou. Je went er redelijk snel aan, ook al zal de alcohol me ook wel warm hebben gehouden.

Met alcohol ben je sowieso vaak immuun voor dat soort dingen, tenzij je al begint met nuchteren.

Maarre zonder shirt of trui? Hoe moet ik dat zien? Je had niks onder je jas aan of wat?
 
Met alcohol ben je sowieso vaak immuun voor dat soort dingen, tenzij je al begint met nuchteren.

Maarre zonder shirt of trui? Hoe moet ik dat zien? Je had niks onder je jas aan of wat?

Jas? Welke jas?:D De eerste keer was ik overigens nog redelijk nuchter, om wat aan te sterken wel een opwarmertje ingenomen.
 
Nachtje buiten gaat wat ver maar ik liep zaterdagnacht zonder shirt of trui een blokje om (2x) in Amsterdam en op zich viel het wel mee met de kou. Je went er redelijk snel aan, ook al zal de alcohol me ook wel warm hebben gehouden.

watch-out-we-got-a-badass-over-here-meme.png
 
Jas? Welke jas?:D De eerste keer was ik overigens nog redelijk nuchter, om wat aan te sterken wel een opwarmertje ingenomen.

Waarom zou je dat doen dan?
 
Waarom zou je dat doen dan?

Waarom niet? Weddenschap, had ook nog 500 euro kunnen winnen als ik onder een brug had gelopen waar al ijs lag. Vond ik net even te listig, volgende dag reden ze er op de schaats onder door.
 
Jas? Welke jas?:D De eerste keer was ik overigens nog redelijk nuchter, om wat aan te sterken wel een opwarmertje ingenomen.
geen shirt geen trui geen jas?

liep je echt topless dan?
 
Waarom niet? Weddenschap, had ook nog 500 euro kunnen winnen als ik onder een brug had gelopen waar al ijs lag. Vond ik net even te listig, volgende dag reden ze er op de schaats onder door.

Zet dat er dan bij :D
 
Ja. Ben toch in de bulk, die kou moet eerst nog door een speklaagje.

Haha die weddenschap had ik ook wel aangegaan, ben ook niet zo'n koukleum, hoelang moest je?
 
Back
Naar boven