MuscleMeat

Brrrrrrr... Het wordt koud

Ik ben blij met dit weer! Eindelijk winter! Zo had het moeten zijn in Oktober, November en December van vorig jaar!
Een frisse neus halen in deze vrieskou is toch heerlijk man. En het is uitstekend weer om te trainen.

Ik kijk nu al op tegen de lente, die hooikoorts komt altijd weer terug. Die k*t pollen ook altijd.
Morgen wordt het extreem koud hier in het oosten. Yes! :hedbang:

Laatst bewerkt:
Ik ben blij met dit weer! Eindelijk winter! Zo had het moeten zijn in Oktober, November en December van vorig jaar!
Een frisse neus halen in deze vrieskou is toch heerlijk man. En het is uitstekend weer om te trainen.

Ik kijk nu al op tegen de lente, die hooikoorts komt altijd weer terug. Die k*t pollen ook altijd.
Morgen wordt het extreem koud hier in het oosten. Yes! :hedbang:

Ik vind 't ook wel relaxed, er staat ook geen zuchtje wind. Met trainen is het super, eindelijk een keer niet na elke inspanning zweten.

Zit vandaag met handschoentjes aan achter de computer. Me kamer is really freezing. Graf wind uit het ooste er uit. Enkel glas. Kou komt door de balke heen volgens mij, leuk zo'n nostalgisch huis:(

Zo koud, ligt een doodgevroren waterkip in me voortuin. WTF

plukken en in de vriezer gooien dan:)

Morgen sneeuw vanuit het Noorden.

Morgen krijgen we vanuit het noorden uit te maken met een sneeuwstoring, het frontje trekt van het noorden naar het zuiden. Lokaal kan er zo'n 10 centimeter sneeuw gaan vallen. In het noordwesten van het land is het echt nowcasten, zoals de recente berekeningen zijn krijgen die eerst te maken met sneeuw. Daarna gaat de sneeuw over in regen, gezien de temperaturen aan de grond nog onder het vriespunt zijn, komt er ijzel voor. Daarna neemt de kans op sneeuw weer toe. De temperaturen voor morgen zijn ongeveer -2 graden in het noordoosten, in het binnenland liggen de temperaturen ongeveer rond de -3 a -4 graden en in de kustgieden net boven het vriespunt.

Tada

Beter geen sneeuw en al helemaal geen 10cm

Terug
Naar boven