- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je vergeet dat ik de OP ben, en dus alles mag doen want het is MIJN topic
---------- Post toegevoegd Thu 2 Feb 2012 om 22:51 ----------
Actueel
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Verdomme. Ga gewoon slapen in me kleding en muts op. Dit is echt niet te harde.

r*tardHebben jullie raam openstaan ofzo?
Ik heb alleen deken en kort sport broekje meer niet.
Zit er wel aan te denken om raam nu open te doen, dan wil je sogends niet uit je bed omdat het te koud is. Dat is heerlijk.
Weetje hoe lekker dat is als je in de ochtend op staat en je kamer is koud, en je deken warm. Dan ben ik voor geen goud uit me bed te slaan
Haha, aardig gek. Lijkt me 3x niks om met halve kledings kast te slapen.Nee. We hebben een oud en nieuw gedeelte in het huis. In het nieuwe gedeelte hangt de thermostaat. Daar is temp goed. Maar het ouwe gedeelte is niet te harde. Ik onder de dubbele deken. Muts en sokken aan. Trainigsbroek, tshirt en vest aan.
Dikke ecto's....Ik slaap altijd naakt onder de dekens, ik eet altijd boven onderhoud dus ik krijg genoeg warmte door verbranding.
Degene die het koud hebben zijn gewoon dikke ecto's.
it's all in good fun EricR, ik neem je maar wat in de zeik.
Is het niet een aangename verrassing, iemand op het forum die niet je reet likt alsof je honing schijt?

it's all in good fun EricR, ik neem je maar wat in de zeik.
Is het niet een aangename verrassing, iemand op het forum die niet je reet likt alsof je honing schijt?

Dit is niet mijn type weeeeeeer! Helaas laat dit weer het hart van menig romanticus op hol slaan en ben ik denk ik verplicht straks te gaan schaatsen.