erwin280
Huge Freak
- Waardering
- 819
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mss is het een idee om de accijns te verdrievoudigen, en van dat geld de volgende zaken te betalen:
- genoeg prullebakken door heel NL
- peukjesruimers (voor de peukjes die naast de prullée vallen)
- gratis sportcentra voor iedereen! gewoon, omdat het kan.
wat ik verder nog wil voorstellen: ALLE zorg voor rokers afschaffen. Want roken heeft ook nadelige gevolgen voor gebitstoestand, kanker in het hele lichaam, H&Vz, COPD, enz, en het geld wat daar mee vrijkomt zou ik dan graag benut zien aan uitgebreidere preventiebeleid voor de gehele bevolking.
en als laatste zou ik dan willen voorstellen om de zorgpremie voor de rokers te verdubbelen, omdat ik af en toe met ze moet meeroken. Die walmen die mij tegemoet waaien op het station enzo. Van het geld wat er mee vrijkomt zou ik dan uiteraard willen voorstellen om de premie die ik maandelijks moet betalen af te schaffen.
dus, als iemand dit even wil doorgeven aan schippers.
danke.
Ja, bekeuren die gasten! En keihard. Waarom zou je het niet beboeten? Ik mag toch ook niks van me af fl*kkeren op straat? Moeten ze ook in Nederland doen. Het is echt bizar dat het asociale rookgedrag zo is geaccepteerd in de maatschappij.
Op de motor word ik bijvoorbeeld regelmatig bekogeld met sigarettenpeuken vanuit auto's voor me. Het is helaas nog gevaarlijker om de spiegel van diegene eraf te trappen, dus dat houd me tegen. Of die gasten die naast je komen zitten in een bushokje met hun kankerrook (letterlijk, geen ban please). opt*fen! Als ik het fijn vind om van me af te spugen na het eten, na de coïtus of als ik even op de bus sta te wachten, dan tuf ik je toch ook niet in je smoel? Nee, dat is een belachelijke vergelijking zeggen mijn vrienden dan. Als je naar buiten gaat weet je dat je in de rook van iemand anders kunt komen te zitten. Bullshit. Dan moet je ook niet zeiken als je kinderen verkracht worden in de speeltuin, want je weet dat er pedo's rondlopen.
Zit je tijdens vakantie op een schitterend mooi eiland, moeten je vrienden weer zonodig al hun peuken wegschieten in de natuur. WTF gast. Wat zou die fictieve God van je vinden als hij zag dat je zijn schepping verkracht dan? Gewoon oprotten en die shit in de prullenbak gooien, anders inderdaad een ziekelijk hoge boeten.
Helemaal potverdomme gek word ik ervan!! Aaaaargh!!
#proteïnrage off
dit kan je niet menen
als een flik dat bij mij zou flikken (no pun intended) zou ik een persoonlijke vendetta tegen hem zweren (lees: enkele familieleden ontvoeren, martelen tot de dood, dat filmen, op de post sturen naar hem met een vriendelijke boodschap van mij, en vervolgens zelfmoord plegen zodat ik er zonder gevolgen vanaf kom)
Op de grond spugen is echt zo vies, marginaal, uitschot-achtig.. En harde muziek eig ook.
En meer dan terecht, als je wat geeft om de natuur gooi je je peuk niet op de grond, rook je zelfs in het geheel niet.
En boetes voor automobilisten die mensen niet overlaten aan het zebrapad.![]()

Als die smerige stank ongewild mijn neus binnendringt krijg ik soms sterk de neiging om de roker verrot te schelden, ik vind het asociaal en ongepast in de buitenwereld, roken zou verboden moeten worden, alleen nog thuis op je eigen stekje.
bekeuren is dan ook een goede optie, 900 euro per peuk.
Even over de hondenstront, heb al verschillende keren dure schoenen weg kunnen gooien omdat ik kokhalzend het niet voor elkaar kreeg ze schoon te maken, vind het tot de grootste ergernis horen, boete's tussen de 1500-7500 lijkt me een redelijk en gepast bedrag.

Ik vind het niet meer dan logisch dat iemand die afval op de grond gooit daar voor bestraft kan worden. Desnoods neem je een metalen blikje mee waar je je peuken in kan doen. Als je een doosje sigaretten bij je kan dragen, kan een klein metalen opbergblikje ook geen probleem zijn.
stinkt zo.. krijg je al dat as in je broekzak
niet te doen.
stinkt zo.. krijg je al dat as in je broekzak
niet te doen.
Hint: een metalen blik met een DEKSEL. Het maakt me niet uit hoe rokers dit oplossen, afval op straat gooien doet men gewoon niet, punt.

meen je dit nu serieus dat JIJ, "meneer natuur/verlichting", tegen spuwen op de grond bent en het afspelen van geluidsgolven met een bepaald hoog vermogen?
Kerel, jij wordt inconsistenter met de dag![]()
Het is de eerste keer dat ik een dergelijk voorstel/visie hoor. Hoe zie jij het dan?Want er is geen echte criminaliteit in Brussel die prioriteit zou kunnen hebben...
Natuurlijk is dit precies wat je verwacht van politie in handen van de overheid in plaats van de private sector. In plaats van de burger te beschermen tegen geweld en diefstal, wordt de burger zelf de crimineel. Altijd net het omgekeerde effect van wat je eigenlijk wilt bij de overheid.
Maar het is makkelijk werk dat geld opbrengt, en dat lijkt tegenwoordig de prioriteit te zijn daar. Want in Brussel is er nooit genoeg geld, dus moet men steeds nieuwe onzinboetes verzinnen waar eigenlijk bijna niemand echt achter staat.
Spuwen is gewoon voor gepeupel, schoftachtig, is niet edel, verheven, zijn gewoon geen manieren. En het geluid in je auto of thuis enorm hard zetten is imo om je ego te verlichten.

Want er is geen echte criminaliteit in Brussel die prioriteit zou kunnen hebben...
Natuurlijk is dit precies wat je verwacht van politie in handen van de overheid in plaats van de private sector. In plaats van de burger te beschermen tegen geweld en diefstal, wordt de burger zelf de crimineel. Altijd net het omgekeerde effect van wat je eigenlijk wilt bij de overheid.
Maar het is makkelijk werk dat geld opbrengt, en dat lijkt tegenwoordig de prioriteit te zijn daar. Want in Brussel is er nooit genoeg geld, dus moet men steeds nieuwe onzinboetes verzinnen waar eigenlijk bijna niemand echt achter staat.
Op de grond spugen is echt zo vies, marginaal, uitschot-achtig.. En harde muziek eig ook.
En meer dan terecht, als je wat geeft om de natuur gooi je je peuk niet op de grond, rook je zelfs in het geheel niet.
En boetes voor automobilisten die mensen niet overlaten aan het zebrapad.![]()