Angelus
Gargantuan Beast
- Waardering
- 3.499
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat gevoel krijg ik bij mensen met een Europese vlag.Als die smerige stank ongewild mijn neus binnendringt krijg ik soms sterk de neiging om de roker verrot te schelden, ik vind het asociaal en ongepast in de buitenwereld, roken zou verboden moeten worden, alleen nog thuis op je eigen stekje..
Met de vlag zelf is nix mis.
Origineel gepost door kimi2
mss is het een idee om de accijns te verdrievoudigen, en van dat geld de volgende zaken te betalen:
- genoeg prullebakken door heel NL
- peukjesruimers (voor de peukjes die naast de prullée vallen)
- gratis sportcentra voor iedereen! gewoon, omdat het kan.
wat ik verder nog wil voorstellen: ALLE zorg voor rokers afschaffen. Want roken heeft ook nadelige gevolgen voor gebitstoestand, kanker in het hele lichaam, H&Vz, COPD, enz, en het geld wat daar mee vrijkomt zou ik dan graag benut zien aan uitgebreidere preventiebeleid voor de gehele bevolking.
en als laatste zou ik dan willen voorstellen om de zorgpremie voor de rokers te verdubbelen, omdat ik af en toe met ze moet meeroken. Die walmen die mij tegemoet waaien op het station enzo. Van het geld wat er mee vrijkomt zou ik dan uiteraard willen voorstellen om de premie die ik maandelijks moet betalen af te schaffen.
dus, als iemand dit even wil doorgeven aan schippers.
danke.
yasmine;7774353En ook alle medische hulp afschaffen voor mensen die problemen met hun lever omdat ze af en toe een glaasje drinken?
Ik weet het, ik trek het iets te ver door. Vind je voorstellen niet zo gek.
Ja bosbranden zijn dan ook een groot en frequent probleem in Nederland..
nou, we moeten ergens beginnen heh. om nou alle groepen in 1 wet te verzamelen, dat wordt mss wat heftig. morgen doen we de alcoholisten. en het is vrij hip om de peukjesdampers te pakken, dus laten we het eens gewoon goed doen, en er voor eens en altijd vanaf zijn. Die peuken worden volgs mij allemaal geimporteerd, ik zie hier weinig tabaksvelden, dus het is machtig slecht voor de handelsbalans, slecht voor de economie in de zin van zorgkosten, slecht voor het milieu in de zin van peukjes overal en nergens (bijv in mijn tuin, die zou ik graag ergens willen kunnen indienen zodat op basis van DNA kan worden nagekeken van wie die afkomstig is, + fikse boete uiteraard, zeg 1000€, waarvan 600€ voor mij is als braaf burger en klokkeluider), en het is slecht voor de groepsvorming in NL (rokers vs niet-rokers irritatie).
om even terug te komen op die glaasjes drinkers: ik denk dat op basis van lever-gegevens een redelijke keus te maken is voor een arts of iemand een nogal uitbundig leven heeft gehad of niet. cirrose is nogal lastig te verbloemen, en ja, daar kunnen we dan beperkende zorg aan verbinden.
Onzin, de accijns spekken de staatskas.Die peuken worden volgens mij allemaal geimporteerd, ik zie hier weinig tabaksvelden, dus het is machtig slecht voor de handelsbalans
Klopt
De roker die de peuk in de bosjes gooit is slecht voor het milieu, de peuk zelf niet. Daarom dan ook boetes uitdelen voor vervuiling.slecht voor het milieu in de zin van peukjes overal en nergens (bijv in mijn tuin)
die zou ik graag ergens willen kunnen indienen zodat op basis van DNA kan worden nagekeken van wie die afkomstig is
je kijkt teveel films.Hogere boetes voor vervuiling vind ik een goede zaak, maar dan moeten er weel meer prullenbakken komen. Boetes moeten alleen wel in verhouding staan met de overtreding, dus geen €600 voor een cigaret op de grond.+ fikse boete uiteraard, zeg 1000€, waarvan 600€ voor mij is als braaf burger en klokkeluider)
en het is slecht voor de groepsvorming in NL (rokers vs niet-rokers irritatie).
En dat baseer je op...? Wat een onzin, levercirrose komt niet alleen door alcohol. Of wil je mensen met hepatitis ook beperkende zorg geven?om even terug te komen op die glaasjes drinkers: ik denk dat op basis van lever-gegevens een redelijke keus te maken is voor een arts of iemand een nogal uitbundig leven heeft gehad of niet. cirrose is nogal lastig te verbloemen, en ja, daar kunnen we dan beperkende zorg aan verbinden.
mss is het een idee om de accijns te verdrievoudigen, en van dat geld de volgende zaken te betalen:
- genoeg prullebakken door heel nl
- peukjesruimers (voor de peukjes die naast de prullée vallen)
- gratis sportcentra voor iedereen! Gewoon, omdat het kan.
Wat ik verder nog wil voorstellen: Alle zorg voor rokers afschaffen. Want roken heeft ook nadelige gevolgen voor gebitstoestand, kanker in het hele lichaam, h&vz, copd, enz, en het geld wat daar mee vrijkomt zou ik dan graag benut zien aan uitgebreidere preventiebeleid voor de gehele bevolking.
En als laatste zou ik dan willen voorstellen om de zorgpremie voor de rokers te verdubbelen, omdat ik af en toe met ze moet meeroken. Die walmen die mij tegemoet waaien op het station enzo. Van het geld wat er mee vrijkomt zou ik dan uiteraard willen voorstellen om de premie die ik maandelijks moet betalen af te schaffen.
Dus, als iemand dit even wil doorgeven aan schippers.
Danke.
je kijkt teveel films.
DNA onderzoek is duur en DNA sporen op cigaretten filters buiten in je tuin zijn na korte tijd al niet meer bruikbaar om een profiel van op te stellen. Daarnaast moet diegene voorkomen in een DNA database anders heb je er überhaupt niks aan. Zelfs bij een match heb je alsnog geen bewijslast.
Hogere boetes voor vervuiling vind ik een goede zaak, maar dan moeten er weel meer prullenbakken komen. Boetes moeten alleen wel in verhouding staan met de overtreding, dus geen €600 voor een cigaret op de grond.

Wat een onzin, levercirrose komt niet alleen door alcohol. Of wil je mensen met hepatitis ook beperkende zorg geven?
Ga echte criminelen opsporen, stelletje asbakken zijn die smerissen.
Als die smerige stank ongewild mijn neus binnendringt krijg ik soms sterk de neiging om de roker verrot te schelden, ik vind het asociaal en ongepast in de buitenwereld, roken zou verboden moeten worden, alleen nog thuis op je eigen stekje.
bekeuren is dan ook een goede optie, 900 euro per peuk.
Even over de hondenstront, heb al verschillende keren dure schoenen weg kunnen gooien omdat ik kokhalzend het niet voor elkaar kreeg ze schoon te maken, vind het tot de grootste ergernis horen, boete's tussen de 1500-7500 lijkt me een redelijk en gepast bedrag.
Als er geen betere medische indicator is dan hepatitis, mbt alcoholgebruik, dan zouden we eens NL breed moeten bekijken hoeveel mensen er met levercirrose zijn, en hoeveel % daarvan oorzaak is van alcoholmisbruik. Als dat 99% is, dan zeg ik JA, en dan heeft die 1% idd ontzettend pech gehad.
---------- Post toegevoegd 13 June 2013 om 14:41 ----------
ze krijgen een pluim van me. Zij voeren hun werk goed uit.
Als je het meent wat je hierboven schrijft, dan is het beter om de wet te veranderen, en dan kan gewoon iedereen de hele dag alles van zich af gooien. Als ik dan een ikea-bed koop, dan donder ik gewoon de dozen en plastic zakken uit het raam. En als ik mn huis geschilderd heb en ik heb nog 20 potten verf over, leeg en half-leeg, dan gooi ik die ook gewoon op straat.