xROCKx
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 100
Jij ben de grootste f**got met je 2m en 115 kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd kijk uit waar je loopt of jank gewoon niet zo als een wijf en maak die dingen schoon
Wie in België het slachtoffer wordt van een verkrachting, zal zeer waarschijnlijk nooit weten wie de afschuwelijke daden pleegde. Zo wordt amper 4 procent van de daders gevat in ons land. 70 procent van de verkregen DNA-stalen wordt zelfs nooit onderzocht, zo blijkt uit een reportage van het Eén-programma Koppen van gisterenavond.
Tsja de accijns brengt ook niet meer op wat het vroeger deed...dan moet je het ergens anders zoeken.
Vind dit soort zaken net als hondenpoep echt op laag prioriteit niveau vallen dus als al het andere redelijk op orde is dan oke. Maar ik geloof dat er in Belgie amper verkrachtingen werden opgelost ?
Denk ook niet dat je een simpele surveillant op een verkrachtingszaak moet zetten. Oplossen zwaardere misdaden is mede afhankelijk van inzet recherchewerk en hoeveel geld je daar ook tegenaan gooit zal je altijd een tekort houden aan degelijke rechercheurs.
Maar goed het bekt wel lekker om te zeggen 'laten ze maar boeven gaan vangen'. Krijg er altijd een Donald Duckgevoel bij, alsof het leven een stripverhaal is met hele domme boeven in streepjespakken.
Alles wat je noemt is niet te vergelijken met spugen op straat of een sigaret dumpen.ze krijgen een pluim van me. Zij voeren hun werk goed uit.
Als je het meent wat je hierboven schrijft, dan is het beter om de wet te veranderen, en dan kan gewoon iedereen de hele dag alles van zich af gooien. Als ik dan een ikea-bed koop, dan donder ik gewoon de dozen en plastic zakken uit het raam. En als ik mn huis geschilderd heb en ik heb nog 20 potten verf over, leeg en half-leeg, dan gooi ik die ook gewoon op straat.
Maar ik geloof dat er in Belgie amper verkrachtingen werden opgelost ?

Dus je zou niet het geld van pak hem beet 50 simpele surveillanten kunnen gebruiken om 10 'slimme' werkers te kweken ?
Er zal altijd een tekort zijn maar dat verkrachtingsgebeuren loopt wel erg negatief uit de maat als ik het zo even lees en lijkt me dan meer prioriteit te hebben dan wat troep op straat. Al ben ik het weleens dat dat niet onder de noemers 'ach het is niks' moet vallen.
Alles wat je noemt is niet te vergelijken met spugen op straat of een sigaret dumpen.

En als ik net heb hardgelopen en even een grote slijmrochel kwijt moet? Mag dat dan ook niet?![]()

Zijn die lui op jouw plaatje van de verkeerspolitie ofzo? ****ing fleecetruien joh.

Ja straalt ook echt veiligheid uit als je het idee hebt in een warzone beland te zijn.