XXL Nutrition

buik loopt achter..

dit is de TS na borst/triceps

Schermafbeelding 2012-05-25 om 15.56.58.jpg

woop woop

Meer massa en minder vetpercentage.

maar even wat anders, je traint pas drie maanden en je zegt al dat iets achterloopt?
Vergeet die buikspieren en ga lekker bulken.. zoals eerder gezegd, los van squatten en deadliften 1x per week buik zwaar trainen.. Als je te vettig word gaan cutten en je zult ze dan al een stuk beter zien..

Abs zijn genetisch bepaalt, als je slechte aanleg hebt voor buikspieren kan het zijn dat je op 4% vet zit en nog maar 4 blokjes hebt... Je kan er meer massa op kweken door massa-oefeningen te doen voor buikspieren, je kan dus bijvoorbeeld weighted crunches, leg raises, cable reverse crunches of hanging leg raises doen, zie dat je tussen de 10 en 15 reps zit en dan zal je meer uitpoppende buikspieren krijgen, let wel (zoals velen hieral zeiden) dat je onder een bepaald vetpercentage moet zitten om abs te zien, dit is echter bij elke persoon anders, maar gemiddelt gezien begin je je abs te zien rond 12% vet.

borst tricep zelf ook gedaan, ruil dit om met borst bicep aangezien ik persoonlijk zonder pre-workout mijn tricep al te veel verzuur bij de borstoefeningen.

borst tricep zelf ook gedaan, ruil dit om met borst bicep aangezien ik persoonlijk zonder pre-workout mijn tricep al te veel verzuur bij de borstoefeningen.
Dat dacht ik ook...

TS: er zijn al veel zinnige dingen gezegd, allemaal waar.
Als ik jou was zou ik me nu niet focussen op de zichtbaarheid van je buikspieren. Na 3 maanden trainen zou ik niet cutten. Maar clean bulken en goed hard door trainen. Cutten kan later ook nog. ;)

• Topic Starter Topic Starter
handige tips! bedankt guys..

Terug
Naar boven