Fitness Seller

Buik vet gaat maar nier weg, kan iemand helpen?

Bezoekers in dit topic

richardy

Novice
Lid geworden
3 mei 2017
Berichten
15
Waardering
1
Beste mensen,

Ik train nu al inmiddels een jaar en ben de afgelopen maand volop op dieet gegaan, maar zie weinig verschil met het verlies van mijn buikvet. Voorheen was ik altijd skinny dik geweest, inmiddels heb ik genoeg spiermassa opgebouwd, en dat is ook te zien op mijn bovenlichaam. Voornamelijk bij mijn armen/schouders en rug.

Het probleem is nu mijn buik, wat mij erg zit te irriteren.
wat kan ik eraan doen?

Dit is momenteel mijn dieet en trainingsschema:
Dieet:
M1: 5 eggs (2 yolks)
Proteine pancake (Body en fit)
Groene thee

M2: Magere kwark (zaansehoeve)
appel, banaan, bessen, sinaasappel

Tussendoor nog Oats 40gr

M3: 2 pangusfilet
60gr groente
50gr zilvervlies rijst

M4: (na het trainen)
200gr Kipfilet
60gr Groente

*Daarnaast drink ik nog 3 ltr water per dag en gebruik ik alleen magnificent voor na het trainen.

Train schema:
M: chestday+HIIT 15min D: Back W: Schouders +HIIT 15min D:Benen V:Armen

alle hulp is appreciated
*PS: Weeg 84KG 1.80cm 16%bf
 
Hoeveel kcal krijg je binnen per dag met dit voedingsschema en wat is je onderhoud?
Wat was je gewicht toen je begon?

Je bent nog maar een maand onderweg met je bovenstaande dieet. Om het laatste beetje vet eraf te krijgen heb je vooral geduld nodig.
 
Geen gewicht verloren?
 
Ik heb een trage stofwisseling zou dat ermee te maken kunnen hebben?
Ik ben veel droger geworden bij mijn armen/schouders/ rug daar zie je goeie definitie.

Ik tel mijn kcal niet, hou gewoon dit dieet aan.

Probleem is die buik. die veranderd maar niet.
 
Tuurlijk wel, als je ziet dat je vet verliest dan verlies je ook daar vet.. Geduld!
 
Ik heb een trage stofwisseling zou dat ermee te maken kunnen hebben?
Ik ben veel droger geworden bij mijn armen/schouders/ rug daar zie je goeie definitie.

Ik tel mijn kcal niet, hou gewoon dit dieet aan.

Probleem is die buik. die veranderd maar niet.

Dan kan je mss dieeten tot je 90 jaar bent zonder het gewenste resultaat te behalen.
 
Ik tel mijn kcal niet, hou gewoon dit dieet aan.
:finger:

Als je sneller en goed resultaat wilt dan kun je beter wel tellen en weten wat je binnenkrijgt en wat er uit gaat. Uiteraard zelf weten.
 
Sommige mensen zijn van mening dat zuivel voor een dikke huid zorgt. Daarentegen wordt ook beweerd dat zuivel de verbranding verhoogt. Ik weet niet wat waarheid is, maar zelf schrap ik melk en kwark uit mijn dieet tijdens het cutten. Ben pas 2 weken aan het cutten, dus kan nu nog niets zeggen over het uiteindelijke resultaat en buikvet. Uiteindelijk gaat het natuurlijk gewoon om het kcal tekort dat je creëert en hoelang je hiermee doorgaat. Buikvet gaat vaak pas als laatst weg.
 
Back
Naar boven