XXL Nutrition

buik

ms88

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
74kg
hallo,ik zal me even voorstellen ik ben mark.
zelf ben ik nu een half jaar gestopt met roken en ik heb gewoon te veel buikvet.
zelf ben ik ong 1.80 en weeg 73 kilo(22 jaar)

ik was niet van plan om naar de sportschool tegaan,omdat ik daar geen tijd voor heb ivm mijn werk.

nou las ik dat je buikvet eerst minimaal moet zijn voordat je een sixpack gaat zien.

moet ik dan anders gaan eten?

half 7:2 broodjes met salami,pindakaas,pasta.
en 2glazen volle melk

11uur:sultana

half 1:4broodjes pasta,pindakaas of worst.
rest van het pak melk,sultana
6u: avond eten

ik heb genoeg beweging op een dag want ik werk op de bouw.
kan iemand mij helpen?

mvg mark

Laag in de koolhydraten gaan zitten hoog in de eiwitten en alleen goede vetten.

Sultana eruit, fruit erin. Worst eruit kip erin.

---------- Toegevoegd om 19:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:58 ----------

Ook belangrijk; je totale voeding over de hele dag in 6-8 maaltijden uitsplitsen.

---------- Toegevoegd om 19:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:01 ----------

Verder vraag ik mij af of je met jouw gewicht en lengte echt wel zoveel buikvet hebt. Geef toe je wilt gewoon een sixpack voor de Chicks .....jE w3Et T0g!!

superdude(H)

Laag in de koolhydraten gaan zitten hoog in de eiwitten en alleen goede vetten.

Sultana eruit, fruit erin. Worst eruit kip erin.

---------- Toegevoegd om 19:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:58 ----------

Ook belangrijk; je totale voeding over de hele dag in 6-8 maaltijden uitsplitsen.

---------- Toegevoegd om 19:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:01 ----------

Verder vraag ik mij af of je met jouw gewicht en lengte echt wel zoveel buikvet hebt. Geef toe je wilt gewoon een sixpack voor de Chicks .....jE w3Et T0g!!
als die weinig spier heeft, of een beetje komt hij wel op 20-25% oid uit denk ik. Dus dan heeft hij wat buikvet.

OT: reken je onderhoud uit (zie stickys), ga hier 10% onder zitten, eiwit/kh/vet verhouding 30-50-20 of 40-40-20, eet 4tot6x op een dag ofzo, verdeel je aantal kcal een beetje over je maaltijden dat je overal ong evenveel heb.
Zie sticky's wat goede voeding is

• Topic Starter Topic Starter
.

bedankt alvast voor dit allemaal
en ik heb al een vriendin:p

zelf heb k genoeg beweging op een dag dat is mijn probleem niet
maar ik heb gewoon als ik sta een buikje
maar als ik lig en aanspan zie je wel dat ik blokjes heb

ik verbrand genoeg
dus als ik de sultana en de worst er uithaal,en halfvolle melk ga drinken
komt het wel goed

meestal doe ik om de dag buikspier oefeningen
30x 2 crunch
15x2 schuine
20x2 reverse cruch

is dit goed genoeg?

mvg

neen.
lees de stickies even door. Je ganse lichaam trainen levert het snelst resultaat op (ook al wil je enkel die bl0kjuhzz)

Terug
Naar boven