XXL Nutrition

Buik

leetjoez

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
71kg
Hoi

Ik train nu ongeveer kleine 2 maanden, maar wat ik merk is dat als ik getraint heb bijv.( rug+ triceps do) is het mijn planning om buik te doen, maar kan me er dan echt niet meer toe zetten om na een training nog buik te doen. Heeft iemand hier ook last van? Kan ik bijv me training met buik beginnen?

gr

Doe je buik tussen setjes door :)

Waarom buik trainen ?
gewoon niet doen of inderdaad er tussen door ..

Hoi

Ik train nu ongeveer kleine 2 maanden, maar wat ik merk is dat als ik getraint heb bijv.( rug+ triceps do) is het mijn planning om buik te doen, maar kan me er dan echt niet meer toe zetten om na een training nog buik te doen. Heeft iemand hier ook last van? Kan ik bijv me training met buik beginnen?

gr

Ik heb hetzelfde. Sterker nog, ik heb buik al een paar weken niet getraind. Uiteraard kan je je training beginnen met buik. Wat ik weleens doe is thuis buik doen op een rustdag, dat vind ik fijner dan na een training. En vaak heb ik me tijdens de training helemaal vol gedronken met water dus dan nog eens buik doen is niet echt lekker

Voor de abs natuurlijk! maar inderdaad zit erover na te denken ze gewoon niet te doen, zit nu nog in me bulk train ik ze tijdens me cut wel.

At 20/28 jaar, heb ik me helemaal scheel op de ABS getraint met als resultaat Meh,
nu train ik ze niet en heb nog meer resultaat ook.....:)

ABS > voeding > trainen . persoonlijk !

Post beneden me quote,
zolang je doet squatten,deadliften en roeien hoef je buik niet perse te isoleren
Plus dit !

zolang je doet squatten,deadliften en roeien hoef je buik niet perse te isoleren

Isotone contracties geven ander resultaat dan isometrische; je doet toch ook curls voor je biceps ipv ze te flexen met gestrekte arm?

Google is niet altijd juist hé :p
Isotone dorstlesser.......
Isotone contractie = contractie met constante kracht (spierspanning)
Heb een examen fysiologie achter de rug dus ik haal sommige dingen nu door elkaar, niks met google te maken :p

Voor de abs natuurlijk! maar inderdaad zit erover na te denken ze gewoon niet te doen, zit nu nog in me bulk train ik ze tijdens me cut wel.
Buikspieroefeningen doen voor je abs? Dat doen 40jarige mannen die tellsell kijken. Een zichtbaar sixpack komt te voorschijn door je vetpercentage laag genoeg te krijgen, that's it. Een sterke buik krijg je door kneitertjehard te deadliften en squatten en wat coreoefeningen als aanvulling te doen.

En je buik alleen in de cut trainen is al helemaal krom. Je traint je biceps toch ook niet alleen in de cut, of je borst, of je rug...

Buikspieroefeningen doen voor je abs? Dat doen 40jarige mannen die tellsell kijken. Een zichtbaar sixpack komt te voorschijn door je vetpercentage laag genoeg te krijgen, that's it. Een sterke buik krijg je door kneitertjehard te deadliften en squatten en wat coreoefeningen als aanvulling te doen.

En je buik alleen in de cut trainen is al helemaal krom. Je traint je biceps toch ook niet alleen in de cut, of je borst, of je rug...

En als je nooit buikspieroefeningen hebt gedaan, dan zitten die abs er ineens?

Terug
Naar boven