AndroidHealthClinic

Buik

Buikspieroefeningen doen voor je abs? Dat doen 40jarige mannen die tellsell kijken. Een zichtbaar sixpack komt te voorschijn door je vetpercentage laag genoeg te krijgen, that's it. Een sterke buik krijg je door kneitertjehard te deadliften en squatten en wat coreoefeningen als aanvulling te doen.

En je buik alleen in de cut trainen is al helemaal krom. Je traint je biceps toch ook niet alleen in de cut, of je borst, of je rug...

Ik zeg niet dat je abs krijgt door een laag vetpercentage te krijgen, ik zeg dat ze daardoor zichtbaar worden.

hmmmmkay

Ik zeg daaronder dat je voor je buik beter squats en deadlifts en core-oefeningen kan doen. En dat je voor de zichtbaarheid je vetpercentage moet verlagen.

Waar het simpelweg op neer komt is dat wanneer je een beach ready buikje wilt voor de zomer, je beter een fatsoenlijk eetschema kan maken dan je een ongeluk te crunchen in de sportschool.

Ik zeg daaronder dat je voor je buik beter squats en deadlifts en core-oefeningen kan doen. En dat je voor de zichtbaarheid je vetpercentage moet verlagen.

Waar het simpelweg op neer komt is dat wanneer je een beach ready buikje wilt voor de zomer, je beter een fatsoenlijk eetschema kan maken dan je een ongeluk te crunchen in de sportschool.

Dat zowiezo. Het kwam alleen beetje raar over wat je zei ;)

• Topic Starter Topic Starter
Oke duidelijk verhaal, wordt dus geen buik oefeningen, mooi eetschema maken, en hard trainen. Misschien om me rustdag een paar kleine oefeningen om me bezig te houden. Dank voor alle info

Terug
Naar boven