Fitness Seller

buikhaar verwijderen, hoe?

Muahahah, heeft flowergrrl van die joods bakkebaarden?

Dat is toch best sexy?

Bij flowergrrl wel idd, ze heeft ze ook in een andere kleur geverft dan de rest van haar gezichtshaar.. apart maar best leuk.

Zwarte bakkenbaarden+oranje haar ofzo?

:rolleyes: Hou eens op.

Ik stop al (K)

Ik dacht wat te kunnen leren van dit topic, maar tot nu toe alleen maar gehoord hoe behaard men is.

Paar pagina's terug staan toch wel aardig wat tips hoor :)

Ik vraag alleen 'waarom zou je 't NIET scheren' als antwoord op jouw 'waarom zou je 't scheren roflol'.

Rondlopen als een aap is heel aantrekkelijk.

Echt?! dan plak ik me haar er weer op :)

Gewoon.. ik vind 't een beetje hetzelfde als make-up op doen. Als vrouwen het doen, perfect.. maar ik snap niet waarom je als man zijnde kaal wil zijn. Zodat je huidje lekker zacht is? Maar iedereen moet 't lekker zelf weten.

Als je nog baby dons op je beentjes heb zitten kan ik het me voorstellen dat het je niks boeit. Mijn benen worden in de zomer niet eens bruin omdat al het haar de zon blokkeert man :D

Gewoon.. ik vind 't een beetje hetzelfde als make-up op doen. Als vrouwen het doen, perfect.. maar ik snap niet waarom je als man zijnde kaal wil zijn. Zodat je huidje lekker zacht is? Maar iedereen moet 't lekker zelf weten.

I believe in taking care of myself and a balanced diet and rigorous exercise routine. In the morning if my face is a little puffy I'll put on an ice pack while doing stomach crunches. I can do 1000 now. After I remove the ice pack I use a deep pore cleanser lotion. In the shower I use a water activated gel cleanser, then a honey almond body scrub, and on the face an exfoliating gel scrub. Then I apply an herb-mint facial mask which I leave on for 10 minutes while I prepare the rest of my routine. I always use an after shave lotion with little or no alcohol, because alcohol dries your face out and makes you look older. Then moisturizer, then an anti-aging eye balm followed by a final moisturizing protective lotion.

Terug
Naar boven