XXL Nutrition

buikhaar verwijderen, hoe?

neem zo chemicalisch bad dat je haren uitroeit :D
pas wel op hoe je gaat zitten enzo
je kunt nog wel eens haren verliezen die je niet kwijt zou willen haha
(ik weet wel niet of het bestaat maar zou wel moeten en is ook zo volgens mij)

:hahaha:wat een topic seg:rolleyes:

haar onder je navel is toch nu weer retro? teminsten had dat ergens gelezen tot haar weer in de mode komt :D

Ga ik ook maar eens aanschaffen ofzo. Vraag em wel voor me verjaardag. Tenminste nog iets te vrage

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
philips bodygroom tt2022

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
of de braun cruzer 4 tussen die twee twijfel ik nog

braun cruzer 4 is klote, niet doen dus, ben weer overgestapt op me oude scheermesje, met dat ding scheerde ik de accu leeg en nog stonden overal haren

Alleen van die gay figuurtjes en wedstrijdjongens verwijderen haar.
Een echte man heeft haar op zijn lichaam,dit is natuurlijk.Bij ons op de sportschool lopen ook een paar van die nichterige pubers met heuptassies en kaalgeschorren armpies.Bah,stelletje kneusies.

Een echte man heeft haar op zijn lichaam,dit is natuurlijk.Bij ons op de sportschool lopen ook een paar van die nichterige pubers met heuptassies en kaalgeschorren armpies.Bah,stelletje kneusies.

... ok. Armen scheren gaat mij ook te ver.. Maar borst/buik/rug/schaamstreek/benen wat korter moet kunnen.

Ieder zijn eigen voorkeur toch? lopen roepen dat haar op het lichaam van een man "zo hoort" vind ik ook echt onzin. Haar heeft in onze welvaart geen enkel nut meer en het is wat mij betreft een kwestie van smaak. Daarbij is het gewoon wel is leuk om wat anders te hebben en het scheren van oksels is eigenlijk heel prettig (minder zweet en lekker gevoel), maar als je het nix vind doe je het niet. Maar iemand een
noemen,
vind ik echt getuigen van een zwaar bekrompen mening.

Hoezo bekrompen? Je kunt toch wel een mening hebben over wat je p*ssy vindt en wat niet. Oksels scheren uit praktisch opzicht vind ik ok, maar een man die zichzelf helemaal kaalscheert is even gay als Patrick Bateman met z'n 10 miljoen gezichtscremepjes :gay:.

borst en buik scheren is niet GAY, borst komt gewoon veel beter uit zonder haar erop en is veel mooier en een BB'r werkt nu eenmaal heel hard om een mooi lichaam te hebben. dus waarom niet?

Ik ruk die haren er gewoon uit als ik ze zat ben. Laat wel het middelste deel staan maar om er enigszins vorm in te houden is het toch noodzakelijk :P

ik vind 't juist mooi bij mannen....dat lijntje onder de navel.:lick::lick:

Maar da's een typisch gevalletje van smaak. Ik vind 't mooi, iemand anders zal 't vast wel lelijk vinden :P

scheren moet je NIET doen..

Waxen, anders krijg je stopppels, stoppels zijn alleen cool op je KOP niet op je buik

ik gebruik gwoon de koude was strips van kruidvat eigenmerk, eerste 2 keren krijg je wat rode uitslag, vooral na trainen (flink zweten)

keren daarna zijn vrijwel pijnloos...
alleen borstbeen blijft een vervelend plekje :S

doe je t bij jezelf dan?

Terug
Naar boven