idd, of post een pic, kan ook al aardig wat uit opgemaakt worden
sowieso 5,5kg vvm en 2,5kg vet in 3,5 maand is natty zo goed als onmogelijk
Ik heb 3 pics gemaakt zie bijlage ben benieuwd .
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
idd, of post een pic, kan ook al aardig wat uit opgemaakt worden
sowieso 5,5kg vvm en 2,5kg vet in 3,5 maand is natty zo goed als onmogelijk
. Ik ga echt stoppen met die weightgainer en alleen gebruiken tijdens het trainen. Heb je nog enige tip voor mij ?Ik heb wel tips. Bereken je onderhoud eerst eens, google eens op Harris Benedict methode. Ga daar eerst eens 300 tot 500 kcal boven zitten en kijk dit een maand aan. Gain je niet? Up the kcals. Gain je heel vet? Minder kcal dan. Je wordt niet per se vet door die gainer, Perfect Muscle Mass shakie shizzle is een prima gainer, je wordt vet als je een heel eind boven je onderhoud zit.
Goed eten, zwaar trainen en flink rusten en dan zul je prima groeien.

mwaa, ben ook geen autoriteit hier op t gebied van voeding, maar ehm;
http://www.giantpt.com/voeding/bereken-jouw-caloriebehoefte
ga op basis hiervan een voedingsschema samenstellen, haal je info uit de sticky's
om te beginnen zou je bijvoorbeeld 40% eiwit, 40% koolhydraat en 20% vet aan kunnen houden (qua kcals).
evt voedingsbronnen:
eiwit: kip, kalkoen, melk, kwark, eieren, whey, witvis
kh: rijst, pasta, brood
vet: vis, ei, pinda's, noten, olijfolie
weet niet wat je verder nog doet qua training?
Vergeet niet dat het vet% waarmee je gestart bent waarschijnlijk ook niet goed was he!Dit meen je niet. Ik ga echt stoppen met die weightgainer en alleen gebruiken tijdens het trainen. Heb je nog enige tip voor mij ?

Ja en? Dit heeft niets met de vetten te maken, maar met een kcal. overschot.Ik gebruik sinds kort nu ook deze weight gainer van body en fitshop en na het drinken hiervan heb ik ook wel een opgezet buikje. Dit trekt dan wel vrij snel weg. Probeer het anders met water te drinken misschien dat dit wel helpt. In Perfect Muscle Shake zitten bijna geen vetten dus denk niet dat het echt aan de gainer zal liggen.