AndroidHealthClinic

Buikje weg en tegelijk groot worden

  • Topic starter Se84
  • Startdatum
  • Reacties 6
  • Weergaven 1K
  • Volgers 5

Bezoekers in dit topic

Se84

Novice
Lid geworden
30 mei 2019
Berichten
17
Waardering
3
Lengte
1m80
Massa
78kg
Hallo,

Ben sinds paar weken begonnen met fitness mijn doel is mijn hang buikje kwijt te raken en tegelijk breed en gespierd worden.

Kan dit? Wat moet ik doen? Cutten? Meer of minder eten? Ik kom er niet uit want als ik op dieet ga dan val ik af maar raak ook al mijn spieren kwijt en als ik blijf eten kom ik wel in spieren aan maar kom van me buikje niet af..... pffff pls help! Zie foto

Groet

CAB0B30E-C885-4EF8-BA9D-8F8ACE7BECA2.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Kerel je hebt geen hangbuik.
Als je dan echt wat meer plat wilt zijn dan moet je gaan cutten.
Wat is je onderhoud?
Daar ga je 500 kcal onder zitten
 
Hoe zit je eetschema eruit?
En je Trainingsschema?
 
buikje kwijt te raken en tegelijk breed en gespierd worden

Ik vind dit een beetje te optimistisch/realistisch overkomen, je wordt niet breed en gespierd in een paar maanden/jaar.
Tevens zoals hierboven gezegd, bereken je onderhoud kcal en zit er wat onder. Tevens kan je niet enkel buikvet kwijt geraken buiten liposuctie in Thailand ofzo.
Het zijn keuzes die je gaat moeten maken:
- Breed worden (meer kcal)
- Buik weg (minder kcal)

Of cleanbulk is ook nog een oplossing denk ik?
 
  • Like
Waarderingen: Se84
want als ik op dieet ga dan val ik af maar raak ook al mijn spieren kwijt en als ik blijf eten kom ik wel in spieren aan maar kom van me buikje niet af..... pffff pls help!

Je raakt niet zomaar spieren kwijt , maar om spieren te houden moet je wel spiermassa hebben, en dat kan ik uit de foto niet opmaken maar denk dat de spiermassa nihil zal zijn
 
Super bedankt voor al die snelle reacties! Top!

Dan ga ik me klaar maken om te cutten!. Zal genoeg eiwitten naar binnen blijven werken om niet al te veel spieren kwijt te raken, wel blijven trainen en naar 6-8 weken gaan bulken?.

Heb ik iets over het hoofd gezien?.

Ps trouwens wat is het verschil tussen cutten en cleanbulken?. Welk kan ik beste doen gezien me foto?.

Alvast bedankt
 
Super bedankt voor al die snelle reacties! Top!

Dan ga ik me klaar maken om te cutten!. Zal genoeg eiwitten naar binnen blijven werken om niet al te veel spieren kwijt te raken, wel blijven trainen en naar 6-8 weken gaan bulken?.

Heb ik iets over het hoofd gezien?.

Ps trouwens wat is het verschil tussen cutten en cleanbulken?. Welk kan ik beste doen gezien me foto?.

Alvast bedankt

Cutten doe je zolang jij het nodig vind en tot wanneer je tevreden bent , als jij tevreden bent met 75 kg dan stop je dan , als je tevreden bent met 70 kg dan moet je doorgaan

Cutten = onder onderhoud eten ( minder eten dan je verbruikt , dit doe je door 200 - 500 kcal onder je onderhoud te eten )
Leanbulken = 200 - 300 kcal boven onderhoud eten en zo kom je geleidelijk aan dit hoofdzakelijk door gezonde voeding en een goed voedingsschema
 
Back
Naar boven