Fitness Seller

Buikschema

Suzanne080

Novice
Waardering
0
Haai...Ben al tijdje bezig met buikspier oefeningen maar ik zie nog weinig resultaat ik doe genoeg oefeninge en cardio.

hebben jullie misschien nog tips?

tnx!

hoe is je BF? het kan zijn doordat je een bekke vet hebt op je buik
dat je wel al wat buikspieren hebt, maar gewoon niet kunt zien.
omdat ze er achterzitten!

ik zou zegge, nog meer op je voeding letten setups doen
en voor de rest blijven doen wat je deed!
welk oefeningen deed je zoal?

grtz

doe een search op dit forum

• Topic Starter Topic Starter
hoe is je BF? het kan zijn doordat je een bekke vet hebt op je buik
dat je wel al wat buikspieren hebt, maar gewoon niet kunt zien.
omdat ze er achterzitten!

ik zou zegge, nog meer op je voeding letten setups doen
en voor de rest blijven doen wat je deed!
welk oefeningen deed je zoal?

grtz

Dankje wel voor je tip!! ik train al zo'n 3 jaar maar hoe al die oefeninge heten, geen idee:P Heb jij een oefening die je graag doet en die ook werkt??

tnx!

crunches, beenheffen, en dieeten.

dan moet het lukken. zo niet, dan moet je harder dieeten.

Dankje wel voor je tip!! ik train al zo'n 3 jaar maar hoe al die oefeninge heten, geen idee:P Heb jij een oefening die je graag doet en die ook werkt??

tnx!

mja eveneens hetzelfde voor mij, ik en namen = een hel :D!
eumh welke buik oefeningen ik doe zijn de volgende:

abdominal crunch
http://images.google.com/url?source...ch.jpg&usg=AFQjCNGmK9fu1dVVZfwV3mMiskib67sWPA

setups: maar deze doe ik op een schuine bank die je kan verstellen zodat deze sTer of minder sT kan gezet worden!
als je ook zo'n bank bij jij fitness moest hebben dan raad ik je deze oefening zeker aan.
begin dan eerst gewoon met setups 3 reeksen bank horizontaal, en dan met der tijd de bank sTer en sTer zetten.

dan doe ik nog een oefeningen die lijkt op de 1ste maar dan voor de zijkant van men buik!
ik weet niet hoe deze heet, maar zal het de volgende keer is checken en dan laat ik het wel weten ;)

een tip ook nog, span tijdens staande oefeningen met losse gewichten, bijv. voor je biceps,
ook goed je buikspieren op gedurende de oefening dit kan ook wel doeltreffend zijn

voor de rest, dieeten en gezond eten zodat je eventueel vet op je buik kwijtspeelt:D, is niet gemakkelijk dat ondervind ik zelf ook

Terug
Naar boven