- Waardering
- 21.437
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar denk je dat het veel invloed heeft op de compound prestaties later op de dag vanwege dat bv. de triceps en schouders al beetje vermoeid zijn door isolatie 5 uur daarvoor?Het is iets dat jou wellicht goed afgaat. Probeer het een tijdje en kijk hoe het gaat. Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar eerst de compounds en dan de isolatie.
Is er een specifieke reden dat je wil opsplitsen?
Ook al is het vrij snel na wakker worden met maar 1-2 bananen? Dat kan opzich zelfde resultaten geven als later op de dag met flinke kom havermout met fruit?Als je compound prestaties belangrijk vindt zou ik die als eerste pakken en de middag assistence oefeningen.
Wat is veel invloed, dat is uitproberen. Heb zelf wel wat ervaring met twee keer trainen toen ik dagelijks ging maxen. Trainde toen elke dag. Wat wel iets anders is maar heb toen ervaren dat het mentale aspect belangrijk is. Ik had toen geen twijfels ik ging gewoon beuken. Met voldoende eten rondom trainingen.Maar denk je dat het veel invloed heeft op de compound prestaties later op de dag vanwege dat bv. de triceps en schouders al beetje vermoeid zijn door isolatie 5 uur daarvoor?
Ik ga van 4 naar 5 dagen per week en ik vind het prettig iets te doen na wakker worden maar niet gelijk de hele workout. Is gewoon persoonlijke voorkeur dat ik wil uittesten.
Ja, dat doe ik nu al een lange tijd. Ontbijten met havermout, fruit etc en dan na 1,5 uur ongeveer trainen. Maar dit past minder goed in hoe ik mijn dag wil indelen dus vandaar ff kijken naar andere manier. Ga het wel uittesten sowieso.Als jij er genoeg energie van krijgt en je sterk voelt prima. Zou zelf kiezen voor de havermout als ontbijt.
Idd kwestie van uittesten. Succes.Ja, dat doe ik nu al een lange tijd. Ontbijten met havermout, fruit etc en dan na 1,5 uur ongeveer trainen. Maar dit past minder goed in hoe ik mijn dag wil indelen dus vandaar ff kijken naar andere manier. Ga het wel uittesten sowieso.
Of train je meteen na het eten van de havermout met fruit? Ik wacht altijd expres maar misschien gewoon gelijk beginnen erna.Wat is veel invloed, dat is uitproberen. Heb zelf wel wat ervaring met twee keer trainen toen ik dagelijks ging maxen. Trainde toen elke dag. Wat wel iets anders is maar heb toen ervaren dat het mentale aspect belangrijk is. Ik had toen geen twijfels ik ging gewoon beuken. Met voldoende eten rondom trainingen.
Ik zou als je iets wil doen na het wakker worden eerst wat eten (bv banaan en havermout) en dan die compounds gaan knallen. Of lekker kort wandelen en gaan werken en alles doen in de middag. Maar als je het wil proberen zoals je het topic bent begonnen doe dat gerust. Als het niet bevalt verander je het toch gewoon.
In mijn ervaring/voor mij wel, ook dagen erna nog. Dan met zwaar genoeg volume en intensiteit waar een paar dagen van hersteld moet worden. (mede daarom ook PPL indeling)Ik lees online dat het invloed kan hebben op je compound prestaties maar is dit echt zo erg merkbaar dat het een no-go is?
Denk ook aan wat je voor het slapen eet, kan helpen klaar te zijn voor de ochtend training.Ook al is het vrij snel na wakker worden met maar 1-2 bananen? Dat kan opzich zelfde resultaten geven als later op de dag met flinke kom havermout met fruit?
Zojuist eerst de compound gedaan meteen na wakker worden en werkt goed. Ik ga dat wel doen voortaan en dan later op de dag de accessories. Net ff 531 squats met 5x10 op 50% tm bbb supplemental gedaan, wel lekker begin van de dag haha.In mijn ervaring/voor mij wel, ook dagen erna nog. Dan met zwaar genoeg volume en intensiteit waar een paar dagen van hersteld moet worden. (mede daarom ook PPL indeling)
Maarja de compounds onderling doen dat ook, dus bijvoorbeeld chest presses vs ohp en wederzijds.
Ervaar jij dat niet ook zo?
Denk ook aan wat je voor het slapen eet, kan helpen klaar te zijn voor de ochtend training.
Vraag me af of het je herstel niet belemmerd.Zojuist eerst de compound gedaan meteen na wakker worden en werkt goed. Ik ga dat wel doen voortaan en dan later op de dag de accessories. Net ff 531 squats met 5x10 op 50% tm bbb supplemental gedaan, wel lekker begin van de dag haha.
Bv. vandaag deed ik in de ochtend barbell squats + 5x10 bbb supplemental squats. Einde van de middag ga ik dan nog RDL en Calf Raises doen. Of stel het is Bench dag, dan doe ik einde van de middag de Lateral Raises/Triceps supersets bv.