AndroidHealthClinic

buikspier en borstspier oefeningen.

rene587

Novice
Waardering
0
hey,

ik ben al een poosje bezig om mijn lichaam te trainen, en dit werkt op zich vrij lekker, alleen mijn borst en buik spieren willen maar niet komen. ik dacht eerst dat dit kwam omdat ik nogal dun ben (1.88 en 68 kg), maar zelfs na een lange tijd komt het maar niet.

ik gebruik voor borst spieren gewoon de press, en dumbbell fly. en voor de buikspieren doe ik sit-ups

zouden jullie mij aan wat goede oefeningen kunnen helpen (en het liefst een beetje in een schemaatje) waardoor ik deze goed zou kunnen trainen?

(ook aanbevolen eten is welkom!)

BEDANKT!

vreten als een malle, je denkt toch niet dat je spieren doorkomen bij zon gewicht op die lengte?

• Topic Starter Topic Starter
haha punt is dat ik al vreet als een malle...

komt gwn niks bij (alle dames zijn nu jaloers op me :P)

en qua training?

haha punt is dat ik al vreet als een malle...

komt gwn niks bij (alle dames zijn nu jaloers op me :P)

en qua training?

post eens wat je eet bv>?

maar kwa training moet je eens googlen op rippetoe of dit op t forum searchen, ik denk dat dat voor jouw ervarings niveau wel een ideaal programma is om massa aan te zetten.

-ontbijt: (is niet veel) 2 boterhammen... meestal met worst/kip o.id of pindakaas

-'s middags: 2 boterhammen kipfilet + 2 albert h croissants ham kaas (en vaak nog koekies etc)

-namiddag: 3 boterhammen

-avond: avondeten

-tegen 10en: nog een 3-4 boterhammen + chips en alle troep

en tussen elke maaltijd zit bijna wel iets tussendoor...

rippetoe =

Oefeningen A:
- Squat: 3 x 5
- Benchpress: 3 x 5
- Deadlift: 1 x 5
- Eventueel: Dips: 3 x 8

Oefeningen B:
- Standing military press: 3 x 5
- Bent rows: 3 x 5
- Pull-ups: 3 x 8

Week 1:
Dag 1: oefening A
Dag 2: oefening B
Dag 3: oefening A

Week 2:
Dag 1: oefening B
Dag 2: oefening A
Dag 3: oefening B

etc...

?

staat dat het speciaal voor beginners is, en aangezien ik denk ik voornamlijk heb lopen aanprutsen ipv een goed trainingsschema aanhouden zou dit wel goed zijn.. ik train namelijk eigenlijk alleen maar thuis, en heb ook niet zoveel middelen

-ontbijt: (is niet veel) 2 boterhammen... meestal met worst/kip o.id of pindakaas

-'s middags: 2 boterhammen kipfilet + 2 albert h croissants ham kaas (en vaak nog koekies etc)

-namiddag: 3 boterhammen

-avond: avondeten

-tegen 10en: nog een 3-4 boterhammen + chips en alle troep

en tussen elke maaltijd zit bijna wel iets tussendoor...

das heel erg weinig eten, en de snacks gaan ook geen spier aanzetten:<

ik zou gaan voor havermout en melk met ontbijt en stuk fruit en tussendoor om de 2-3 uur een flinke portie brood en kip/kalkoen etc eten en dubbel opscheppen met avond eten gok ik zo maar en voor t slapen een lekkere bak kwark ofz.

om een idee te schetsen want dit is verre van compleet, ik neem ook niet aan dat je meteen hardcore wilt dieten ofzo daarom ook maar een schets en denk dat je zelf een beetje in de voeding sectie moet kijken voor dieet voorbeelden en meer info.

rippetoe =

Oefeningen A:
- Benchpress: 3 x 5
- Deadlift: 1 x 5
- Eventueel: Dips: 3 x 8

Oefeningen B:
- Standing military press: 3 x 5
- Bent rows: 3 x 5
- Pull-ups: 3 x 8

Week 1:
Dag 1: oefening A
Dag 2: oefening B
Dag 3: oefening A

Week 2:
Dag 1: oefening B
Dag 2: oefening A
Dag 3: oefening B

etc...

?

staat dat het speciaal voor beginners is, en aangezien ik denk ik voornamlijk heb lopen aanprutsen ipv een goed trainingsschema aanhouden zou dit wel goed zijn.. ik train namelijk eigenlijk alleen maar thuis, en heb ook niet zoveel middelen

oei, is een sportschool geen optie voor je>? want dat is t enige waar je echt progressie zult maken of je moet thuis voor behoorlijk wat knaken wat hebben staan.

ah okee bedankt voor iig dit eetgedeelte, daar ga ik namelijk al aardig de mist in. ik ga nu proberen om in ieder geval het rustig op te bouwen... zodat ik wel aan dat eetpatroon kom.

ik ga binnenkort eens informeren bij een sportschool. denk inderdaad dat je gelijk hebt dat je daar de grootste vooruitgang boekt, ook omdat je daar natuurlijk gecoacht wordt.

bedankt tot zover ;) kan weer ff vooruit

goeie keus kerel, ga lekker eten en met rippetoe aan de slag en je borst zal flink groeien t eerste half jaar, de rest ook overigens!
keep us updated!

Terug
Naar boven