Fitness Seller

Buikspieren

ackerke

Novice
Waardering
1
Lengte
1m65
Massa
59kg
hallo beste bodybuilders

Ik ben 18 jaar oud, ongeveer 165cm groot en weeg ongeveer 60 kg. Ik ben nu al even bezig met fitness bij mij thuis, en ik heb een vraagje voor jullie.

Ik doe nu al een paar maand een reeks van buikspieroefeningen, maar ik zie weinig resultaat. Hebben jullie misschien wat tips of een goede reeks oefeningen die ik kan doen?

Alvast bedankt !

tip: doe een search op dit forum in plaats van aan te melden en gelijk een topic aan te maken. Zijn 100en buikspiertopics hier.

Rechtsboven zie je knopje zoeken

En dieet, hoe krijg ik mijn laatste vetrandje kwijt!

Bij buikspieren let ik vooral op mijn contracties, even goed vast houden, en het aantal. Buikspieren moeten echt pijn doen tijdens de training..en variatie in oefeningen. Ik denk dat oefeningen op de mat vaak beter zijn dan die toestellen waar je meestal u rug omzeep helpt...

Waar blijven de pindakaas posts?:(

• Topic Starter Topic Starter
tip: doe een search op dit forum in plaats van aan te melden en gelijk een topic aan te maken. Zijn 100en buikspiertopics hier.

Rechtsboven zie je knopje zoeken

zou je me misschien een link kunnen geven ? :)
sorry als ik jullie stoor met dit topic. Maar ik wil echt wel mijn best doen om te trainen, maar ik ken er echter niet veel van.

grtz ackerke

hallo beste bodybuilders

Ik ben 18 jaar oud, ongeveer 165cm groot en weeg ongeveer 60 kg. Ik ben nu al even bezig met fitness bij mij thuis, en ik heb een vraagje voor jullie.

Ik doe nu al een paar maand een reeks van buikspieroefeningen, maar ik zie weinig resultaat. Hebben jullie misschien wat tips of een goede reeks oefeningen die ik kan doen?

Alvast bedankt !

Ga naar de sportschool? :)

Dit is voor mij echt het eerst dat ik zon pure-to-the-bone-hoe-krijg-ik-buikspieren topic zie :roflol:

:clown:

SRS, als iemand registreert en dan een post met buikspieren maakt moet die een ban krijgen.

zou je me misschien een link kunnen geven ? :)
sorry als ik jullie stoor met dit topic. Maar ik wil echt wel mijn best doen om te trainen, maar ik ken er echter niet veel van.

grtz ackerke

Heb de search voor jou gedaan: 250 topics met het woord buikspieren in de titel.

[Link niet meer beschikbaar]

En dat is waarschijnlijk omdat 250 het maximum aantal zoekresultaten is. Zegt genoeg.

Smeer pindakaas op je abs
Versnelt het process aanzienlijk.

pindakaas op je buikspieren smeren, dit verhoogt je metabolisme en zorgt volgens onderzoeken voor een 3x zo snelle verbranding van het vet.

ik heb het ook een tijdje gedaan en eerst geloofde ik het niet omdat het te mooi klinkt om waar te zijn + het is ****ing raar om pindakaas op je buikspieren te smeren. maar ik dacht **** it, nooit geschoten altijd mis. en binnen 2 weken zieke blokjes! :o

edit: hittegolf had het dus al gepost :p

pindakaas op je buikspieren smeren, dit verhoogt je metabolisme en zorgt volgens onderzoeken voor een 3x zo snelle verbranding van het vet.

ik heb het ook een tijdje gedaan en eerst geloofde ik het niet omdat het te mooi klinkt om waar te zijn + het is ****ing raar om pindakaas op je buikspieren te smeren. maar ik dacht **** it, nooit geschoten altijd mis. en binnen 2 weken zieke blokjes! :o

edit: hittegolf had het dus al gepost :p
+1 beste buikspiergains van mn leven.

Ik dacht de eerste keer dat ik in de zeik genomen werd toen ik het last.. Maar uit nieuwsgierigheid toch een tijdje gedaan, en natuurlijk aan niemand verteld..
Maar na een paar weken had ik dus echt zieke abs.
Schijt aan dat het vreemd is, gewoon doen.

Richting de zomer begin ik meestal met me pindakaas periode.
Ik baal er wel van dat ik niet eerder ben begonnen afgelopen dagen was het mooi weer maar me abs waren nog niet strand proof.
ach ja de zomer moet nog beginnen dus komt wel goed

Wie kan mij advies geven en een richtlijn....

Hoi mede bezoekers..

Ik zit met het volgende...ik zit al op vechtsporten sinds de kleuter school en dat heb ik intensief gedaan 5x per wk met wedstrijden en al tot mijn 18 jr..ik ben was niet zo lang 1.67 en woog 65 kg en had een mooie droge gespierde lichaam..sinds mijn 18jr heb ik alles verwaarloosd d.m.v relatie en werk (ondernemer) enz...op mijn 32ste (relatie breuk) schrok ik me rot en kwam ik erachter dat ik 95kg weegte "ongeloofelijk...!!! ik weet het.. " ben toen zwaar gaan dieeten en terug naar de fitness ik ben toen in 1jr 15 kg afgevallen..( ik deed trouwens alleen cardio) ..vanaf mijn 32ste tot mijn 36ste heb ik mondjes maat getraint 2x per wk ongeveer maar door werk en zo (eigenondernemer) bleef ik een ongezonde eetpatroon erop nahouden..
2jaar geleden door een extreme gebeurtenis in mijn leven heb ik extreem de knop omgedraait en mijn hele leven veranderd heb mijn zaak verkocht en heb van mijn gezondheid en lichaam first priorety gemaakt...
Ik trainde de eerste 1.5jaar 5 x per wk alleen zwaar cardio 1.5 uur per dag en ging toen van een vet percentage van 26% naar 17.5% en van een gewicht van 84kg naar 72kg..daar stagneerde het en kwam er geen verandering en beweging meer in..
Deze laatste halfjaar sinds afgelopen September ben ik aan mijn spiertraining begonnen..en ben ik van 1.5uur cardio naar een kwartier hoge intensiteit gegaan en heb ik de nadruk gezet op zware spier training..
Mijn eet patroon heb ik goed kunnen houden en zit ik tussen de 1800 en 2200 Calorieen per dag...
sinds ik ben begonnen met spier en kracht training is het heel snel gegaan veel spieren had ik al van mijn jeugd maar die zaten onder het lichaamsvet...sinds september ben ik er kwa spieren enorm op vooruitgegaan en ben ik enorm veranderd kwa lichaam spieropbouw en ben ik ook veel droger geworden..ik ben alleen in gewicht van 72 naar 80 gegaan op dit moment en mijn vetpercentage zit momenteel rond de 21% ....is dit normaal ik ben 38 jaar ...1.69 lang en weeg nu 80kg en mijn taille omvang is 94 cm

Sorry voor de lange verhaal maar mischien kan dat van hulp zijn om mijn situatie beter te begrijpen...ik wil in mijn mind graag terug naar 72kg en naar 17.5% vet percentage...maar ik weet niet meer of dat nog reel en van belang is op dit moment...ik heb eingelijk een guide of een richtlijn nodig hoe ik verder moet...

Thnx voor jullie advies..stel het zeeeeer op prijs..

ik zit nu in me pindaperiod, ik gebruik die van de calve met extra nootjes, doet soms wel rete pijn met die folie zo strak eromheen, maar care, als het me abs geeft, doe ik alles.

ik zit nu in me pindaperiod, ik gebruik die van de calve met extra nootjes, doet soms wel rete pijn met die folie zo strak eromheen, maar care, als het me abs geeft, doe ik alles.

Tip:
Je kan ook calve zonder nootjes kopen.
En dan zelf apart nootjes kopen en vermalen kan je het makkelijker verdelen. doet het minder pijn nadat de folie erop zit

Terug
Naar boven