Fitness Seller

Buikspieren

vraagje ik weeg 70 kilo en heb een omtrek taille 75 cm daarbij heb ik een vet percentage van 8% dit is blijkbaar genoeg vor zichtbaar resultaat ... dus als i kdat opsmeer welk soort folie ? doorzichtig of die zilver dinge

gr tom

Doorzichtig is opzich prima voor een beginner. Zilvere folie is mss nog iets te ruig, ik heb gezien dat dit lichte brandwonden kan veroorzaken bij de vetverbranding. Succes.

Ik zal vanavond update geven hoe mijn kuur ging, zit nu op tel.

Je zou ook eventueel een fotootje kunnen schieten van hoe je het aangebracht hebt, want het is soms niet zo simpel als het lijkt. Kunnen wij zien of je het goed doet en evt. tips geven ;)

staan ook genoeg tutorials voor op youtube :)
scooby kennen veel wel, die heeft een hele uitgebreide gemaakt.

Ik krijg buikspieren van het lachen bij het lezen van dit topic. Mijn dank is groot.

kan iemand een fototje plaatsen of een link voor een filmpje hoe je die folie dan aanbrengt ... want mij rug is heel zw3ak geworden door verkeerde training en mijn spieren zijn wel strak maar als ik aanspan zie ik het HEEEL licht dus graag een tutorial hoe het te aanbrengen dan ben ik en mijn rug blij

haha

gr tom

ik wil mijn piemol droogtrainen... werkt het daarbij ook?

Hier een foto die ik ff snel kon vinden.

Enkel nog de pindakaas op de buik smeren en je bent klaar :)

Goed voorbeeld. Je moet voor de rest wel helemaal naakt zijn. Met een broek aan hou je teveel lichaamswarmte vast in je onderlichaam. Dat gaat ten koste van de vetverbranding rond je middel.

ok dankje
en dan zonder folie gaat natuurlijk wat langzamer of niet dn ?

gr tom

@ FrankSnip.. Karma voor jou. Jou adviezen mbt strakke abs hebben me al echt geholpen.

Trouwens, denk je dat het helpt om ook olijfolie te doen icm de pindakaas en nutella? Pindakaas en nutella bevatten ook een hoeveelheid vetten, die zie ik er liever uit gefilterd worden..

Wat je me in de PM vertelde is dat het niet te strak moet zitten, maar ook niet te los? Hoe beoordeel jij dat tijdens het aanbrengen?

EDIT2: Frank, adviseer je me om volgende keer na de olijfolie plakjes kipfilet te doen, daarna pindakaas en nutella? Of denk jij dat de kipfilet de optimale opname van de pindakaas en nutella negatief zal beïnvloeden?

Pindakaas en nutella en dan olijfolie wil ook prima. Wel even op letten dat je bij je gewone voeding een klein handje noten neemt, want je lichaam heeft wel ietwat vetten nodig om die om te kunnen zetten in spieren. Maar theoretisch moet het kunnen.

Folie aanbrengen met bv 1 vinger er nog achter, als je klaar bent trek je die vinger er achter weg, zo komt er niet teveel spanning op je lichaam waardoor je de voedingstoffen plat drukt tijdens gebruik. Zou jammer zijn als je de helft plat drukt en die vervolgens onbruikbaar zijn...

Kipfilet zou ik persoonlijk niet doen, deze bevatten teveel eiwitten.
Ga je dit op moleculair niveau bekijken zullen de eiwitten de weg 'versperren' voor andere voedingstoffen zoals onverzadigde vetten, deze zijn moleculair groter als eiwitten, en kunnen dan niet optimaal door de eiwit structuur komen met gevolg dat je geen optimaal gebruik maakt van wat je aanbrengt.

Kipfilet moet je gewoon op je cracker doen en op eten :)

vraagje ik weeg 70 kilo en heb een omtrek taille 75 cm daarbij heb ik een vet percentage van 8% dit is blijkbaar genoeg vor zichtbaar resultaat ... dus als i kdat opsmeer welk soort folie ? doorzichtig of die zilver dinge

gr tom

gewoon doorzichtige folie is goed. Vooral als beginnen kun je overdag met zonlicht sneller resultaat boeken (en dat moet toch, want de zomer komt eraan :) )

zilverfolie laat namelijk minder licht door welke het opname/verbrandingsproces negatief beinvloedt. Het verschil is redelijk minimaal maar goed, het is er wel.

ok dankje
en dan zonder folie gaat natuurlijk wat langzamer of niet dn ?

gr tom

Zonder folie? Die is gek.

dan worden je kleren helemaal smerig joh en je bedlakens e.d. helemaal eronder. Zal je moeder blij mee worden!

Gewoon altijd folie gebruiken.
Succes

Laatst bewerkt:
ok dan logisch haha dan doe ik het gwn opsmeren en dan met folie afwerken.
bedankt voor de hulp

gr tom

Om even wat dieper op het folie verhaal in te gaan; In de biologie is (UV/zon)licht essentieel voor groei.. Dus absoluut geen zilverfolie gebruiken!!! Voor zover ik hoorde van de echt grote gasten in de gym, heeft het hele proces met zilverfolie nauwelijks effect!!!
Uiteraard is het beste licht zonlicht, mocht dat lastig zijn kan je natuurlijk ook gewoon het licht aanzetten terwijl je alles hebt aangebracht. En zonder folie is belachelijk. Het wordt een rotzooi en je hebt kans dat de opname sterk afneemt. ALTIJD FOLIE!!!

@ Frank.. Bedankt, dan geen kipfilet!! De notentip was ook goud waard! Ik heb meteen een paar zakken noten gehaald om te eten voor ik het aanbreng!
Dat is iets wat zo veel mensen vergeten, dat je vet moet kweken om om te zetten in spieren! Bedankt weer, echt, eigenlijk heb ik m'n abs aan jou te danken ;)

Godver die zou ik ook nog wel in de kont willen nken als ze er om vroeg.

JONGENS ik heb een nieuwe geweldige manier die echt stukke beter werkt!! Speluloospasta van Lotus en dan op je buik smeren, bakpapier eromheen en dan wat plakband om het vast te maken.. Echt ongelooflijk hoe snel en goedkoop!

Laatkomertje :o

Terug
Naar boven