@ FrankSnip.. Karma voor jou. Jou adviezen mbt strakke abs hebben me al echt geholpen.
Trouwens, denk je dat het helpt om ook olijfolie te doen icm de pindakaas en nutella? Pindakaas en nutella bevatten ook een hoeveelheid vetten, die zie ik er liever uit gefilterd worden..
Wat je me in de PM vertelde is dat het niet te strak moet zitten, maar ook niet te los? Hoe beoordeel jij dat tijdens het aanbrengen?
EDIT2: Frank, adviseer je me om volgende keer na de olijfolie plakjes kipfilet te doen, daarna pindakaas en nutella? Of denk jij dat de kipfilet de optimale opname van de pindakaas en nutella negatief zal beïnvloeden?
Pindakaas en nutella en dan olijfolie wil ook prima. Wel even op letten dat je bij je gewone voeding een klein handje noten neemt, want je lichaam heeft wel ietwat vetten nodig om die om te kunnen zetten in spieren. Maar theoretisch moet het kunnen.
Folie aanbrengen met bv 1 vinger er nog achter, als je klaar bent trek je die vinger er achter weg, zo komt er niet teveel spanning op je lichaam waardoor je de voedingstoffen plat drukt tijdens gebruik. Zou jammer zijn als je de helft plat drukt en die vervolgens onbruikbaar zijn...
Kipfilet zou ik persoonlijk niet doen, deze bevatten teveel eiwitten.
Ga je dit op moleculair niveau bekijken zullen de eiwitten de weg 'versperren' voor andere voedingstoffen zoals onverzadigde vetten, deze zijn moleculair groter als eiwitten, en kunnen dan niet optimaal door de eiwit structuur komen met gevolg dat je geen optimaal gebruik maakt van wat je aanbrengt.
Kipfilet moet je gewoon op je cracker doen en op eten
vraagje ik weeg 70 kilo en heb een omtrek taille 75 cm daarbij heb ik een vet percentage van 8% dit is blijkbaar genoeg vor zichtbaar resultaat ... dus als i kdat opsmeer welk soort folie ? doorzichtig of die zilver dinge
gr tom
gewoon doorzichtige folie is goed. Vooral als beginnen kun je overdag met zonlicht sneller resultaat boeken (en dat moet toch, want de zomer komt eraan

)
zilverfolie laat namelijk minder licht door welke het opname/verbrandingsproces negatief beinvloedt. Het verschil is redelijk minimaal maar goed, het is er wel.
ok dankje
en dan zonder folie gaat natuurlijk wat langzamer of niet dn ?
gr tom
Zonder folie? Die is gek.
dan worden je kleren helemaal smerig joh en je bedlakens e.d. helemaal eronder. Zal je moeder blij mee worden!
Gewoon altijd folie gebruiken.
Succes