Als iemand in de gym vraagt om tips om zulke buikspieren te krijgen vertellen jullie dan ook de pindakaas/nutella methode.
Ik zelf persoonlijk niet want dan ben ik de enige met een 6pack op het strand
Zoals ik al vertelde.. Die meiden op het strand zaten me aan te kijken of ze water zagen branden!
@ FrankSnip.. Karma voor jou. Jou adviezen mbt strakke abs hebben me al echt geholpen.
Ik denk dat ik naast een trainings- en voedingsschema ook een schema ga maken voor mijn abs.. Dus BV: 's Ochtend olijfolie+smeerkaas, 's middags pindakaas, 's avonds voor het slapen pindakaas+nutella...
Trouwens, denk je dat het helpt om ook olijfolie te doen icm de pindakaas en nutella? Pindakaas en nutella bevatten ook een hoeveelheid vetten, die zie ik er liever uit gefilterd worden..
Het is balen dat m'n camera stuk is gegaan, anders kon ik je vragen om te oordelen over hoe ik het aanbreng, en of de folie niet te strak zit.
Ik begrijp dat dit een van de beste manieren is voor goede abs, maar dat het allemaal vrij precies komt.. Wat je me in de PM vertelde is dat het niet te strak moet zitten, maar ook niet te los? Hoe beoordeel jij dat tijdens het aanbrengen?
EDIT: Olijfolie+Pindakaas+Nutella aangebracht, folie stevig maar met genoeg speling ivm spiergroei aangebracht.. Ga dit een weekje volhouden en ik houd jullie op de hoogte!
EDIT2: Frank, adviseer je me om volgende keer na de olijfolie plakjes kipfilet te doen, daarna pindakaas en nutella? Of denk jij dat de kipfilet de optimale opname van de pindakaas en nutella negatief zal beïnvloeden?