Fitness Seller

Buikspieren

mm dan zou ik eerder kipfile doen
tonijn heeft een andere pH waarde waardoor de opname verminderd kan worden.
Ik ga binnenkort ook weer beginnen aan mijn pre-beach pindakaaskuur..
Met die kipfilet, bedoel je dan eerst plakjes kipfilet neerleggen en dan de pindakaas eroverheen smeren?
Pindakaas blenden lijkt me te plakkerig...

mm dan zou ik eerder kipfile doen
tonijn heeft een andere pH waarde waardoor de opname verminderd kan worden.

:o Andere Ph waarde... Daarom waarschijnlijk verminderd effect, vorig jaar viel ik veel sneller af ??? Vanaf volgende week maar kipfilet gebruiken ;)

Ik haat het als het zomer wordt :/

Hoi mede bezoekers..

Ik zit met het volgende...ik zit al op vechtsporten sinds de kleuter school en dat heb ik intensief gedaan 5x per wk met wedstrijden en al tot mijn 18 jr..ik ben was niet zo lang 1.67 en woog 65 kg en had een mooie droge gespierde lichaam..sinds mijn 18jr heb ik alles verwaarloosd d.m.v relatie en werk (ondernemer) enz...op mijn 32ste (relatie breuk) schrok ik me rot en kwam ik erachter dat ik 95kg weegte "ongeloofelijk...!!! ik weet het.. " ben toen zwaar gaan dieeten en terug naar de fitness ik ben toen in 1jr 15 kg afgevallen..( ik deed trouwens alleen cardio) ..vanaf mijn 32ste tot mijn 36ste heb ik mondjes maat getraint 2x per wk ongeveer maar door werk en zo (eigenondernemer) bleef ik een ongezonde eetpatroon erop nahouden..
2jaar geleden door een extreme gebeurtenis in mijn leven heb ik extreem de knop omgedraait en mijn hele leven veranderd heb mijn zaak verkocht en heb van mijn gezondheid en lichaam first priorety gemaakt...
Ik trainde de eerste 1.5jaar 5 x per wk alleen zwaar cardio 1.5 uur per dag en ging toen van een vet percentage van 26% naar 17.5% en van een gewicht van 84kg naar 72kg..daar stagneerde het en kwam er geen verandering en beweging meer in..
Deze laatste halfjaar sinds afgelopen September ben ik aan mijn spiertraining begonnen..en ben ik van 1.5uur cardio naar een kwartier hoge intensiteit gegaan en heb ik de nadruk gezet op zware spier training..
Mijn eet patroon heb ik goed kunnen houden en zit ik tussen de 1800 en 2200 Calorieen per dag...
sinds ik ben begonnen met spier en kracht training is het heel snel gegaan veel spieren had ik al van mijn jeugd maar die zaten onder het lichaamsvet...sinds september ben ik er kwa spieren enorm op vooruitgegaan en ben ik enorm veranderd kwa lichaam spieropbouw en ben ik ook veel droger geworden..ik ben alleen in gewicht van 72 naar 80 gegaan op dit moment en mijn vetpercentage zit momenteel rond de 21% ....is dit normaal ik ben 38 jaar ...1.69 lang en weeg nu 80kg en mijn taille omvang is 94 cm

Sorry voor de lange verhaal maar mischien kan dat van hulp zijn om mijn situatie beter te begrijpen...ik wil in mijn mind graag terug naar 72kg en naar 17.5% vet percentage...maar ik weet niet meer of dat nog reel en van belang is op dit moment...ik heb eingelijk een guide of een richtlijn nodig hoe ik verder moet...

Thnx voor jullie advies..stel het zeeeeer op prijs..

Je bent nu weer aangekomen omdat je spieren gegroeid zijn. Hierdoor kom je natuurlijk aan.

+1 , en om het teversnellen , als je het op je abs hebt gesmeert doe folie om je buik en sta een paar uur in de zon om vet te helpen verbranden !:evil:

OM het te versnellen als je in de zon staat, eerst een laagje olijfolie smeren, dan pindakaas zonder nootjes erop (ikzelf voeg zelf nootjes toe, vanwege de variatie aan vetten e.d) en dan de folie.

dan verbrand je het als een dolle.

Dus als het ware een soort sweatsuit? Ik ga vanmiddag lekker zo in de tuin liggen, kan ik misschien komend weekend naar het strand met strakke abs.

Hoi mede bezoekers..

Ik zit met het volgende...ik zit al op vechtsporten sinds de kleuter school en dat heb ik intensief gedaan 5x per wk met wedstrijden en al tot mijn 18 jr..ik ben was niet zo lang 1.67 en woog 65 kg en had een mooie droge gespierde lichaam..sinds mijn 18jr heb ik alles verwaarloosd d.m.v relatie en werk (ondernemer) enz...op mijn 32ste (relatie breuk) schrok ik me rot en kwam ik erachter dat ik 95kg weegte "ongeloofelijk...!!! ik weet het.. " ben toen zwaar gaan dieeten en terug naar de fitness ik ben toen in 1jr 15 kg afgevallen..( ik deed trouwens alleen cardio) ..vanaf mijn 32ste tot mijn 36ste heb ik mondjes maat getraint 2x per wk ongeveer maar door werk en zo (eigenondernemer) bleef ik een ongezonde eetpatroon erop nahouden..
2jaar geleden door een extreme gebeurtenis in mijn leven heb ik extreem de knop omgedraait en mijn hele leven veranderd heb mijn zaak verkocht en heb van mijn gezondheid en lichaam first priorety gemaakt...
Ik trainde de eerste 1.5jaar 5 x per wk alleen zwaar cardio 1.5 uur per dag en ging toen van een vet percentage van 26% naar 17.5% en van een gewicht van 84kg naar 72kg..daar stagneerde het en kwam er geen verandering en beweging meer in..
Deze laatste halfjaar sinds afgelopen September ben ik aan mijn spiertraining begonnen..en ben ik van 1.5uur cardio naar een kwartier hoge intensiteit gegaan en heb ik de nadruk gezet op zware spier training..
Mijn eet patroon heb ik goed kunnen houden en zit ik tussen de 1800 en 2200 Calorieen per dag...
sinds ik ben begonnen met spier en kracht training is het heel snel gegaan veel spieren had ik al van mijn jeugd maar die zaten onder het lichaamsvet...sinds september ben ik er kwa spieren enorm op vooruitgegaan en ben ik enorm veranderd kwa lichaam spieropbouw en ben ik ook veel droger geworden..ik ben alleen in gewicht van 72 naar 80 gegaan op dit moment en mijn vetpercentage zit momenteel rond de 21% ....is dit normaal ik ben 38 jaar ...1.69 lang en weeg nu 80kg en mijn taille omvang is 94 cm

Sorry voor de lange verhaal maar mischien kan dat van hulp zijn om mijn situatie beter te begrijpen...ik wil in mijn mind graag terug naar 72kg en naar 17.5% vet percentage...maar ik weet niet meer of dat nog reel en van belang is op dit moment...ik heb eingelijk een guide of een richtlijn nodig hoe ik verder moet...

Thnx voor jullie advies..stel het zeeeeer op prijs..

Maak een nieuw topic aan, in plaats van het in iemand anders z'n topic te posten.

OT: Pindakaas werkt echt, heb er goeie ervaringen mee.

• Topic Starter Topic Starter
dus moet je de pindakaas na het trainen van de buikspieren er op doen, of op een ander tijdstip ?

Btw, thx voor al jullie tips

Grtz Ackerke

Voor de zomer deed ik 3x per dag als ik snel buikspieren wou
Maar het nadeel is dat je buikspieren na verloop van tijd de stoffen minder opneemt.
Ik zou tijdens het trainen pindakaas doen je buikspieren groeien in volume waardoor de pindakaas beter opneemt.
En tijdens het slapen , tijdens de rust neemt de volume van je buikspieren af waardoor de pindakaas optimaal word benut

Voor de zomer deed ik 3x per dag als ik snel buikspieren wou
Maar het nadeel is dat je buikspieren na verloop van tijd de stoffen minder opneemt.
Ik zou tijdens het trainen pindakaas doen je buikspieren groeien in volume waardoor de pindakaas beter opneemt.
En tijdens het slapen , tijdens de rust neemt de volume van je buikspieren af waardoor de pindakaas optimaal word benut

Ik heb laatst geprobeerd (gezien de gewenning van je lichaam aan pindakaas) om snachts ipv pindakaas, nutella te gebruiken.

Ik kan uit eigen ervaring nu na 4 weken zeggen dat ik nu 6x per week buik kan trainen zonder spierpijn te hebben de volgende ochtend. eerder als ik pindakaas nam, had ik dit wel en dan is de eerstvolgende training best pijnlijk af en toe.

Na gebruik van nutella snachts werd dit beter, en gingen de 400 sit ups ook veel lekkerder.

Ik heb me eens zitten verdiepen in de materie, en het lijkt mij te liggen in het feit dat nutella stoffen bevat uit de hazelnoot. de geven als rustgevende werking langdurig stoffen af aan je buikspieren, een soort van micellar casseine voor je buik zeg maar.

zo krijgen je buikspieren langduriger voedingstoffen.

Binnenkort (wanneer ook met nutella gewenning komt) wil ik met een nieuwe rage beginnen die ik heb opgevangen uit het zuiden van Polen.

Ik ga hierover nog niet alles uitleggen, ik probeer het liever eerst uit om daarna uit eigen ervaring mijn mening te geven, dus hierover later wellicht meer...

mmmh interresant Frank misschien het proberen waard
smeer jij alleen 's nachts?
heeft meerdere keren smeren op een dag niet meer resultaat?

Ik heb net Nutella én pindakaas erop gesmeerd, folietje erover en zo lekker slapen.. Ben echt benieuwd hoe die Nutella gaat werken.. Maar goed, hazelnoten=veel eiwitten dus het zal zeker invloed hebben!
Ik was gisteren even naar het strand bij ons geweest, na een week pindakaas erop te smeren.. En het helpt echt..
Kwamen er een paar meiden naar me toe, van "hoeveel situps doe jij elke dag voor zo'n buik!?" Toen ik ze vertelden hoe ik het deed dachten ze dat ik ze in de zeik nam...

En FrankSnip, kan niet wachten om je nieuwe ding te horen! Die Polen zijn altijd goed voor nieuwe manieren om te groeien!

Interessant topic, instructeur bij de fitness raadde mij eerst smeerkaas aan. Dat heb ik 4 weken geprobeerd, maar het werkte niet.

Hij beloofde dat ik vet in spieren kon omzetten, maar ik kreeg alleen maar spieren me vet ging niet weg. Ondanks dat er op de smeerkaas stond dat het uitermate geschikt was om plaatselijk vet te verbranden. Ik ga vanaf maandag met beginnen met de nutella, ben echt benieuwd!

@Ackerke, laat je bevindingen hier weten. Ben benieuwd hoe het bij jouw gaat, zo te lezen zie je hier echt toffe verhalen dat het gewoon super goed werkt. Als je een foto ervan zou kunnen nemen, enkel gewoon je buik + folie zou helemaal top zijn. Daar zit ook nog een bepaalde techniek achter heb ik gelezen.

Hittegolf; Ik smeer pindakaas meestal 2x per dag, smorgens en smiddags direct na de training.

ik train redelijk op tijd direct na me werk rond 4uur, vandaar. Anders zit ik vanaf ongeveer 5 uur zonder voedingstoffen tot dat ik ga slapen.

train je savonds lijkt het mij voldoende om smorgens te doen, en dit tot de training te houden, en na de training savonds klaar te maken voor de nacht.

Dus nutella doe ik alleen snachts. Ik zou zeggen probeer het eens uit, en zie of het voor je werkt. Zoals de amerikan zeggen; believe nothing but try everything!

Rusty; Mooi om te horen van de progressie! zie je ook eindelijk waar je het allemaal voor doet.

Ik hou het er gewoon bij, als ze me vragen hoe ik het doe, dat ik veel sit ups en crunches doe, het hele verhaal uitleggen aan mensen die er toch niks van (willen) snappen en de materie niet begrijpen is jammer vd moeite.

Dennisik; smeerkaas is inderdaad een overrated product; deze bevat naast toch veel goede ingredienten ook erg veel snelle suikers en zwaardere koolhydraten, deze zullen slecht opgenomen worden door je huid en dus blijven steken halverwege het proces, hierdoor krijg je dat beruchtje lagje vet over je spieren wat veel mensen over klagen en er dus moeilijk af krijgen.

Zelf vond ik olijfolie eronder als basis toch een beetje positieve draai geven aan smeerkaas; de zware koolhydraten worden gefilterd en snelle suikers vertraagd, wat de opname en afgifte van voedingstoffen dus weer ten goede kwam en ik mertke dat je toch best goede progressie kon maken met enkel smeerkaas (maar dus wel icm olijfolie)

Laatst bewerkt:
Als iemand in de gym vraagt om tips om zulke buikspieren te krijgen vertellen jullie dan ook de pindakaas/nutella methode.
Ik zelf persoonlijk niet want dan ben ik de enige met een 6pack op het strand :D

@FranksSnip, ah vandaar! Ja die instructeurs zitten volgens mij allemaal bij het Inholland op school, want dat diploma heeft hij volgens mij ook maar gekregen.

Jij hebt wel veel verstand van dit man, ziet er wel netjes uit.

@Hittegolf, hehe. Ik vertel dit ook aan niemand, zelfs die gasten die aan die shakes en creatine kuurtjes doen vragen wat ik allemaal gebruik. Ik zeg gewoon dat ik veel crackers eet want dat is goed heb ik gelezen.

Als iemand in de gym vraagt om tips om zulke buikspieren te krijgen vertellen jullie dan ook de pindakaas/nutella methode.
Ik zelf persoonlijk niet want dan ben ik de enige met een 6pack op het strand :D
Zoals ik al vertelde.. Die meiden op het strand zaten me aan te kijken of ze water zagen branden!

@ FrankSnip.. Karma voor jou. Jou adviezen mbt strakke abs hebben me al echt geholpen.
Ik denk dat ik naast een trainings- en voedingsschema ook een schema ga maken voor mijn abs.. Dus BV: 's Ochtend olijfolie+smeerkaas, 's middags pindakaas, 's avonds voor het slapen pindakaas+nutella...
Trouwens, denk je dat het helpt om ook olijfolie te doen icm de pindakaas en nutella? Pindakaas en nutella bevatten ook een hoeveelheid vetten, die zie ik er liever uit gefilterd worden..

Het is balen dat m'n camera stuk is gegaan, anders kon ik je vragen om te oordelen over hoe ik het aanbreng, en of de folie niet te strak zit.
Ik begrijp dat dit een van de beste manieren is voor goede abs, maar dat het allemaal vrij precies komt.. Wat je me in de PM vertelde is dat het niet te strak moet zitten, maar ook niet te los? Hoe beoordeel jij dat tijdens het aanbrengen?

EDIT: Olijfolie+Pindakaas+Nutella aangebracht, folie stevig maar met genoeg speling ivm spiergroei aangebracht.. Ga dit een weekje volhouden en ik houd jullie op de hoogte!

EDIT2: Frank, adviseer je me om volgende keer na de olijfolie plakjes kipfilet te doen, daarna pindakaas en nutella? Of denk jij dat de kipfilet de optimale opname van de pindakaas en nutella negatief zal beïnvloeden?

Laatst bewerkt:
vraagje ik weeg 70 kilo en heb een omtrek taille 75 cm daarbij heb ik een vet percentage van 8% dit is blijkbaar genoeg vor zichtbaar resultaat ... dus als i kdat opsmeer welk soort folie ? doorzichtig of die zilver dinge

gr tom

Terug
Naar boven