XXL Nutrition

buikspieren

jhonny1997

Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
84kg
ik wil zichtbare buikspieren krijgen tegen de zomer:cool: is dat mogelijk?

ps;ik heb een vetpercentage van 21.5 procent.(effe verbetere :19.1 %))
nu kan ik alleen de bovenste buikspier zien.
ik doe elke dag 100sit ups voor het slapen.

Laatst bewerkt:
Ga je niet meer redden.

21,5% bf.. hnmmm...

zoals pantrofl zegt, dat red je niet, in iedergeval niet dit jaar.
begin eerst maar met wat cardio, buikspieren worden niet groter, deze zie je beter als je lage bf% hebt

Je dieet is belangrijker dan je 100 situps elke dag... Lees ff de stickies door over voeding... Als je doel alleen maar een sixpack is ga cutten( eet minder calorieen dan je verbruikt) en doe wat ab oefeningen

nee want het is al bijna zomer. je kan ze blijven trainen dat je ze tegen de volgende zomer ziet.

Je vetpercentage is vermoedelijk lager dan 21,5% aangezien je zelf zegt dat je bovenste buikspieren al zichtbaar zijn...

Je vetpercentage is vermoedelijk lager dan 21,5% aangezien je zelf zegt dat je bovenste buikspieren al zichtbaar zijn...

als hij hard blijft trainen en cutten haalt hij mss wel het einde van de zomer. ga dan wel minstens 3 keer in de week cardio bij doen!;)

• Topic Starter Topic Starter
als hij hard blijft trainen en cutten haalt hij mss wel het einde van de zomer. ga dan wel minstens 3 keer in de week cardio bij doen!;)

kheb nu ongeveer 3weken vakantie, kga probere om elke dag te gaan lopen.:D

---------- Post toegevoegd Mon 26 Mar 2012 om 23:58 ----------

is elke dag 100 sit ups eigenlijk genoeg ?

Laatst bewerkt:
kheb nu ongeveer 3weken vakantie, kga probere om elke dag te gaan lopen.:D

---------- Post toegevoegd Mon 26 Mar 2012 om 23:58 ----------

is elke dag 100 sit ups eigenlijk genoeg ?

ideaale harslag bpm is tussen de 110 en 130 om vet te verbranden.
ja als je er meer kan mag je er ook veel meer doen ik doe er soms 200 of 300 wel niet allke dagen.

Wat is je voedingsschema?

abs are made in the kitchen ...

dieet, dieet, dieet (en cardio)

touwtje springen is ook heel intens.

Je kan zelf ook wel bedenken dat dit niet geheel accuraat is.. zijn nog meerdere factoren die meespelen en taille kan heel erg variëren.

En over of het mogelijk is; ja met een goed dieet en hard werk, maar veel spier zul je niet overhouden en dan staat een sixpack ook niet mooi. Ik zou zeggen ga voor volgende zomer en train een jaartje hard, dan kun je er volgend jaar goed bijstaan.

Je kan wel situps doen tot je een hernia hebt maar als je voeding er niet naar is dan zul je er geen progressie in zien.

• Topic Starter Topic Starter
???Hernia?

Terug
Naar boven