XXL Nutrition

buikvet en manboobs verwijderen

Bezoekers in dit topic

PNL

Novice
Lid geworden
5 mei 2016
Berichten
8
Waardering
1
Lengte
1m89
Massa
87kg
mvg PNL
 
Laatst bewerkt:
Als je vet wil verliezen moet je onder je onderhoud eten.
Goed van je dat je goed traint, op je eten let etc... Maar je dagelijkse inname van calorieën moet kloppen.
Reken je behoefte uit en ga daar onder zitten.
 
Liposuctie..
 
Als je vet wil verliezen moet je onder je onderhoud eten.
Goed van je dat je goed traint, op je eten let etc... Maar je dagelijkse inname van calorieën moet kloppen.
Reken je behoefte uit en ga daar onder zitten.

bedankt voor je reactie, zit geloof ik zeer vaak onder mijn dagelijks 2500 kcal( denk dat het zoveel moet zijn voor een volwassene van mijn gewicht). mijn ontbijt bestaat uit 1 kop koffie en eet dan na de les iets klein thuis. daarna maak ik iets zoals eieren of tonijn waar veel eiwit in zit. en na mijn training alleen mijn whey.
 
bedankt voor je reactie, zit geloof ik zeer vaak onder mijn dagelijks 2500 kcal( denk dat het zoveel moet zijn voor een volwassene van mijn gewicht). mijn ontbijt bestaat uit 1 kop koffie en eet dan na de les iets klein thuis. daarna maak ik iets zoals eieren of tonijn waar veel eiwit in zit. en na mijn training alleen mijn whey.

Is dit alles wat je eet/drinkt?
1 kop koffie, een broodje (?), een kleine maaltijd met eieren/vis en een whey shake?....
Meer eten! (eerst rekenen en een voedingsschema maken!)
 
bedankt voor je reactie, zit geloof ik zeer vaak onder mijn dagelijks 2500 kcal( denk dat het zoveel moet zijn voor een volwassene van mijn gewicht). mijn ontbijt bestaat uit 1 kop koffie en eet dan na de les iets klein thuis. daarna maak ik iets zoals eieren of tonijn waar veel eiwit in zit. en na mijn training alleen mijn whey.
Nooit dat dit alles is wat je eet. Daar kan je amper op leven en zou je constant honger hebben.
Maar de broodjes kebab en 20 bier ieder weekend oid reken je zeker niet mee?
 
Is dit alles wat je eet/drinkt?
1 kop koffie, een broodje (?), een kleine maaltijd met eieren/vis en een whey shake?....
Meer eten! (eerst rekenen en een voedingsschema m
Nooit dat dit alles is wat je eet. Daar kan je amper op leven en zou je constant honger hebben.
Maar de broodjes kebab en 20 bier ieder weekend oid reken je zeker niet mee?

dit was maar een grove schatting van mijn dag. ik wist btw niet dat je een comediant was, jouw moeder zou blij moeten zijn met zo een leuke zoon als jij...
 
loool, pik je dat Jasenko
 
Minder eten, meer trainen, gaan ze vanzelf weg.
 
dit was maar een grove schatting van mijn dag. ik wist btw niet dat je een comediant was, jouw moeder zou blij moeten zijn met zo een leuke zoon als jij...
hij is niet alleen een komiek

hij is ook je oma

JE OMA JA
 
Back
Naar boven