MuscleMeat

Buiten?

MuscularPigeon

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
77kg
Vetpercentage
11%
Hoe doen jullie het als jullie weg zijn met vrienden / vriendin om toch op je voedingsschema te letten , ik heb hier erg veel moeite mee en ik kan niet om het uur naar huis gaan om te vreten, en ben ook niet van plan om tonijn, haver (lol) etc. te kopen terwijl ik buiten ben

Niet. Ik ga niet als een b*ch een beetje vis mee lopen mee nemen. Je hoeft natuurlijk niet ook weer extreem slecht te eten. Zo erg is het niet om af en toe met je vrienden wat junk te eten, tenzij je natuurlijk prof bent ofzo.

• Topic Starter Topic Starter
tja je hebt wel gelijk maar het punt is ik ben bijna elke dag weg van 15.00 - 24.00 of soms zelfs overnachting , we blowen en zuipen en ... je weewel, tis gwoon k*t dat mn geweten zo knaagt >;< iemand hier ervaring mee?

ja thuis blijven en 1x in het weekend zoiets doen ;)

tis vakantie man XD

tja je hebt wel gelijk maar het punt is ik ben bijna elke dag weg van 15.00 - 24.00 of soms zelfs overnachting , we blowen en zuipen en ... je weewel, tis gwoon k*t dat mn geweten zo knaagt >;< iemand hier ervaring mee?

keuzes maken heet dat. Wel eens van gehoord?

Bijna elke dag vna 15.00 tot savonds laat wegzijn, niet goed eten, drinken en blowen is no niet bepaald het leefpatroon van een bodybuilder. Dus zal je ook geen goede resultaten boeken op het gebied van bodybuilding.

Daarnaast vind ik het ook een nogal kansloos patroon voor een 16jarig jochie, maargoed. Succes ermee

Als je bijna elke dag blowed, zuipt, niet goed eet en niet goed slaapt ben je serieus verkeerd bezig.

idd keuzes, gewoon een gezonde middeweg zoeken. Als dit een vakantieperiode is van enkele weken maakt het al en stuk minder uit dan als het je vaste levensstijl zou zijn.

Elke dag drinken en blowen... Ik zou me eerder zorgen maken over m'n hersenen dan over m'n fysiek.

owkey, kheb het begrepun, (behalve die shit van dat ik te jong ben en nog wat ouwe wijvengezaag), keuzes make dus.

keuzes maken heet dat. Wel eens van gehoord?

Bijna elke dag vna 15.00 tot savonds laat wegzijn, niet goed eten, drinken en blowen is no niet bepaald het leefpatroon van een bodybuilder. Dus zal je ook geen goede resultaten boeken op het gebied van bodybuilding.

Daarnaast vind ik het ook een nogal kansloos patroon voor een 16jarig jochie, maargoed. Succes ermee

Precies, het is het een of het ander.Met jouw mentaliteit zou ik lekker m'n abonnement op de sportschool opzeggen, scheelt je weer een gram of 5 a 6 wiet in de maand.:rolleyes:

owkey, kheb het begrepun, (behalve die shit van dat ik te jong ben en nog wat ouwe wijvengezaag), keuzes make dus.

Jij vraagt om advies, krijg je advies (van de meeste) geef je zo'n k*t reactie.. denk niet dat je van ze mag verwachten dat ze je later nogmaals zullen helpen..

humorgehalte is hoog

humor?

de waarheid bedoel je...

ongeacht je leeftijd is voor iedereen zo een leefpatroon beetje klansloos en bewijst vaak ook van een algeheel slecht leefpatroon, zoiets doe je namelijk vast en zeker niet alleen in de vakanties...

Laatst bewerkt:
ik ga ook 2-3 keer per week uit, ik eet gewoon voldoende net voor ik vertrek, en omdat ik dan ook altijd tege de middag pas opsta begin ik pas met ontbijt smiddags, en tege 11 uur savonds is mijn avondmaal :)
als ik thuiskom terug veel eten en slapen.
alcohol heb ik wel grotendeels laten vallen; max 1-2 pintjes maar meestal zelfs geen
als je van 15 uur wegbent eet je om 15 uur en neem je een broodje mee fzo met kip om op te eten om 18 uur ofzo? of gewoon heel veel eten om 15 uur is ook niet zo heel slecht hoor..

Je bent jong en dom, toen ik jou leeftijd was deed ik hetzelfde en maakte ik 0,0 progressie in bodybuilding. Just saying.

Misschien ook eens het advies wat je krijgt wat beter waarderen, je komt bijzonder respectloos over.

Laatst bewerkt:
Proberen jullie nou echt een 16 jarige om te praten? No offence, maar toen ik die leeftijd was, was ik ook ongezond bezig en boeide het mij geen moll wat andere ervan vonden :trollface:

Dit soort dingen moet je gewoon zelf ervaren, meeste mensen luisteren niet, en moeten er inprencipe zelf achter komen dat ze verkeerd bezig zijn(stukje zelfinzicht). Je hebt dan uiteindelijk 3 soorten mensen:
Mensen die beseffen dat ze verkeerd bezig zijn en veranderen.
Mensen die beseffen dat ze verkeerd bezig zijn en niet veranderen.
Mensen die niet beseffen dat ze verkeerd bezig zijn en in hun patroon blijven(En er misschien achterkomen als het te laat is, of op het randje).

Terug
Naar boven