MuscleMeat

Bulk -> Bridge -> CUT

Colossalx

Advanced Bodybuilder
Waardering
41
Lengte
1m72
Massa
101kg
Vetpercentage
9%
Hey, iemand hier ervaring mee ?. Ik dacht aan 8-10 weekjes BULK, test deca, dan 8 weekjes gaan bridgen op 250 mg test (125 is te weinig voor cut).
In de bridge wat clen, dnp en t3 en al echt gaan cutten.
Dan 8 weekjes test/tren en winstrol.

Iemand hier ervaring mee ook herstel etc. Natuurlijk week 1-30 HCG laten meelopen en als nakuur 7 weken arofixen en dan 4 weekjes enkel Nolva.

Zou ik niet op die manier doen.
Naar mijn idee kan je beter niet meteen gaan cutten wanneer je net veel nieuwe kilo's erbij hebt gepakt. Om die reden alleen al kan je beter effe 8 weken off gaan waarvan de eerste 4 weken nolvadex en daarna pas cut-kuurtje doen.
Tweede reden is dat je na 30 weken on te zijn een klote herstel hebt terwijl dat met een off periode van 8 weken ertussen een stuk minder zwaar zal zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Zou ik niet op die manier doen.
Naar mijn idee kan je beter niet meteen gaan cutten wanneer je net veel nieuwe kilo's erbij hebt gepakt. Om die reden alleen al kan je beter effe 8 weken off gaan waarvan de eerste 4 weken nolvadex en daarna pas cut-kuurtje doen.
Tweede reden is dat je na 30 weken on te zijn een klote herstel hebt terwijl dat met een off periode van 8 weken ertussen een stuk minder zwaar zal zijn.
Maar op 8 weken off (eigenlijk maar 4 weken) ben je toch niet hersteld en geef je je systeem opdonders.
En met dan een bridge ben je eigenlijk toch ook ''off''. Een bridge lijkt me wat gezonder, niet te kijken naar het herstel erna. Herstel heb ik nooit veel problemen mee.

Gewoon je kuur doen, off gaan en ver boven onderhoud blijven eten en later met de oral Tren zoals je wil, cutten. Denk dat je dan niet zoveel last hebt van je herstel.

Maar op 8 weken off (eigenlijk maar 4 weken) ben je toch niet hersteld en geef je je systeem opdonders.
En met dan een bridge ben je eigenlijk toch ook ''off''. Een bridge lijkt me wat gezonder, niet te kijken naar het herstel erna. Herstel heb ik nooit veel problemen mee.

Je zal inderdaad niet compleet herstellen in 8 weken, maar in ieder geval wel een beetje. Ik had ook nooit een probleem na een kuurtje te herstellen, maar toen ik 6 maanden had gekuurd en mijn bloed liet trekken na 4 maanden off was mijn testosteron nog steeds maar 5 mmol

• Topic Starter Topic Starter
Hm heb besloten dat ik een test prop/dbol en npp kuurtje ga doen van 8 weken.

Dan 2-3 maanden wachten dan test/tren/winstrol

Terug
Naar boven