XXL Nutrition

bulk - cut

keanu

Cool Novice
Waardering
0
Hoi,

Ik ben in de zesde week van een bulkkuur.
Ik gebruik test enanth (750 mg per week) equipose (400 mg per week) en arim (0,5 mg dagelijks). Ik ben momenteel als zo n 8 kg bijgekomen en vet % is niet gestegen (14%).
Ik weet dat het "niet done" is maar ben tevreden met de massa en wil nu geleidelijkaan body % ( zo n 2 a 3 %) wat naar beneden brengen, dus overgaan van bulk naar lichte cut. Ik zit momenteel op zon 4000 a 4500 cal per dag.
Hoe doe ik dat concreet. Geleidelijkaan carbs naar beneden ( zo n 300 per week) en met clen beginnnen (kheb zo n 150 tabs) zonder daarmee te veel massa in te leveren?
Graag reacties van mensen die ook onmiddelijk van bulk naar lichte cut zijn overgegaan
thx :)

Je kunt ook indd dalen in kcal, en er wat winny naast zetten voor 4/6 weken.. wel stoppen met ari dan, en clen in de nakuur ofzo?

• Topic Starter Topic Starter
Je kunt ook indd dalen in kcal, en er wat winny naast zetten voor 4/6 weken.. wel stoppen met ari dan, en clenbuterol in de nakuur ofzo?

Ik dacht geleidelijk aan dalen in cals, met name minder koolhydraten (zo n 300 cals per week), cardio opvoeren, en onmiddellijk clen beginnen...
Probleem is dat ik van 45OO cals kom...kan ik dan wel echt licht cutten..want ik kom uiteindelijk niet onder onderhousniveau...ik heb nog voor zes weken gear over...

Je kunt ook indd dalen in kcal, en er wat winny naast zetten voor 4/6 weken.. wel stoppen met ari dan, en clenbuterol in de nakuur ofzo?

lijkt me niet goed om van z'n huidige kuur over te stappen op clen en winny...

wat ik je aanraad,doe je kuur uit,doe je nakuur,en wacht dan nog een maand ofzo en ga dan cutten met winny en clen,zo zal je je massa veel beter gaan vasthouden,ondertusse kan je je kcal iets laten zakken tot net boven onderhoud...maar ik ben bang als je gaat direct na je kuur dat je de gewonne massa vlug zal inleveren...en ik spreek uit ervaring...

lijkt me niet goed om van z'n huidige kuur over te stappen op clenbuterol en winny...

wat ik je aanraad,doe je kuur uit,doe je nakuur,en wacht dan nog een maand ofzo en ga dan cutten met winny en clenbuterol,zo zal je je massa veel beter gaan vasthouden,ondertusse kan je je kcal iets laten zakken tot net boven onderhoud...maar ik ben bang als je gaat direct na je kuur dat je de gewonne massa vlug zal inleveren...en ik spreek uit ervaring...

cals nu geleidelijk aan laten zakken of na nakuur?
:-)

Als je de manier van Ironmike aanhoudt zou ik nu gaan cleanbulken.. Dus op onderhoudt of er net boven.

Gewoon clen erbij gooien en zakken met die kcal, nog extra cardio toevoegen en klaar.

Ok thx...zit nu op 4500 cals....dus geleidelijk aan zakken naar zo n 3000 cals..das net boven onderhoud.
Kzal cardio opdrijven tot 4 x per week half uur. Kan ik op deze manier vet % naar beneden halen zonder clen?
De ene zet dat ik clen moet gebruiken en de andere niet...
:-)

Ja joh, als je dingen als clen, t3 en dergelijken gebruikt is het meer voor het gemak imo, of om drastisch te cutten.
Zo duurt het iets langer, maar dat heeft ook totaal te maken met je motivatie en moeite!

ik zou tegelijk met je nakuur aan de clen gaan maar ja wie ben ik he???

Ik zou je kuur gewoon afmaken, nakuur en dan gaan cutten.

Haastige spoed....

Na een bulk een cut?
Is gewoon stom...en gaat je massa kosten
Andersom is een optie.

Terug
Naar boven