AndroidHealthClinic

Bulk schema , graag wat meningen

Creveee

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
66kg
Beste ,

Hier is mijn bulkschema dat ik samen heb gesteld nu zou ik graag wat meningen willen krijgen hierover . wat goed en slecht is en wat ik misschien best kan veranderen . het lijkt wel dat ik erg veel eiwitten en weinig vetten binnen krijgen . weet nu niet dat dit een probleem is ?

Gegevens : 19 jaar , 68kg , 1.78m
Training : 5 dagen per week
Doel : graag massa bijkomen om daarna mooi te kunnen cutten want weeg nu wat weinig .

Bedankt

Bijlagen

• Topic Starter Topic Starter
Niemand een mening hierover ?

Ik heb 'm niet helemaal geanalyseerd, maar wat betreft vetten... die zijn wel essentieel hoor. Vooral om je spieren en gewrichten "geolied" te houden.

Hele goede bronnen zijn hennepzaad, lijnzaad (nooit gemalen kopen, maar onbewerkt en dan zelf malen in een koffiemolen) en pompoenzaad. Beetje prijzig in aanschaf, maar je doet erg lang met een zak. Gewoon elke dag een lepeltje door je brinta ofzo. Proef je niks van, maar o zo gezond!

Leuk artikel over hennep: http://niburu.nl/index.php?option=c...&id=2088:hennep&catid=17:gezondheid&Itemid=30

Ziet er best goed uit, zoals je zelf al zegt heb je veel eiwitten en iets te weinig vetten& koolhydraten. Dit zou je nog kunnen aanpassen zodat de verhouding 50% koolhydraten , 30% eiwitten 20% vetten ongeveer wordt. 2900kcal is nog redelijk aan de lage kant maar dit moet je in de praktijk maar ondervinden, als je niet aankomt gooi je er nog eens 200-300kcal bovenop enzovoort.

• Topic Starter Topic Starter
Ziet er best goed uit, zoals je zelf al zegt heb je veel eiwitten en iets te weinig vetten& koolhydraten. Dit zou je nog kunnen aanpassen zodat de verhouding 50% koolhydraten , 30% eiwitten 20% vetten ongeveer wordt. 2900kcal is nog redelijk aan de lage kant maar dit moet je in de praktijk maar ondervinden, als je niet aankomt gooi je er nog eens 200-300kcal bovenop enzovoort.
ah ok thx zal eens kijken dat ik dit kan aanpassen :D

Terug
Naar boven