Fitness Seller

bulk schema voor massa! Graag tips!!

xavi

Novice
Waardering
0
Hi allemaal,

Heb voor me zelf een nieuw bulk schema gemaakt en was benieuwd of je jullie nog tips/aanmerkingen hebben.

Hier wat stats over mij:
Lengte: 191
Gewicht: 85
Leeftijd 23
Trainen: 5 dgn p/w ongeveer 45 tot 60 min krachttraining.

Hoor het graag! Thnx alvast!

voedingsschema.JPG

Laatst bewerkt:
Het is een behoorlijk bulkschema.

Vetten zijn aan de lage kant (in mijn opinie niets mis mee overigens) en de eiwitten zijn ook vrij weinig (wel iets mis mee).

Ik zit nu alleen even heel hard te denken wat je zou kunnen wijzigen.

Respect dat je zoveel havermout pap weg krijgt overigens!

[Edit]
Meer kipfilet op brood zou kunnen, maar dat is vrij duur inderdaad.

Je zou noten kunnen toevoegen om meer eiwitten binnen te krijgen, echter moet je dan wel op je vet letten, maar dan zou je bijvoorbeeld weer wat olie weg kunnen laten.

Ik bedoel overigens niet dat je te weinig eiwitten binnen krijgt, de verhoudingen liggen in ieder geval raar. Met bulken houd ik zelf 40% 40% 20% aan.

Zou zelf de maaltijd van 11.00 wat meer eiwitten zetten

Ik vraag me ook af of Dextrojuice niet overkill is als je ook al Megagrow neemt.

om 11 uur idd wat meer eiwit denk aan koolvis ofzo als je bij appie hein uit de diepvries haalt is het nog cheapy ook....

• Topic Starter Topic Starter
Het is een behoorlijk bulkschema.

Vetten zijn aan de lage kant (in mijn opinie niets mis mee overigens) en de eiwitten zijn ook vrij weinig (wel iets mis mee).

Ik zit nu alleen even heel hard te denken wat je zou kunnen wijzigen.

Respect dat je zoveel havermout pap weg krijgt overigens!

[Edit]
Meer kipfilet op brood zou kunnen, maar dat is vrij duur inderdaad.

Je zou noten kunnen toevoegen om meer eiwitten binnen te krijgen, echter moet je dan wel op je vet letten, maar dan zou je bijvoorbeeld weer wat olie weg kunnen laten.

Ik bedoel overigens niet dat je te weinig eiwitten binnen krijgt, de verhoudingen liggen in ieder geval raar. Met bulken houd ik zelf 40% 40% 20% aan.

Thnx de reacties.

Zat zelf ook aan amandelen ofzo te denken, maar het vetpercentage daarvan is vrij hoog. Denk dat ik beter nog iets van vis er tussen kan doen... ben alleen niet zo gek van koolvis, dus heb kabeljauw rond 11:00u ertussen gezet en ga kijken of ik dit lekker blijf vinden...

Verder heb ik dextroduice even weggehaald, omdat, als ik er goed naar kijk, de toegevoegde waarde ook nog niet echt zie... (was meer een gewoonte geworden samen met de whey). Het trekt me verhoudingen ook wat beter in balans zo.

Zit nu op E 30% K 55% V15%... (4700 kcal)

Enige id hoe ik de eiwitten toch wat meer ophoog kan trekken ten opzichte van de koolhydraten?? Of niet nodig misschien?

Extra maaltijden zit er iig niet in, want meer krijg ik niet echt op.. en voor die 150 gram havermout moet ik idd wel redelijk me best doen ja.. :D

5 dagen per week kan net teveel zijn als je echt harde workouts hebt

Terug
Naar boven