AndroidHealthClinic

Bulk to 112kg

donnyshred

Novice
Waardering
0
Lengte
1m97
Massa
106kg
Vetpercentage
7%
Ik ga een bulk zetten van 1,5 maand, aangezien ik nu rond de 6-7% bodyfat zit gemeten met bf caliper van warrior. Hierover heb ik wel een aantal vragen:
- is 1,5 maand bulk niet te kort?
- Dit weekend ga ik het voedingschema maken, welke voeding eten jullie, dan kan ik m'n schema wat afwisselender maken. Zal deze na het weekend posten.
- Hoeveel % bf zou je er per maand bij krijgen als je +-500 kcal boven maintenance aan houdt.
- Hoeveel kg denken jullie dat ik kan aankomen in 1,5 maand?

Thanks, Donny:cool:

Vind je maar rare vragen stellen voor iemand met jouw stats..

Als je stats kloppen, wil je dus 6 kg aankomen in 1,5 maand. Ik denk dat jezelf ook wel weet dat 1,5 maand daarvoor veel te kort is.

Je hebt wel brute stats na een jaar trainen btw.

6 weken bulk hoeft helemaal niet te kort te zijn.. check Ben Pakulski's cyclical bulking advies, leer je veel over hoelang je moet bulken om je hormonen optimaal te houden en je fatgains minimaal!

• Topic Starter Topic Starter
Als je stats kloppen, wil je dus 6 kg aankomen in 1,5 maand. Ik denk dat jezelf ook wel weet dat 1,5 maand daarvoor veel te kort is.

Je hebt wel brute stats na een jaar trainen btw.

'Thanks man! Nou ik kom vrij snel aan. Vorige bulk soms wel 1-1,5kg per week. En toen was ik me nog niet bewust van dingen waar ik me nu wel bewust van ben. Zeker de eerste kg's gaan er makkelijk aan door glycogeen en vocht, dus ik denk dat 112 zeker wel haalbaar is! vraag me alleen die vragen hierboven af.

---------- Toegevoegd om 20:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:04 ----------

thanks jaapie daar heb ik wat aan!

Terug
Naar boven