Alright, ik zal me gelijk ff voorstellen, 22 jaar, 82 kilo, 1.91 en een vetpercentage van rond de 12% (heb mijn percentage voor mijn vakantie gemeten op de gym, deze was electronisch, en deze gaf 8,1 aan, zelf geloof ik hier niet zo in)
Ik kreeg dus eigenlijk het plan wat te gaan gainen en kocht in alle ijverheid een pot mammoth, maar nu deze geleverd is leek het me toch verstandig eerst ff wat advies in te winnen voor ik hiermee start.
Ik eet nu als volgt:
06.00
- Brintashake en 2 boterhammen met kipfilet
08.00
2 boterhammen met kipfilet
10.00
12.00
4 boterhammen met kipfilet en een mueslireep en een halve liter halfvolle
14.00
2 boterhammen met, hoe verassend ook, kipfilet
16.00
Mueslireep
18.00
Wat de pot schaft, veelal aardappelen/rijst groente en vlees
En voor ik me nest in duik 500 gr magere kwark
Over de dag gezien drink ik eigenlijk vooral water.
Me whey pak ik eigenlijk alleen na m'n training, is het wijs meerdere wheyshakes te pakken en wanneer pak ik de mammoth?
Alvast bedankt voor eventuele reacties
Ik kreeg dus eigenlijk het plan wat te gaan gainen en kocht in alle ijverheid een pot mammoth, maar nu deze geleverd is leek het me toch verstandig eerst ff wat advies in te winnen voor ik hiermee start.
Ik eet nu als volgt:
06.00
- Brintashake en 2 boterhammen met kipfilet
08.00
10.00
12.00
4 boterhammen met kipfilet en een mueslireep en een halve liter halfvolle
14.00
2 boterhammen met, hoe verassend ook, kipfilet
16.00
Mueslireep
18.00
Wat de pot schaft, veelal aardappelen/rijst groente en vlees
En voor ik me nest in duik 500 gr magere kwark
Over de dag gezien drink ik eigenlijk vooral water.
Me whey pak ik eigenlijk alleen na m'n training, is het wijs meerdere wheyshakes te pakken en wanneer pak ik de mammoth?
Alvast bedankt voor eventuele reacties

Laatst bewerkt:
Gooi daar wat rijst en kip in. Ook heel veel boterhammen, als et kan vervangen door bijv rijst of pasta met kip/tonijn. In de ochtend zou je wat whey in je brinta kunnen gooien. Verder wel prima