MuscleMeat

Bulk?

Stoel

Novice
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
83kg
Alright, ik zal me gelijk ff voorstellen, 22 jaar, 82 kilo, 1.91 en een vetpercentage van rond de 12% (heb mijn percentage voor mijn vakantie gemeten op de gym, deze was electronisch, en deze gaf 8,1 aan, zelf geloof ik hier niet zo in)

Ik kreeg dus eigenlijk het plan wat te gaan gainen en kocht in alle ijverheid een pot mammoth, maar nu deze geleverd is leek het me toch verstandig eerst ff wat advies in te winnen voor ik hiermee start.

Ik eet nu als volgt:

06.00
- Brintashake en 2 boterhammen met kipfilet

08.00
2 boterhammen met kipfilet

10.00
2 boterhammen met kipfilet

12.00
4 boterhammen met kipfilet en een mueslireep en een halve liter halfvolle

14.00
2 boterhammen met, hoe verassend ook, kipfilet

16.00
Mueslireep

18.00
Wat de pot schaft, veelal aardappelen/rijst groente en vlees

En voor ik me nest in duik 500 gr magere kwark

Over de dag gezien drink ik eigenlijk vooral water.
Me whey pak ik eigenlijk alleen na m'n training, is het wijs meerdere wheyshakes te pakken en wanneer pak ik de mammoth?

Alvast bedankt voor eventuele reacties ;)

Laatst bewerkt:
Die mueslireep kun je geen maaltijd noemen:) Gooi daar wat rijst en kip in. Ook heel veel boterhammen, als et kan vervangen door bijv rijst of pasta met kip/tonijn. In de ochtend zou je wat whey in je brinta kunnen gooien. Verder wel prima

whey VOOR training, verder moet je egwoon je kcal/e/k/v uitrekenen

Dat mensen kunnen bulken op boterhammen? dat kan je toch nooit voor lang volhouden?
Elke dag ook -.-'.

Ga variatie inbrengen paar keer boterhammen omwisselen voor bijvoorbeeld

: rijst, pasta = koolhydraten
kipfilet, vis = eiwitten

In de morgen zou ik zeker een eiwit shake nemen.

Ik mis de gezonde vetten... Pinda's bij de kwark misschien? Of pindakaas op brood erbij ergens. Andere suggestie is nog de maaltijden van 14:00 en 16:00 samenvoegen naar 2 boterhammen met pindakaas + kipfilet (vind ik een heerlijke combo).
Ik zal dit topic in de gaten houden aangezien ik zelf ook een dergelijk schema wil gaan volgen :D

Edit: Wat ik heb:
Ontbijt: 675kcal
60g Brinta
300ml Halfvolle melk
2x Volkorenbrood
50g Kipfilet
1x Banaan

Tussendoor ochtend: 245kcal
2x Volkorenbrood
50g Kipfilet
5g Pindakaas

Lunch: 555kcal
4x Volkorenbrood
100g Kipfilet
20g Pindakaas (4x)

Tussendoor middag: 285kcal
2x Volkorenbrood
50g Kipfilet
1x Appel

Avondeten (Wat de pot schaft): 650kcal
Soep
Aardappel / groente / vlees
Pudding

Tussendoor avond: 400kcal
500g Magere kwark
20g Walnoten
2g Kaneel

~ 2160kcal (Zonder avondeten)
28% eiwit (153g)
50% koolhydraat (268g)
22% vet (52g)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik dank u voor de comments!

Het zou veel beter zijn om gewoon wat pasta/rijst en kip erbij te gooien, ik zit echter met het probleem dat ik op m'n werk niet echt de tijd heb om voor een maaltijd te gaan zitten, brood is makkelijk mee te pakken en tijdens het werk goed te eten.

Ik zit nu eigenlijk alleen met de mammoth, heeft het zin deze te gebruiken?

Edit* en ja ik zal ff wat noten toevoegen :p

Laatst bewerkt:
Ik zou mammoth niet gebruiken, Als je al overweegt om iets van gainers te gebruiken kun je deze beter zelf maken met whey havermout en melk.
Op die manier kun je zelf de verhoudingen bepalen, de smaak kiezen (whey), ben je goedkoper uit en bespaar je de onnodige suikers.

Terug
Naar boven