MuscleMeat

Bulken als ectomorf

WhiteWidow88

Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
63kg
Hoi, ben pas nieuw hier!

Ik ben nog maar eens begonnen met een poging om massa bij te komen, vorige keren telkens mislukt.
Ik ben 1.81m en 62kg, wat ik trouwens al 4 jaar ofzo ben.
Omdat ik zo'n snel metabolisme heb kom ik nauwelijks bij, ook al eet ik meer dan behoorlijk.

Ik heb dus nu terug een poging ondernomen om bij te komen. Ik ga nog niet trainen, eerst gewicht bijkomen.

Ik gebruik Super weight gainer van Vitalife (smerig om te drinken :( ), en als ontbijt 2x Brinta wake up drinkontbijt, met een schep weight gainer erbij. De weight gainer drink ik rond 10u en 's avonds nog eentje.
Daarnaast probeer ik elk uur ongeveer iets te eten in de aard van rijstpap, havermout, een paar eieren of een banaan. Daarbuiten eet ik dus 's middags een pizza oid, nog een vieruurtje en 's avonds nog een volledige maaltijd met dessert.

De reden dat ik het drinkontbijt gebruik is omdat het snel is en omdat ik absoluut geen boterhammen eet.

Hebben jullienog tips oid? Zoals ik al zei kom ik extreem traag aan, en wil ik graag rond de 75kg zitten. Ben 24 jaar trouwens.

Nog jammer is doordat ik een job heb met extreem gevarieerde uren (soms om 3u10 's morgens beginnen, soms om 158u 's avonds beginnen), kan ik geen vast patroon aanhouden wat betreft tijdstippen.

Alvast heel erg bedankt!

not training whuttttt

---------- Post toegevoegd Mon 11 Feb 2013 om 12:16 ----------

die van body en fit heeft ernstig mij voorkeur, cheap, goeie kwaliteit en goeie service

Na iedere maaltijd een dikke plak cake eten (nee, het is niet gezond). Als je 250 gram verdeelt over 5 maaltijden dan krijg je 1100 kcal extra binnen. Karma if like. En oh ja, wel gaan trainen.

Na iedere maaltijd een dikke plak cake eten (nee, het is niet gezond). Als je 250 gram verdeelt over 5 maaltijden dan krijg je 1100 kcal extra binnen. Karma if like. En oh ja, wel gaan trainen.
niet luisteren, pure vergiftiging en mensen wille je gwn dik maken. niet cool:cool: dikkertje

niet luisteren, pure vergiftiging en mensen wille je gwn dik maken. niet cool:cool: dikkertje

Ik ben serieus. Als iemand op een gezond gewicht is dan raad ik dit soort voedingskeuzes ook af maar voor een echte ecto die ook nog moeite heeft met aankomen is dit ideaal. Cake is makkelijk eetbaar en erg energierijk. Dit voedingsadvies heb ik trouwens van een elite powerlifter afgekeken dus zo dubieus is het nog niet. Let wel, het blijft een aanvullling op het dieet.

Je bent geen ectomorph, die types zijn fictief.

Terug
Naar boven