MuscleMeat

Bulken of cut (zie foto)

bobo112

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
80kg
Vetpercentage
14%
Beste mensen,

ik ben allereerst een beginner in deze sport en zit nu al een beetje in een dilemma.
Ik ben 28 jaar, 1.86 lang, weeg ongeveer 81 kilo en heb nog nooit in me leven gesport.
Ben altijd al wat slank geweest maar doordat er bij mijn laatste werkgever een burgerking om de hoek zat en ik te lui ben om s'morgens zelf mijn lunch te maken heb ik daar 3 jaar lang, 5 dagen in de week elke dag burgerking gegeten. Met als resultaat dat ik een klein buikje heb.

Nu ben ik 2 weken actief bezig met fitnessen (6 x per week) om de oefeningen een beetje onder de knie te krijgen en ben nu op het punt gekomen om aan mijn voeding te beginnen.

En hier begint het dilemma. Ik heb mijn vetpercentage laten meten en hieronder op de foto is het resultaat.

Wat is nu het verstandigst eerst een cut dieet volgen om mijn buik weg te werken en vervolgens te beginnen aan een bulk dieet of toch andersom?

Mijn doel is om meer spiermassa te krijgen.

Dit zijn foto's die vanochtend zijn gemaakt:

foto_1.png

foto_2.png

foto_3.png

Vetpercentage:

foto_4.png