AndroidHealthClinic

bulken voedingsvraag

mgoos20

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
82kg
Vetpercentage
13%
mijn naam is melvin en ik ben nu 18 jaar. Ik fitness nu ongeveer 1,5 jaar waarvan een jaar serieus.

lengte: 1.87
gewicht: 83
leeftijd: 18 jaar
vetpercentage: 13%

Ik merk dat ik de laatse tijd niet veel breder meer word. Ik zit nu op een dood punt eigenlijk. Ik denk dat dit vooral komt door mijn voeding. ik eet wel extra eiwitten door elke dag 500gr magere kwark te eten en 1 zachtgekookt ei. Aangezien ik nog thuis woon is het niet mogelijk om me eigen avond eten uit te kiezen. Gelukkig is het wel 5/6x in de week groentes of pasta met groentes.

Ik kan bij mezelf wel de vormen van de spieren aardig zien, alleen zit er overal wel een laagje vet overheen. en het is de bedoeling om voor de zomer wel wat droger te worden. alleen ben ik bang dat als ik nu ga cutten me spieren te klein worden. Dus mijn idee was om eerst 1 a 2 maanden er hard tegen aan te gaan.

Maar zou iemand mij een goed voedings schema kunnen geven.
ik voetbal 3x in de week
ik fitness minimaal 3x in de week.

dag 1: Borst
dag 2: Armen
dag 3 Rug en schouders

mijn benen train ik niet vanwege het voetbal. aangezien ze niet te opgepompt mogen worden ivm spierscheuring.

alvast bedankt

volgens mij ben je zelf een zachtgekookt eitje :p

Het is gewoon ff een voorbeeld waar hij om vroeg. Best een goed basisschema. Doe kennis met de sticky's op en maak je eigen schema.

---------- Toegevoegd om 11:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:22 ----------

Is dat ontbijt bij dat voeding schema die je stuurde gewoon alles door elkaaar heen in een blender?

alvast bedankt!

Wat jij wil, je kan het ook los van elkaar nemen, kost meer tijd alleen :)

Het is gewoon ff een voorbeeld waar hij om vroeg. Best een goed basisschema. Doe kennis met de sticky's op en maak je eigen schema.

---------- Toegevoegd om 11:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:22 ----------

Wat jij wil, je kan het ook los van elkaar nemen, kost meer tijd alleen :)

maakt dus niet zoveel uit dat de whey als je alles gewoon bij elkaar gooit minder snel word opgenomen dan wanneer je hier een half uurtje tussen laat?

Ik neem iig alles met elkaar, je kan ook eerst een whey shake nemen, douchen en dan de rest eten. Wat jou goed uitkomt :)

Terug
Naar boven