AndroidHealthClinic

Bulken vragen me buikspieren zijn na 2 weken amper nog te zien..

17% dik? echte 17% (dus streng gemeten met huidplooi meter) is misschien dik voor competition bodybuilders maar voor de gemiddelde persoon is het echt niet te veel hoor... denk dat offseason (hobby) bodybuilders in de bulk het beste 15-20% aanhouden en dan cutten naar 10-12% voor de zomer, er onder is zeker als natty pure massavernietiging...

17% dik? echte 17% (dus streng gemeten met huidplooi meter) is misschien dik voor competition bodybuilders maar voor de gemiddelde persoon is het echt niet te veel hoor... denk dat offseason (hobby) bodybuilders in de bulk het beste 15-20% aanhouden en dan cutten naar 10-12% voor de zomer, er onder is zeker als natty pure massavernietiging...

Hangt een beetje af van je eigen voorkeur natuurlijk. Sommigen zijn ook bereid om wat van hun spiermassa op te offeren om onder de 10% in te komen. Is maar net wat je zelf wilt bereiken he :)

• Topic Starter Topic Starter
Hoi Klaas,

Ik wil uiteindelijk wel een mooie gespierde buik natuurlijk. Vandaag gemeten heb een klein foutje gemaakt jongens.. Me vet percentage is 8.7.. Alleen op me buik 12.. Vandaar dat je t daar minder ziet.. Ik hoorde dat t een koolydraten stress is.. Dus als ik ga cutten bv 20% minder koolydraten eten? Kan iemand mij dit nog uitleggen zie bijlage voor test.

Lateerr Super blij 8.7 of 17 scheelt wel beetje dom haha

vet percentage.jpg

wow, zo'n blaadje heb ik nog nooit gezien eigenlijk, kan je uitleggen hoe dit gemeten is (weegschaal / huidplooimeter).
ik wordt niet veel wijzer van de bijlage

Hoi Klaas,

Via de weegschaal een soort infrarood denk ik. Je moet op de weegschaal staan en met 2 handen soort sticks vasthouden waar een soort knop opzit. T klopt wel precies want ik mag sinds kort me benen weer trainen. (Had namelijk een spierscheur.) Maar me benen zijn als enige normaal gespierd en dat staat op t blaadje dus ook precies. Me me buik is als enige 12% vet de rest 4.8 ofzo. Dat klopt ook want buikspieren zie je minder terwijl tricep bicep borst etc goed zichtbaar zijn maare dat laatste vet gaat er wel af met de cut!

Beetje duidelijk?

Hoi Klaas,

Via de weegschaal een soort infrarood denk ik. Je moet op de weegschaal staan en met 2 handen soort sticks vasthouden waar een soort knop opzit. T klopt wel precies want ik mag sinds kort me benen weer trainen. (Had namelijk een spierscheur.) Maar me benen zijn als enige normaal gespierd en dat staat op t blaadje dus ook precies. Me me buik is als enige 12% vet de rest 4.8 ofzo. Dat klopt ook want buikspieren zie je minder terwijl tricep bicep borst etc goed zichtbaar zijn maare dat laatste vet gaat er wel af met de cut!

Beetje duidelijk?

:roflol:

:headbang: :janken:

Ooh daar moet je met blote voeten opstaan zeker. die is zo onbetrouwbaar als de pest, dat gaat met electroden die door je lichaam heen razen.
Ligt eraan of je dat voor of na de training hebt gedaan.

Voor de training natuurlijk :) Maar die is idd niet helemaal betrouwbaar mr t kan niet zo zijn dat ik opeens 2x zoveel vet heb... Daarbij klopt wel alles als ik kijk naar mijn trainingen en in de spiegel! ( benen niet getraind en die komen ook als zwaktst eruit zoals eerder vermeld.. )

Voor de training natuurlijk :) Maar die is idd niet helemaal betrouwbaar mr t kan niet zo zijn dat ik opeens 2x zoveel vet heb... Daarbij klopt wel alles als ik kijk naar mijn trainingen en in de spiegel! ( benen niet getraind en die komen ook als zwaktst eruit zoals eerder vermeld.. )

Jij zag niet eens het verschil tussen 6, 12 of 17 procent vetgehalte terwijl je ze (zogezegd) alle drie gehad hebt. Dus als jij dat in de spiegel ziet is dat niet echt een betrouwbare bron. :rolleyes:

Daarbij, zo'n meting via de weegschaal is onnauwkeurig.

Terug
Naar boven