Fitness Seller

bulkkuur

haris

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
ik ben al zo'n 6 weken aant kuren ( test E, deca)
ben al 10.5 kg bijgekomen
ik ben van plan om tot eind december te bulken omdan er na te gaan cutten
nu word ik wel heel breed en komt er heel veel massa bij maar ik heb gisteren men vet laten meten en die is gestegen met 2 procent (13 % nu)
Nu men vraag is
Moet ik me bij het bulken niets aantrekken van het vet dat er bij komt omdat het toch allemaal weggaat tijdens de cut of mag je tijdens het bulken niet bijkomen qua vet?
En hoe zit het met cardio en buikspieroef tijdens de bulk?
kan ik die beter achterwege laten

Je gaat daarna toch cutten? Ik zie t probleem niet.
Bulken is juist vet erbij.

Succes ermee.

Vetwinst zal je idd op de koop toe moeten nemen in de bulk mits binnen de perken,maar je zegt 13% dus maak je niet druk.
Buikspieren altijd trainen ik zie geen reden om het in een bulk ineens niet te doen.
Oppassen met cardio dat je niet teveel gaat verbranden,je wilt immers massa aanzetten.
Na je kuur zal je vet(ook vocht) langzaam zakken met de juiste voeding en training.

• Topic Starter Topic Starter
thx voor de reacties

Ga flink bouwen kerel, pak de massa. Met vet kun je nu juist mee bouwen, extra power. Grijp die lichaamsgewichten aan.. met cutten ben je ZO alles kwijt qua vet. En dan zie jij, wat je van de Bulk-schema heb overgehouden.

GA JE NIET INHOUDEN OMDAT JE ANDERS DENKT 'DIK' TE WORDEN!!
NIET INHOUDEN!

Gaan gaan gaan.. !

het is imo wel handig een top in te stellen qua vet%.

dus een drempel waar je niet overheen wil.

het is imo wel handig een top in te stellen qua vet%.

dus een drempel waar je niet overheen wil.

Nou niet zo zeer het %, maar uiterlijk spiermassa moet niet gaan vervagen. Dan zit je wat erg hoog, maar hij wilt erna flink gaan cutten.. dus komt wel goed.

Maar ieder zijn lichaam, de een is sneller dik als de ander. Moet hij maar even kijken dan.

je wilt groter worden en dan wil je niets in VET aankomen ...

kom op BRO

Tuurlijk...maar wat vet en vocht hoort er nou eenmaal bij.

Hij zou het niet verder op moeten laten lopen dan 15% en als ie dan straks gaat cutten vliegt het eraf en is hij snel in shape.

Hartelijk dank voor al julllie reacties
Nu ga ik nog gemotiveerder eten en trainen
Men drempel is 15 a 16 procent
tot meer ga ik niet
nu bulken als een beest tot eind december en daarna cutten

En als het dreigd over te lopen kan je altijd een anti é nemen ;)

opzich is zoals eerder al gezegd het stijgen in vet niet zo erg. Ik raad je wel aan om het binnen de perken te houden.

het moet er straks in de cut ook weer vanaf, en dat kan je veel massa kosten als je weer teveel moet zakken. Het is dus een spelletje wat je zelf een beetje aan moet voelen en proberen.

het belangrijkste is toch het proberen schoon te bulken, vermijd vooral suiker en verkeerde vetten.

succes

nu nog een klein vraagje
Doe ik er goed aan om Test E en Deca te gebruiken om te bulken
Ik ben er al 10.5 kg van bijgekomen, ik heb meer kracht en ik ben ook stukken breder geworden
maar ik wil weten, Had ik andere a.s kunnen gebruiken om het maximale resultaat uit men bulk te halen?
zoals sust of boldenone

nu nog een klein vraagje
Doe ik er goed aan om Test E en Deca te gebruiken om te bulken
Ik ben er al 10.5 kg van bijgekomen, ik heb meer kracht en ik ben ook stukken breder geworden
maar ik wil weten, Had ik andere a.s kunnen gebruiken om het maximale resultaat uit men bulk te halen?
zoals sust of boldenone

begrijp ik het nu goed dat je de roids wil door laten lopen tot december ?
je gebruikt de term bulken elke keer in een conversatie over bulkkuur.

of je andere materialen had kunnen gebruiken, weet niemand, iedereen reageert anders op synthetische mmiddelen.

Opzich is ruim 10KG in week 6 echt niet slecht.

'begrijp ik het nu goed dat je de roids wil door laten lopen tot december ?'

nee ik ga bulken tot eind december
tegen eind oktober is men kuur wel gedaan

In mijn opinie is deca en testo wel een mooie combo om te bulken .

Terug
Naar boven