Winner
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat bedoel je precies met een te hoge suikerpiek? Ik zoek eigenlijk een complexe carb zoals vitargo die ik enkele keren per dag kan nemen. Dus bv 3 keer 50gr.
Ik neem nu brinta, maar daar wil ik wat in minderen of afwisselen met iets anders.
ik heb 11 dagen geleden bestelling geplaatst en nog altijd niks gekregen en heb mail gestuurd,maar ze reageren niet.Moet ik panikeren?
Bestel er al 2 jaar lang. Nu zijn de prijzen absurd laag doordat ze pond zo laag staat, heb net nog 10kg whey en 5kg dextrose besteld. Whey smaakt prima, beetje naar melk dus niet geheel smakeloos maar dat kan ook niet.. Je hebt het binnen 5 dagen binnen.
Fakkers, ik heb nog steeds geen reactie op me mail. Net maar wat whey bij xxl besteld![]()

Dat is raar, ik heb daar onlangs een bestelling van +- 200euro gedaan en die was binnen de 5 werkdagen hier! En was tussen de feestdagen door, dus wel erg netjes! Vindt het alléén heel raar dat er op hun producten geen houdbaarheidsdatums staan...![]()
de houdbaarheid is 18 maanden van hun whey
*EDIT*
Mijn order die ik heb geplaatst op 8 januari is net verzonden.
Waarom zou ik minder zeuren? Ze hadden beloofd het pakketje 7 dagen geleden op de post te doen en daar ging ik dan ook van uit. Heeft me toch aardig wat geld gekost aangezien ik een pot whey bij XXL heb besteld net.

Bestel er al 2 jaar lang. Nu zijn de prijzen absurd laag doordat ze pond zo laag staat, heb net nog 10kg whey en 5kg dextrose besteld. Whey smaakt prima, beetje naar melk dus niet geheel smakeloos maar dat kan ook niet.. Je hebt het binnen 5 dagen binnen.