AndroidHealthClinic

bulkpowders.co.uk vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is vitargo complex?
Dan koop je gewoon beter brinta of havermout kerel... Als je complexe carbs zoekt!

Wat bedoel je precies met een te hoge suikerpiek? Ik zoek eigenlijk een complexe carb zoals vitargo die ik enkele keren per dag kan nemen. Dus bv 3 keer 50gr.

Ik neem nu brinta, maar daar wil ik wat in minderen of afwisselen met iets anders.

Vitargo is niet bedoeld als complex carb product, het is een post-workout glycoceen complex. Snelle carbs dus, geen complexe.

ik heb 11 dagen geleden bestelling geplaatst en nog altijd niks gekregen en heb mail gestuurd,maar ze reageren niet.Moet ik panikeren?

Het enige wat ik raar vindt aan de BP supps..
Er staat geen vervaldatum op!
Is dat in UK niet verplicht dan?:rolleyes:

Ik heb eens besteld bij Myprotein, beetje dezelfde webwinkel als bulkpowders.
Kvind de kwaliteit toch niet het van dat..
Die flapjacks was het enigste wad een beetje goed was maarja kweet niet wat er in zit wat de verpakking zegt:)

grtz

##%$@ duurt het bij jullie ook zo lang? Me order staat nog steeds op "processing" terwijl me order meestal de zelfde dag nog uit de deur is. (bestelling 6 dagen geleden gemaakt)

Bestel er al 2 jaar lang. Nu zijn de prijzen absurd laag doordat ze pond zo laag staat, heb net nog 10kg whey en 5kg dextrose besteld. Whey smaakt prima, beetje naar melk dus niet geheel smakeloos maar dat kan ook niet.. Je hebt het binnen 5 dagen binnen.

wat een tegenstrijdigheid..

Inderdaad, zullen ze daar soms problemen hebben door dat die pond zo laag staat ofzo? Het is hoe dan ook k*t want nu moet ik dure whey gaan halen bij de tuinen want ik heb geen voorraad meer. Heb geen zin om te wachten. Iig hier dus niet meer bestellen tot dat ze hun zaakjes weer op orde hebben. Ik heb vandaag een mailtje gestuurd, verwacht morgen een antwoord.

Fakkers, ik heb nog steeds geen reactie op me mail. Net maar wat whey bij xxl besteld:mad:

Fakkers, ik heb nog steeds geen reactie op me mail. Net maar wat whey bij xxl besteld:mad:

Dat is raar, ik heb daar onlangs een bestelling van +- 200euro gedaan en die was binnen de 5 werkdagen hier! En was tussen de feestdagen door, dus wel erg netjes! Vindt het alléén heel raar dat er op hun producten geen houdbaarheidsdatums staan...;)

de houdbaarheid is 18 maanden van hun whey

*EDIT*
Mijn order die ik heb geplaatst op 8 januari is net verzonden.

Dat is raar, ik heb daar onlangs een bestelling van +- 200euro gedaan en die was binnen de 5 werkdagen hier! En was tussen de feestdagen door, dus wel erg netjes! Vindt het alléén heel raar dat er op hun producten geen houdbaarheidsdatums staan...;)

Ja ik maak er al 2 jaar grote bestellingen.. Von het ook altijd een super site, ik wacht nog ff af voordat ik ze ga beschuldigen maarja zo iets flikken ze me natuurlijk maar 1x en dan ben ik weg.

de houdbaarheid is 18 maanden van hun whey

*EDIT*
Mijn order die ik heb geplaatst op 8 januari is net verzonden.

Net pas? hmm er is nog hoop dan.. Ze zullen het sowieso wel ongelofelijk druk hebben door die lage pond, maar ze beloven dat het pakketje de zelfde dag van je order de deur uit gaat..

"Your order is being picked"
:bow2::bow2:

Site is een blijvertje, de volgende keer iets eerder bestellen dan maar.

Of gewoon minder zeuren ?
Zou ook kunnen helpen.

Laatst bewerkt:
Of gewoon minder zeuren ?
Zou ook kunnen.

Waarom zou ik minder zeuren? Ze hadden beloofd het pakketje 7 dagen geleden op de post te doen en daar ging ik dan ook van uit. Heeft me toch aardig wat geld gekost aangezien ik een pot whey bij XXL heb besteld net.

Waarom zou ik minder zeuren? Ze hadden beloofd het pakketje 7 dagen geleden op de post te doen en daar ging ik dan ook van uit. Heeft me toch aardig wat geld gekost aangezien ik een pot whey bij XXL heb besteld net.

En wat heb je besteld bij BP?:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven