MuscleMeat

Bulkschema inclusief berekeningen

RoYZzZ

Cool Novice
Waardering
0
Vanaf morgen wil ik weer beginnen met bulken. Heb een schema samen gesteld en ben benieuwd of jullie op- en aanmerkingen hebben. Alvast bedankt! :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Waarmee ik het heb gemaakt? Is een excel sheet :)

Perfect..
Niks op aan te merken hoor.
Probeer het een paar weekjes zou ik zeggen, groeien hierop lukt vast ;)

Kan je deze mooie excel sheet misschien posten , denk dat het voor velen zoals ik wel een handig tool is . ;)

roy, ik zat met mijn verhoudingen ook dichtbij jou berekeningen. Alleen me eiwitten waren iets hoger..Probeer het gewoon uit. Je groeit vast en zeker!!
Je kan wat meer eiwitten in je maaltijd van 13.00 zetten maar dat moet je ff zelf uitzoeken.

Voor de rest prima !!

ik vind het wel ERG veel calorieen voor iemand van 80 met een vetperc. van 9......

Ok mensen, [Link niet meer beschikbaar] is het schema te downloaden (volgens mij komt dit ook gewoon van DBB, weet alleen neit meer welk topic)... thx voor de tips, hoop dat er nog meer volgen :)

Er staat bij hem toch echt rechtsboven een onderhoudsniveau van rond de 3000...... Nu zit ie op 1000 meer !!

heey roy
kun je me ff vertellen hoe je je schema zo groot op dit forum krijgt
als ik het doe met kopieeren, plakken op programma paint en dan op internet zetten
dan krijg ik een heel onduidelijk plaatje :(

Beste trainer,

Je schema ziet er goed uit vind inderdaad veel Kcal maar dat is juist de bedoeling aankomen! Kan je misschien die excel sheet mailen of posten zo dat andersn het kunnen gebruiken.

thnx

superitchi zei:
Beste trainer,

Je schema ziet er goed uit vind inderdaad veel Kcal maar dat is juist de bedoeling aankomen! Kan je misschien die excel sheet mailen of posten zo dat andersn het kunnen gebruiken.

thnx
dat heeft ie al gedaan :rolleyes:

Hoi Roy, ik heb nog geen verstand van bodybuilding, maar ik wil je bedanken voor het posten van het schema. Uiteraard verdient de maker ook credits, thanks.

Kom je niet veel vet aan met die 1000 kcal boven je onderhoud?

Onderhoud is alleen om op het zelfde gewicht te blijven toch.
Deze jongen wil gainen, daar zal dan indd ook wel een vet toename bij zitten.
Ik vind het er netjes uitzien , maar ga je elke dag 2x per dag rijst met roerbak groenten eten? gaat een beetj vervelen denk ik.

hardcorebuilder zei:
heey roy
kun je me ff vertellen hoe je je schema zo groot op dit forum krijgt
als ik het doe met kopieeren, plakken op programma paint en dan op internet zetten
dan krijg ik een heel onduidelijk plaatje :(
ja dat probleem heb ik ook
kan iemand ons daarmee helpen?

Thx voor de reacties!

@Degluiperd: ach, ik zit daar niet zo mee :)

@de rest: ik neem steeds screenshots en plak die onder elkaar in photoshop ;)

Terug
Naar boven